نکات کاربردی در مورد چگونگی ایجاد استراتژی محتوا برای کاربران و موتورهای جستجو را که باعث ایجاد ترافیک در وب سایت شما می شود، بیاموزید. اگر می خواهید شانس موفقیت شما در SERPs ها افزایش یابد، ایجاد محتوایی که هم موتورهای جستجو و...
برای اینکه بدانیم چطور موضوعات ترند روز را پیدا کنیم و یا کاربران از چه موضوعاتی در حال حاضر بیشترین استقبال را میکنند، لازم است از ابزارهایی استفاده کنیم. این ابزارها با بررسی شبکههای اجتماعی مختلف که افراد زیادی در آنجا فعالیت میکنند، میتوانند...
سایتهایی هستند به نام وب دایرکتوری که به عنوان سایتهای مرجع فعالیت میکنند و وظیفه نظم دادن و طبقه بندی دیگر وبسایتها را بر عهده دارند. آنها زمینه فعالیت سایتهای دیگر را بررسی میکنند و آنها را متناسب با زمینه فعالیتشان در گروه و...
آشنایی با چند علت ایندکس نشدن سایت در گوگل اهمیت زیادی دارد. این که گوگل سایت را ایندکس نکند ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برای تشخیص علت این مسئله نیاز است به حساب جست و جوی کنسول مراجعه شود. در آنجا با مطالعه...
تعامل کاربران وبسایت را میتوان نشانگر موفقیت وبسایت شما دانست. در اینجا برخی از متداول ترین (و مهمترین) شاخصهای تعامل کاربران وبسایت آورده شده است. در اقتصاد کم اهمیت امروز، تعامل کاربران وبسایت را میتوان نشانگر موفقیت وبسایت شما دانست. شاخصهای تعامل با...
ریدایرکت ها انواع مختلفی دارند که برای اعمال هر کدام از آنها شما نیاز به یک کد دارید. لذا در این محتوا قصد داریم انواع کد ریدایرکت را به شما معرفی کنیم و به بررسی ویژگیها و کاربردهایشان بپردازیم. پس اگر که سایتی دارید...