مقالات آموزشی

اشتباه رایج در شروع کسب و کار اینترنتی!

یک اشتباه بزرگ در راه اندازی کسب و کار اینترنتی اینه که خیلی ها میان و میبینن که در چه زمینه ای مخاطبان زیاد و بازار خوبی وجود داره و بعد میان وارد همون زمینه کاری میشن! حتی اگر در راستای دانش و علایق...
مقالات آموزشی

روش های نمایش مقاله های قدیمی در صفحه اول گوگل

تلاش زیاد و کار روی محتوای جذاب، لینک‌ها، استفاده از ابزارهای موتور جست‌وجو و بسیاری موارد دیگراز الزامات قرار گرفتن مقاله در صفحه اول گوگل است. معمولا افراد به‌ ندرت در صفحات دوم و سوم به جست‌وجو ادامه می‌دهند پس مقالات در این صفحات...
مقالات آموزشی

چند سوال مهم در خصوص تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین به یکی از ضروریات کسب‌وکارها برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش میزان فروش تبدیل شده است. کمپین های تبلیغاتی که متمرکز بر رادیو و تلویزیون و تبلیغات چاپی بوده اند، کمرنگ تر شده و جای خود را به فضای مجازی و اینترنت...
مقالات آموزشی

تبلیغات بنری موثر است یا تبلیغات بومی؟

طراحی، بخشی بنیادی و جدایی ناپذیر از بازاریابی است. پس بسیار ضروری است که مطمئن شوید ارتباطات بازاریابی شما به خوبی طراحی شده باشد، زیرا افراد به رنگ ها، شکل ها و جمله هایی خاص واکنش نشان می دهند. به دلیل وجود تغییرات دائمی...
مقالات آموزشی

نکاتی چند در خصوص بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتیگ

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ می تواند برای رسیدن به افراد خاصی کارساز باشد. برخی از تصمیم گیرندگان، روزانه ساعت های زیادی را صرف جداسازی ایمیل ها و پاسخ به  آنها می کنند. برخی دیگر، اغلب در سفرند و بنابراین، ارسال ایمیل اغلب می...
مقالات آموزشی

تولید محتوای اثر گذار درشبکه های اجتماعی

چگونه با تولید محتوای مناسب مخاطبانمان را جذب کنیم؟ یا چگونه می‌توانیم محتوای اثرگذار تولید کنیم؟  چه محتوا و موضوعاتی برای مخاطبان جذاب تر هستند؟ محور دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی یکی افراد و دیگری محتوا است. به این فکر کنید که فیسبوک، توییتر، اینستاگرام...