مفید بود؟

آیا می خواهید رتبه وب سایتتان را در جستجوی گوگل  بهبود ببخشید و میزان ترافیک جستجوی خود را دو برابر کنید؟ در اینجا  به روز ترین تکنیک های سئو داخلی وب سایت  را که به شما کمک می کنند تا در سال 2020 با سرعت بیشتری از رقبا عبور کنید را بیان و مورد بررسی قرار میدهیم ، البته باید یتدآوری کنیم که دنیای سئو پویا است و قوانین و تکنیک های سئو که امسال به شما کمک کرده اند ممکن است سال آینده قابل استفاده نباشد بنابر این برای ماندن در صدر SERP ها ، باید دائماً به روز شوید.اما قبل از اینکه به جزئیات در مورد بهبود رتبه بندی صفحات وب شما بپردازیم ببینید چرا SEO برای موفقیت شما اهمیت دارد؟

 سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو ( بهینه ساز موتور های جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو در بازدید با روش‌های اشتباه و به دور از استانداردهای اخلاقی نیست. آن‌ها برای کمک کردن به بهبود دیده شدن و ایجاد شدن یک محیط تعاملی وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند.سئو را می توان مجموعه از راهکارهای موثر و قدرتمند برای تغییر جهت بهتر شدن وبیشتر دیده شدن یک وبسایت دانست. این یک نکته مهم در بحث افزایش بازدید از یک صفحه ی وب خواهد بود و به عبارتی دیگر مهم ترین وظیفه ی سئو نیز همین است.

در حالی که مفهوم سئو نسبتاً ساده است ، بسیاری از افراد تازه وارد SEO هنوز سوالی در مورد آن دارند، مانند:

سئو در صفحه چیست؟

چگونه یک متن سئو شده بنویسیم؟

چرا وب سایت به بهینه سازی (سئو) نیاز دارد ؟

سئوی منفی چیست و چه راهکار هایی برای جلوگیری از آن وجود دارد؟

شاید مهمترین جنبه بهینه سازی موتورهای جستجو این باشد که چگونه می توانید در واقع از SEO استفاده کنید تا به ترافیک ، پیشتازها و فروشهای مربوطه بیشتر کمک کند.

تکنیک های سئو داخلی وب سایت

از محتوا گرفته تا کلمات کلیدی و بک لینک ، معیارهای زیادی وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید و شاید کمی این کار خسته کننده باشد اما وقتی شما بهترین تکنیک های سئو را در اختیار بدانید، می توانید به راحتی از رقبای خود پیشی بگیرید.  اکنون بیایید نگاهی به برخی از بهترین تکنیک های سئو داخلی وب سایت بیندازیم که می تواند به شما در بهبود رتبه جستجوی شما در سال 2020کمک کند.

1.برای بهبود رتبه بندی از لینک های داخلی استفاده کنید

بک گراند لینک تنها عمل ارزشمند مبتنی بر پیوند برای افزایش ترافیک و ایجاد مسیر نیست و پیوند داخلی نیز دارای وزن است و می تواند در رتبه بندی تأثیر بگذارد تا مزایایی برای تجارت شما ایجاد کند.پیوند دادن به صفحات جدید یا کمی شناخته شده از صفحات محبوب نشانگر ارزش آنهاست و به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا بتوانند سریعتر آنها را شناسایی و فهرست بندی کنند.

2.ارسال مطالب طولانی وبلاگ

مدتهاست که کارشناسان سئو بر اهمیت کیفیت محتوائی که ارسال می کنید تأکید کرده اند و شکی نیست که یکی از مهمترین عوامل برای بهبود رتبه بندی جستجوی شماست  و شما نمی توانید به طور کامل طول محتوا را نادیده بگیرید.پست های عمیق وبلاگ که به دنبال پوشش گسترده ای از یک موضوع خاص هستند می توانند به شما در کسب رتبه های بهتر جستجو کمک کنند.البته منظور از ارسال مطالب طولانی وبلاگ  مطالبی با ظول 1890 نیست چرا که این روش SEO به خودی خود موفقیتی را تضمین نمی کند برایاینکه این روش SEO خوب کار کند ، باید تعادل خوبی بین کیفیت و کمیت برقرار کنید

