مقالات آموزشی

دلایل جذابیت و محبوبیت کارهای آنلاین و چرا مهم است؟

تکنولوژی و دنیای مجازی این روزها به قدری گسترده شده‌اند که تمام جوانب و زوایای زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند مسلما کسب و کار افراد نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. این روزها خیلی از افراد با کمک کار آنلاین کسب...
مقالات آموزشی

توجه به انواع تولید محتوای ویدیویی و عملکرد هایی که در این خصوص می توان انجام داد

امروزه بسیاری از کسب و کارها و مشاغل به سمت تولید محتوا ویدیویی گرایش پیدا کرده‌اند. آنها از طریق ویدیو، خدمات، محصولات و کسب و کار خود را برای مخاطبان تشریح می‌کنند تا به نوعی بازاریابی انجام دهند. از آنجا که درک و پردازش...
مقالات آموزشی

نکاتی درباره نحوه ساخت کدهای  UTM

مانی که یک سایت را راه اندازی می کنید، باید از طرق مختلف سایت خود را در معرض دید قرار دهید. یکی از این روش‌ها، ساخت UTM است. به‌عنوان‌مثال تبلیغاتی در سایت های مختلف، ایمیل مارکتینگ ها، شبکه های اجتماعی یا حتی در دنیای...
مقالات آموزشی

دسترسی پیدا کردن به بخش زمانبندی پست های اینستاگرام

پست های اینستاگرام را می توان از طریق Creator Studio فیسبوک زمانبندی کرد تا در زمان انتخابی و مشخص، ارسال شوند. این قابلیت توسط TechCrunch گزارش شد، و اکنون در دسترس تمامی حساب های کاربری تجاری و همچنین ویدیوهای IGTV است. به همین دلیل...
مقالات آموزشی

چرا توییت یک روزنامه ‌نگار مستقل است؟

قانون جدید مشاغل پاره وقت کالیفرنیا با هدف قرار دادن اقتصاد مشاغل پاره وقت قرار است در ژانویه ۲۰۲۰ اجرا شود. بسیاری از فریلنسرها نگران هستند که این قانون به معنای خاتمه دادن به شغلشان باشد. این قانون قرار بود که از مشاغل روزنامه...
مقالات آموزشی

درک و تسلط روی سایتیشن و استفاده از محتوای وب سایت خود در “مکان یابی”

طبق آمار ارائه شده توسط گوگل، 80 درصد از کاربران برای کسب ‌وکارهای محلی جستجوهای آنلاین انجام میدهند، در حالیکه 50 درصد از کاربرانی که جستجوی محلی را در تلفن همراه برای یک کسب‌ وکار انجام میدهند، ظرف یک روز از فروشگاه بازدید میکنند....