ایمیل مارکتینگ چیست؟ یکی از اشکال بازاریابی الکترونیکی بازاریابی با ایمیل یا ایمیل مارکتینگ است . ارسال یک ایمیل به چندین میلیون نفر در سرتاسر کشوری جهت معرفی محصولات و یا خدمات شرکت و یا معرفی وب سابت خود وتشویق مشتری جهت بازدید از...
فرآیند بهبود مستمر برند (CBI)، یک متدولوژی آسان است که هر شرکت متعهدی می تواند برای بهبود ماهیت برندمحور کسب و کار خود و هم سو شدن با کارکرد تعهدات برند خود از آن تبعیت کند. مراحل شش گانه آن عبارتند از: ۱٫ شناسایی...
کتاب ممکن است اهرم تجاری بزرگی برای یک کسب و کار محسوب نشود اما می تواند خیلی در دیده شدن و شهرت کسب و کار شما مفید واقع شود. در اینجا سه روش برای تدارک یک کتاب و استفاده بهینه از آن برای ایجاد...
این روزها نگاه به زمان های گذشته، وقتی که اکثر ما معتقد بودیم ارتباطات دیجیتالی جهانی فقط در حد ارتباطات معمول بودند، ما را باهوش تر کرده و سازمان های ما را مجبور به ارائه خدمات بهتر کرده است. این مسئله با گذر زمان...
با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توانید به هر آن چیزی که فکر می کنید دست یابید. فرقی نمی کند که شما برای کسب و کارتان وب سایت دارید یا ندارید. (اگر ندارید توصیه میکنم اقدام کنید) در هر شرایطی که باشید می توانید...
اگر شما صاحب یک سایت هستید و یا اینکه می خواهید یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید باید قلب تپنده یک سایت را بشناسید! در این مقاله قرار است درباره لندینگ پیج (landing page) یا صفحه فرود صحبت کنیم. حتما...