دامنه سطح دوم یا second level domain در سلسله مراتب سامانه نام دامنه (DNS)، در سطح دوم و دقیقاً زیر دامنهای سطح بالا قرار میگیرد. با یک مثال میتوانیم این سلسله مراتب و جایگاه دامنه سطح دوم (SLD) را بهتر درک کنیم. در poonehmedia.com،...
مهمترین ترند سال ۲۰۱۸ این بود که چشم انداز برندها، نسبت به جنسیت، تغییر کند. دیگر لازم نیست که مصرف کنندگان کلیشههای جنسیتی منسوخ شده را تحمل کنند و به همین خاطر برندها باید در تبلیغات روشهای موثرتر و بدون تبعیض جنسیتی به کار...
وقتی وارد حیطه سئو میشوید، هزاران منبع و مطلب وجود دارند که پیشنهادها و توصیههایی درباره بهینه سازی سئو، ارائه میدهند. هر بار که موتور های جستجو، الگوریتم جدیدی اضافه میکنند، استراتژی های جدید سئو هم بازار گرمی دارند. ولی همواره یک مورد قطعی...
اگر کسب و کاری را اداره میکنید، یا صاحب وبلاگ فعالی هستید، حتماً مقدار زیادی هزینه کردهاید تا در نتایج گوگل، دیده شوید. شاید در حال حاضر، جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل دارید و و حتی در صدر قرار گرفته اید. برای اینکه...
برای اینکه یک متخصص سئو باشید، لازم نیست به جزییات همه تکنولوژیهای مربوط به آن توجه کنید. در واقع سئو، بیش از آنکه یک علم باشد، هنر است. هنر درک کردن کاربر و رساندن او به محتوایی که نیاز دارد. در این مطلب قصد...
برای اینکه بتوانیم درباره تأثیر ساب دامین بر سئو صحبت کنیم، ابتدا باید تعریف دقیقی از ساب دامین ارائه بدهیم. برای مثال سایت گوگل را در نظر بگیرید: google.com اینها هم چند تا از معروفترین ساب دامینهای گوگل هستند: maps.google.com mail.google.com docs.google.com میتوان گفت...