پرسونای مشتری چیست؟ امروزه با توجه به رقابتی که در جذب مشتری، بین سایت های مختلف به وجود آمده است، شناخت شخصیت مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. زمانی که صحبت از پرسونای مشتری می شود در حقیقت به دنبال شناخت شخصیت مخاطبان...
تعریف پست مهمان: پست مهمان (guest posting) به این صورت است که در آن یک سایت یا وبلاگ به عنوان میزبان متن یک وب سایت دیگر را در سایت خود قرار می دهد . به این صورت دو سایت با یکدیگر تبادل لینک انجام...
محتوای بازاریابی چیست؟ بازاریابی محتوا به معنای برقراری ارتباط با مشتری و ارائه خدمات و اطلاعات می باشد .با استفاده از بازاریابی محتوا می توانید به مشتریان خود آموزش دهید و اطلاعات را در اختیار آن ها قرار دهید . بعد از طراحی سایت شما...
اگر قبلا یا همین الان کسبوکاری داشته باشید، میدانید که به دست آوردن مشتری چه چالش بزرگی است. این کار از لحاظ تئوری آسان است، اما در عمل؟ خیر، کار سختی است. شانس هیچ نقشی در موفقیت بازاریابی و فروش شما ندارد. تنها راهی...
مقدمه: Affiliate marketingیکی از رایج ترین تاکتیکهای بازاریابی مدرن است که هم میتواند برای شرکت عرضه کننده کالا (فروشنده) و هم برای (رسانه) تبلیغ کننده سود بالایی داشته باشد. برای بیشتر آشنا شدن با افیلیت مارکتینگ بد نیست که بدانید: ۸۱% از برندها و %۸۴...
شاید در شبانه روز ایدههای زیادی به ذهنتون برسه اما اصلا به اونها هیچ توجهی نکنید و اهمیتی به فکرها و ایدههایی که به ذهن شما میرسه نداشته باشید غافل از اینکه خیلی اوقات بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و اختراعات مهم تاریخ...