3.به روز کردن محتواهای قدیمی

برای استفاده بیشتر از مطالب خود ، پست های وبلاگ قدیمی خود را مرور کنید. آیا هیچ یک از موضوعاتی که درباره آنها نوشتید هنوز هم مرتبط است؟به عنوان مثال ، شاید شما از دو سال پیش در مورد بهترین تکنیک های SEO نوشتید. اما از آن زمان ، گوگل تغییرات اساسی در الگوریتم خود را اعلام کرد. سپس باید مقاله خود را به روز کنید.بهتر است به جای نوشتن یک مقاله تازه ، اطلاعات بیشتری به مقاله موجود خود اضافه کنید. ممکن است بخواهید عنوان را به روز کنید تا در مورد آخرین روندها بیشتر بدانید. شما همچنین باید نسخه را ویرایش کرده و از نظر سئو دوستانه تر کنید.این تکنیک SEO راهی آسان برای به دست آوردن مطالب بیشتر در زمان کمتر است. همچنین ، می تواند به پست های وبلاگ شما کمک کند تا مخاطبان گسترده تری پیدا کنند. برای پست های محبوب ، حتی ممکن است شانس بهتری برای کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو داشته باشید.

4.به آنچه مخاطبان هدف شما می خواهند توجه کنید و آن را ارائه دهید

مخاطب مورد نظر شما درمورد چه چیزی صحبت می کند؟ از کدام سیستم عامل ها بیشترین استفاده را دارند؟ چگونه می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید؟ اینها چند سؤالی است که باید در هنگام تدوین استراتژی سئو خود از خود بپرسید.هنگامی که شما تصور بهتری در مورد آنچه مشتریانتان می خواهند داشته باشید ، می توانید استراتژی های سئو خود را بر این اساس قالب بندی کنید. اگر آنها به دنبال انتخاب های غذایی بیشتری در محله خود هستند ، پست های وبلاگ بیشتری را در مورد آن بنویسید. اگر آنها در مورد یک محصول خاص صحبت می کنند ، چرا آن را در یک پست وبلاگ مرور نمی کنیم؟درک کنید و سازگار شوید – این باید مانترا باشد. نظرات در مورد پست های خود را بخوانید و ببینید که کدام پست ها محبوب ترین می شوند.

5.سئو وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید

بهترین راه برای بهبود استراتژی سئو خود ، تجزیه و تحلیل وب سایت خود است. تجزیه و تحلیل به موقع سئو از وب سایت شما می تواند به شما در ماندن از رقبا کمک کند.یک حسابرسی SEO به شما بینش می دهد از وضعیت فعلی وب سایت شما. این روش SEO ممکن است خیلی پیشرفته به نظر نرسد ، اما توسط بسیاری از وب سایت ها به راحتی مورد توجه قرار نمی گیرد.عناوین صفحه ، توضیحات ، نمرات اسپم و سرعت صفحه برخی از مواردی هستند که غالباً مورد غفلت واقع می شوند. حسابرسی سئو به شما کمک می کند تا عملکرد خود را ارزیابی کرده و اهداف را بر اساس آنچه برای وب سایت شما لازم است تعیین کنید.ابزارهای SEO مانند Ahrefs ، SEMrush و Pro Rank Tracker می توانند این روند را برای شما ساده کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آدرس اینترنتی خود را وارد کنید. این ابزارها گزارشهای مفصلی را درباره عملکرد وب سایت خود برای شما ارسال می کنند.

سخن پایانی

امروزه سئو همانطور که در این مقاله بصورت مختصر توضیح داده شد از اهمیت زیادی برخوردار است و بیشتر قسمت این اهمیت بخاطر افزایش بازدید از وبسایت میباشد. پس در نظر داشته باشید که یک سایت خوب در وهله ی اول به یک سئوی خوب نیاز دارد، شرکت پدیده با در اختیار داشتن متخصصانی در زمینه طراحی سایت و تولید محتوا و آموزش سئو میتواند همراه مناسبی برای شما در ترقی کسب و کارتان باشد

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.