مقالات آموزشی

بررسی اهداف بازاریابی محتوا و نگاهی به استراتژیهای محبوب برای ایجاد محتوا

شما باید محتوا را طبق اهداف تجاری خود هدایت کنید. در این مقاله 5 هدف مشترک بازاریابی محتوا و انواع محتوا برای پاسخگویی مناسب به این نیازهای بازاریابی ارائه شده است. پس همراه ما باشید.   «بهترین محتوا چیست…» در همین لحظه باید متوقف...
مقالات آموزشی

عواملی که میتونیم شروع کنیم و به درآمدزایی برسیم 

کارهایی که میتونیم شروع کنیم موضوعی است که در این محتوا می‌خوایم به آن بپردازیم. بیاید مبحث را با این موضوع آغاز کنیم که به نظر شما در ایران معضل کاری وجود داره یا نه؟ تا چند سال پیش ما شاهد حجم عظیمی از...
مقالات آموزشی

بررسی یادگیری روش‌ها و میان‌برها و توجه به نحوه جستجو در گوگل 

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، افراد برای جمع‌آوری اطلاعات راجع به مسائل مختلف، به سمت جستجوی اینترنتی گرایش پیدا کرده‌اند. افرادی که در این عرصه حضور فعال دارند، لازم است که به طور مداوم اطلاعات خود را به وسیله متدهای جدید، به‌روز کنند. جستجو...
مقالات آموزشی

بررسی تاثیر گذارترین تعداد انتشار محتوا برای بازاریابان محتوا و ذکر نکاتی در این زمینه

قطعاً بازاریابی محتوا ابزاری قدرتمند برای دسترسی و جذب کاربران آنلاین است. با این حال، بسیاری از برندها هنوز برای توسعه و اجرای یک برنامه بازاریابی مؤثر در چالش هستند. به دلیل وجود تعداد زیادی نکات و استراتژی‌های بازاریابی محتوا ، قطعاً شیوه های...
مقالات آموزشی

توجه به ۴ رمز و راز بازاریابی با اینستاگرام که اغلب فروشگاه های تجارت الکترونیک از آن خبر ندارن

در صورتی که قصد دارید از همان ابتدا فروشگاه تجارت الکترونیک شما با موفقیت پیش برود در این مطلب 4 روش یا نکته طلایی به شما آموزش می دهیم تا بتوانید از بازاریابی با اینستاگرام بیشترین سود را بکنید. افراد زیادی هستند که به...
مقالات آموزشی

کارکرد ساده تر برای کاربر و نکاتی درباره ابزارهای دیجیتال 

طراحی رابط کاربر که آن را با اصطلاح UI هم می شناسیم، هر آن چیزی است که باعث می شود بتوان از یک کالا استفاده کرد. در واقع، به نوعی بین محصول با مصرف کننده آن ارتباط برقرار می کند. محصولات بدون این وجه...