در این مقاله قصد داریم به معرفی ابزارهای کاربردی گوگل بپردازیم. اگر شما هم مایل به آشنایی با ابزارهای کاربردی گوگل هستید در ادامه با ما همراه باشید. گوگل به پای ثابت جستجوها تبدیل شده است به طوری که بسیاری در هنگام صحبت کردن...
اگر صاحب کسب و کار هستید باید بدانید که آگاهی دقیق از آمارهای مربوط به همه بخشهای کسب و کارتان مثل آمار مربوط به میزان فروش، میزان تقاضا، نوع خاص مشتریان و … به شما کمک میکند تا به یک چشم انداز کلی و...
یکی از اصلی ترین صفحات سایت که در واقع اعتبار و نشان تجاری و هویتی سایت شما نیز محسوب می شود صفحه درباره ما است. درباره ما صفحه ای است که اغلب مخاطبان و کاربران شما وقتی که اولین بار به سایتتان مراجعه می...
رپورتاژ چیست؟ مشتریان شما دیگر هیچ واکنشی به روش های قدیمی تبلیغات نشان نمی دهند. خرید رپورتاژ دائمی نوعی از تبلیغات است که شاخک های مشتریان را برای دریافت پیام کسب و کار شما تیز می کند. رپورتاژ یا Advertorial نوعی از تبلیغات است...
در این مقاله به اهمیت کلمه کلیدی در سئو سایت می پردازیم و روش های انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو را بررسی می نماییم. کلمه کلیدی یا انکرتکست چه تاثیری در سئو سایت دارد و چگونه باید آن را پیدا کرد؟ در پایان...
برای کمک کردن به مشتریان جهت یافتن مکان دقیق کسب و کارتان، بهتر است که در مورد روش ها و نحوه اضافه کردن بیزینس به نقشه گوگل، اطلاعات بیشتری کسب کنید. به طور کلی اگر می خواهید مشتریان بیشتری را جذب کنید و فروش...