مقالات آموزشی

بررسی تاثیر گذارترین تعداد انتشار محتوا برای بازاریابان محتوا و ذکر نکاتی در این زمینه

مفید بود؟

قطعاً بازاریابی محتوا ابزاری قدرتمند برای دسترسی و جذب کاربران آنلاین است. با این حال، بسیاری از برندها هنوز برای توسعه و اجرای یک برنامه بازاریابی مؤثر در چالش هستند. به دلیل وجود تعداد زیادی نکات و استراتژی‌های بازاریابی محتوا

، قطعاً شیوه های بازاریابی دیجیتال  بسیار متعدد هستند. یکی از مسائل معمول در این حوزه، نحوه تکرار انتشار محتوا در برندهای مختلف است. متخصصان بازاریابی محتوا می‌گویند بهترین شیوه، انتشار محتوا به طور متوالی و مرتب است.

 

این پیشنهاد بسیار کلی است و ممکن است باعث سردرگمی افرادی شود که تازه وارد این حوزه شده اند و این سؤالات در ذهن آن‌ها شکل گیرد:

• چه نوع محتوایی باید منتشر شود؟

• انتشار محتوا هرچند وقت یک‌بار به معنای انتشار “مرتب ” است؟

این سؤالات تنها بعضی از سؤالات بازاریابان و صاحبان وب‌سایت‌ها است؛ بنابراین از کاربران جامعه توییتر در حوزه بازاریابی محتوا خواسته شد تا تجربیات خود را در مورد تعداد مؤثر انتشار محتوا بیان کنند.

به شما مخاطبان گرامی پیشنهاد می کنیم مقاله 10 قانون برای بازاریابی ویدئویی و موفقیت سئو را مطالعه نمایید

مؤثرترین تعداد انتشار محتوا برای بازاریابان محتوا چیست؟

در این بخش از مقاله نتایج این نظرسنجی در مورد تعداد انتشار محتوای SEJSurveySays # در بازاریابی محتوا ارائه شده است.

با توجه به نتایج نظرات مخاطبان توییتر SEJ:

• 70 درصد افراد پاسخ دادند که محتوای باکیفیت و کمیت بالا در تعداد انتشار آن مؤثر است.

• 14 درصد از آن‏ها گفته اند که تعداد محتوای کمتر اما باکیفیت بالا، برای وب‏سایت آن‏ها تأثیر بهتری داشته است.

• 12 درصد متوجه شدند که موفقیت آن‌ها در انتشار محتوا با تعداد بالا است.

• “محتوا؟ چه کسی به آن نیاز دارد”. این پاسخی بود که 4 درصد از افراد گفتند.

 

این نظرسنجی یک دیدگاه جامع را به ما ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد که بازاریابان با انتشار چه تعداد محتوا موفق می‏شوند. با این حال، این نتایج بدان معنا نیست که شیوه‏های آن‏ها برای کسب و کار شما یا مشتریان شما بهترین شیوه هستند. همانطور که Rand Fishkin در Whiteboard Friday Video اشاره می‌کند، تعداد دقیقی برای انتشار محتوا وجود ندارد:

هیچ معیار “ایده آل ” جهانی وجود ندارد. موفقیت محتوای شما به تعداد زیادی از عوامل مختلف بستگی دارد. ”

بهتر است معیارها و روندهای جدید صنعت خود را بیشتر بررسی کنید؛ زیرا شما می‏توانید بفهمید که چه تعداد محتوا را باید منتشر کنید؛ زیرا بهترین شیوه در یک حوزه کاری برای حوزه ای دیگر مؤثر نیست. این کار را با دقت انجام دهید تا بهترین شیوه بازاریابی محتوا اجرا کنید و شیوه های ناکارآمد را کنار بگذارید.

سپس باید استراتژی بازاریابی محتوای خود را تدوین کرده و اهداف و معیارهای بازاریابی خود را مشخص کنید تا در مورد روش مناسب برای انتشار محتوا در کسب و کار خود موفق شوید.

فهرست مقالات زیر را از همکاران سایت SEJ را بررسی کنید تا مطالب بیشتری را در مورد نحوه شروع استراتژی بازاریابی محتوای خود مطالعه کنید:

• ایجاد محتوا با یک هدف: نحوه تعیین اهداف برای هر محتوایی که ایجاد می‌کنید

• KPI بازاریابی محتوا: راهنمای شما برای انتخاب KPI مناسب برای محتوا

• نحوه ایجاد محتوای باکیفیت بالا

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.