یک اشتباه بزرگ در راه اندازی کسب و کار اینترنتی اینه که خیلی ها میان و میبینن که در چه زمینه ای مخاطبان زیاد و بازار خوبی وجود داره و بعد میان وارد همون زمینه کاری میشن! حتی اگر در راستای دانش و علایق...
تلاش زیاد و کار روی محتوای جذاب، لینکها، استفاده از ابزارهای موتور جستوجو و بسیاری موارد دیگراز الزامات قرار گرفتن مقاله در صفحه اول گوگل است. معمولا افراد به ندرت در صفحات دوم و سوم به جستوجو ادامه میدهند پس مقالات در این صفحات...
تبلیغات آنلاین به یکی از ضروریات کسبوکارها برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش میزان فروش تبدیل شده است. کمپین های تبلیغاتی که متمرکز بر رادیو و تلویزیون و تبلیغات چاپی بوده اند، کمرنگ تر شده و جای خود را به فضای مجازی و اینترنت...
طراحی، بخشی بنیادی و جدایی ناپذیر از بازاریابی است. پس بسیار ضروری است که مطمئن شوید ارتباطات بازاریابی شما به خوبی طراحی شده باشد، زیرا افراد به رنگ ها، شکل ها و جمله هایی خاص واکنش نشان می دهند. به دلیل وجود تغییرات دائمی...
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ می تواند برای رسیدن به افراد خاصی کارساز باشد. برخی از تصمیم گیرندگان، روزانه ساعت های زیادی را صرف جداسازی ایمیل ها و پاسخ به آنها می کنند. برخی دیگر، اغلب در سفرند و بنابراین، ارسال ایمیل اغلب می...
چگونه با تولید محتوای مناسب مخاطبانمان را جذب کنیم؟ یا چگونه میتوانیم محتوای اثرگذار تولید کنیم؟ چه محتوا و موضوعاتی برای مخاطبان جذاب تر هستند؟ محور دنیای دیجیتال و شبکههای اجتماعی یکی افراد و دیگری محتوا است. به این فکر کنید که فیسبوک، توییتر، اینستاگرام...