مقالات آموزشی

توضح کلی درباره ریپورتاژ دائمی و فواید خرید آن برای یک کسب و کار

مفید بود؟

رپورتاژ چیست؟

مشتریان شما دیگر هیچ واکنشی به روش های قدیمی تبلیغات نشان نمی دهند. خرید رپورتاژ دائمی  نوعی از تبلیغات است که شاخک های مشتریان را برای دریافت پیام کسب و کار شما تیز می کند. رپورتاژ یا Advertorial نوعی از تبلیغات است که از حالت مستقیم و ظاهری خارج شده است و با استراتژی پیش می رود. در دنیایی زندگی می کنیم که روزانه ده ها تصویر رنگارنگ را از طریق رسانه های مختلف مشاهده می کنیم. احتمالا شما هم مانند اکثر افراد جامعه، حساسیت خود را نسبت به تصاویر رنگارنگ با نوشته های درشت تبلیغاتی از دست داده اید.  این کاملا عادی است که تکرار شدن یک موضوع, آن را برای شما عادی و حتی نامرئی کند.

توصیه میکنیم مقاله چگونه برای خرید بک لینک سایت های پربازدید اقدام کنیم؟ را مطالعه نمایید.

خرید رپورتاژ دائمی به شما کمک می کند تا پیام تبلیغاتی خود را با روش هایی که اثرگذار هستند به مشتریان بالقوه خود برسانید. روش های انتقال پیام در رپورتاژ دائمی عبارتند از درج پیام تبلیغی در یک خبر، مقاله یا داستان در یک نشریه عمومی پربازدید. میزبان پیام تبلیغاتی شما می تواند یک مقاله چاپی، پادکست صوتی، اینفوگرافیک تصویری، یا یک تیزر یا کلیپ ویدیویی باشد.

در خرید رپورتاژ دائمی شما یک محتوای جذاب تولید کرده و آن را در محل پربازدید با مخاطبان حداکثری قرار می دهید. تولید یک محتوای جذاب نیازمند داشتن دانش در زمینه تولید محتوا، روانشناسی مشتریان و بازاریابی است. موضوع و ابزاری که در تولید محتوا به کار می برید بسیار مهم است و میزان موفقیت محتوا را برای انتقال پیام شما تعیین می کند. همچنین مکانی که محتوای تولیدی را درج می کنید هر قدر جذاب و پر بازدید باشد بیشتر جواب می دهد.
 

فواید خرید رپورتاژ دائمی برای یک کسب و کار

فرقی نمی کند که شما ارائه دهنده یک خدمت باشید یا تولید کننده یک محصول، خرید رپورتاژ دائمی حتما به کارتان خواهد آمد. حتی اگر فقط یک فروشگاه باشید که کالاها را عرضه و پخش میکنید، تبلیغات می تواند به افزایش تعداد مشتریان شما کمک کند. البته دوران تبلیغات مستقیم و سنتی به سر آمده و صرف هزینه در این زمینه کمک زیادی به شما نخواهد کرد. بهترین راه انتقال یک پیام تبلیغی برای کسب و کار شما عرضه ی غیر مستقیم آن است. وقتی پیام شما در لفافه و در ضمن یک محتوا به مشتری رسانده می شود، او فرصت بیشتری برای کشف و درک آن دارد. مغز ما چیزی را که به صورت تدریجی و با طی کردن یک مسیر کشف می کند بیشتر می پذیرد تا یک پیام تحمیلی.

خرید رپورتاژ آگهی دائمی محتوای اثر گذاری که حاوی پیام کسب و کار شماست را به مدت نامحدود در معرض دید افراد زیادی قرار می دهد. این محتوا می تواند یک کلمه یا لوگو باشد یا یک مقاله ی مفصل سه هزار کلمه ای. حتی یک فیلم هم می تواند رپورتاژ محسوب شود. بسته به نوع کسب و کار شما و محیطی که برای تبلیغ انتخاب کرده اید می توان از یکی از قالب های تولید محتوا استفاده کرد.

خرید رپورتاژ دائمی می تواند مخاطبان شما را در هر ساعتی از شبانه روز به سمت کسب و کار شما روانه کند. علاوه بر رسانه های کاغذی مانند نشریات و روزنامه ها، تلویزیون و رادیو هم از رسانه های مفید در رپورتاژ محسوب می شوند. اما بهترین و ماندگار ترین نوع رپورتاژ که می تواند مانند یک سرمایه گذاری مالی، اثر مرکبی در معرفی محصول شما داشته باشد، فضای مجازی است. هر چند در خرید رپورتاژ دائمی معمولا رسانه هایی برای همکاری انتخاب می شوند که هم در فضای حقیقی و هم مجازی فعال هستند.

 

انواع تولید محتوا برای خرید رپورتاژ دائمی

برای خرید رپورتاژ دائمی بهتر است از شرکت های فعال و خوشنام در حوزه دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. این شرکت ها معمولا در زمینه های مختلف تولید محتوا و بازاریابی و روابط عمومی توانمند هستند. آنها توانایی مذاکره و بستن قرارداد با شرکت های بزرگتر را دارند. هر چه محیطی که برای درج رپورتاژ انتخاب می شود بزرگتر و به مخاطبان کسب و کار شما نزدیکتر باشد بازده بیشتری دارد. موقع سفارش رپورتاژ حتما با کارشناسان مشورت کنید و مطمئن شوید که شرکت های طرف قرارداد رپورتاژ، مخاطبان هدف شما را شامل می شوند.
هنگام خرید رپورتاژ دائمی معمولا لیستی از خدمات و گزینه های تولید محتوا به شما پیشنهاد می شود. هر شرکت دیجیتال مارکتینگ با توجه به توانایی خود در زمینه های متفاوتی اقدام به تولید و انتشار محتوا می کند. گاهی برای رپورتاژ از محتواهایی در قالب متن و نگارش یک مقاله ی جذاب استفاده می شود. وظیفه ی این نوشته ها این است که ارزش خدمات یا محصولات شما را برای مخاطب پررنگ کند. گاهی محتوا در قالب تصویر اثر گذار و به یاد ماندنی ارائه می شود این تصویر می تواند لوگوی شرکت شما روی لباس یک تیم ورزشی پرطرفدار باشد.

در خرید رپورتاژ دائمی ممکن است فیلم و تیزر را به شما پیشنهاد دهند. یک کلیپ و تیزر که به صورت غیر مستقیم ارزش محصول و خدمات شما را به مشتری القا می کند. گاهی فیلم های کوتاه و تبلیغاتی با کاربرد عمومی ساخته شده و به مشتریان فروخته می شوند. این کار بیشتر در صدا و سیما و رادیو متداول است. فارغ از محتوا و پیام کسب و کار شما، محل درج رپورتاژ باید به گونه ای باشد که بیشترین مخاطبان را داشته باشد. البته منظور از مخاطب، صرفا مخاطبان هدف در برنامه ی فروش و تبلیغات شماست اگر نه تبلیغات در محل های عمومی بازده کافی ندارد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.