سئو موفقیت آمیز شاید به نظر دشوار به نظر برسد اما این طور نیست. معیارها و شاخص های کلیدی عملکرد سئو (KPI) وجود دارد که هر سایت می تواند توسط آنها میزان موفقیت سئو خود را اندازه گیری کند. در این مقاله 8 شاخص...
بازاریابی دیجیتال، دنیای مؤسسات خیریه و غیر انتفاعی را متحول شاخته است. با استفاده از بازاریابی دیجیتال، مؤسسات خیریه می توانند فعالیت های بازاریابی خود را در جهتی سوق دهند که به افراد و حامیان بیشتر دست یابند، اهداکنندگان جوان بیشتری بیابند و با...
اگر کاربر فعال شبکه های اجتماعی باشید به دو اصطلاح Blogger و Vlogger حتما برمی خورید. در واقع بلاگر کسی است که در حوزه شبکه های اجتماعی شروع به نوشتن مطلب از خود و یا اتفاقات و تجربه هایش و یا نوشتن مطلب از...
برند شرکت دارایی ارزشمند شرکت است به ویژه اگر منابع قابل توجهی به توسعه و ارتقا آن اختصاص یافته باشد. بهبود و افزایش آگاهی از برند یکی از اولویت های اصلی هر کسب و کاری به شمار می رود. وب سایت ها یکی از بهترین...
راهنمای مطالعه متن تعیین ارزش دامنه قیمت گذاری دامنه ارزش سایت سایت قیمت گذاری دامین چگونه کار می کنند؟ محاسبه ارزش دامنه تعیین ارزش دامنه و یا ارزش برند از زیر مجموعه های ارزش گذاری برند محسوب می شود. اکثر برند های موفق علاوه بر...
شاید شما هم این شکایت را از دوستان خود شنیده باشید که نسبت به برخی رباتهای تلگرامی اینگونه گلایههایی دارند و میگویند که هرچه دکمه stop ربات را میزنند یا عبارت stop/ را ارسال میکنند و …، باز هم ربات برای آنها مطلب میفرستند....