مشتریان در حال جستجو برای بهترین محصولات و خدمات در نزدیکی خود هستند و آنها میخواهند سریع پاسخ سوالات خود را بگیرند. آیا کسب و کار شما دقیقا در زمانیکه مشتریان محلی در جستجوی آن هستند نشان داده میشود؟ آیا آنها شما را از...
در این مقاله می آموزید که چگونه استراتژی بازاریابی محتوای خود را برای افزایش نرخ تعامل و تبدیل (conversion) ارتقا دهید. در اینجا به ۹ روش ساده و سریع برای ارتقای تولید محتوا اشاره می کنیم. محتوای عالی نیروی محرکه هر کمپین بازاریابی است. بهترین...
اگر در مورد شغلهای اینترنتی تحقیق کرده باشید، احتمالاً نام سئو خیلی به گوشتان خورده است. سئو مخفف کلمه بهینه سازی برای موتورهای جستجو است، اما اینکه دقیقاً چه معنایی دارد یا اینکه سئوی سایت چرا آنقدر اهمیت دارد، هنوز برای بسیاری از افراد...
در زمانهای نه چندان دور، طول محتوایی با 250 کلمه یا کمتر، عادی بود. سپس نویسندگان محتوا شروع به ایجاد حجم زیادی از صفحات کم ارزش و حتی بدون ارزش برای کاربران کردند. سپس Google به روز رسانی Panda را برای کاهش گسترش...
تگ ها و هدینگ ها چه کاربردی دارند و برای قرار دادن لوگو در h1 چه کاری باید انجام داد. این مسائل موضوعاتی هستند که در این محتوا قصد بررسی و آموزش آنها را داریم. در واقع تگ h1 برای کسانی که به دنبال...
اینستاگرام برای اینکه کریتورها (Creator ) را ترغیب به تولید محتوای بیشتر و طولانی تر کند، اکانت مختص این کاربران ویژه رونمایی کرده است. اکانت Creator جدید نکات و ترفندهای مختلف منتشر می کند و در واقع رابط بین اینستاگرام و کاربران بسیار ویژه...