مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره رپورتاژ آگهی و نمونه تبلیغات در ایران

مفید بود؟

اگر می خواهید رپورتاژ آگهی وب سایتتان جذب کننده کاربران باشد باید الگوی طرح تبلیغاتی متقاعد کننده را سفارش دهید.

چند نمونه از تبلیغات رپورتاژ آگهی در ایران

1- بررسی دو مدل خودروی 206 صندوقدار در بازار خودرو ایران

توضیحات در مورد هر دو مدل خودرو:

برای آگهی از لیست قیمت خودروی صندوقدار206 کلیک کنید
برای خرید و فروش خودروی 206 صندوقدار کلیک کنید .

2- بررسی نکته های مهم در مورد دکور منزل رپورتاژ اگهی

3- یلدای 96 را حرفه ای برنامه ریزی کنید رپورتاژ اگهی

شاید هزاران  بار واژ های بالا را دیده باشید و با کنجکاوی و اشتیاق دنبال آن رفته باشید و حتی از طریق لینک های موجود وارد وب سایت آگهی دهنده هم شده باشید.
بله آنچه در بالا دیدید و خواندید نمونه هایی از رپورتاژ آگهی بیش نیست که بصورت غیر مستقیم ذهن شما را درگیر می کند و شما را به سمت هدف (سایت آگهی دهنده ) می کشاند .
به همین سادگی شما هم می توانید یک رپورتاژ بسازید و آن را انتشار دهید. امروزه با گسترش اینترنت و فضای مجازی و اعتماد مردم به اینترنت ورفع احتیاج و نیاز مردم و فرهنگ سازی های صورت گرفته شده در این زمینه هر فردی قبل از انجام خرید، قبل از انجام هر کاری (خدمات – زیبایی – حتی ازدواج – پوشاک – مد – خبر – سرگرمی – تکنولوژی – کسب و کار – اشپزی – صنعت و …) ابتدا آن را در اینترنت جستجو می کند  اطلاعات می گیرد، بعد اقدام به خرید می کند. پس شاید برای شما هم بارها پیش آمده که حتی خرید های اینترنتی نیز انجام بدهید، پس اینترنت در زندگی روزمره مردم حرف اول را میزند
مزایای اینترنت :کسب اطلاعات از اینترنت – سرعت دهی در کار ها – صرف کمترین زمان . (رپورتاژ گامی برای اطلاع رسانی مخاطب )

 

اگر تازه وارد دنیای اینترنت و تبلیغات اینترنت شده اید و یا اینکه از پیشکسوتان این عرصه اید هدف از موارد بالا آگاهی سازی و زمینه ساز دو مورد است

اول اینکه هستند سایت هایی که اطلاعات می دهند و مخاطبان ویژه دارند و هر فردی شاید در روز برای کسب اطلاعات خود چندین بار به آن سایت ها سر میزند

دوم اینکه فضای اینترنت محیطی مناسب برای برند سازی و گسترش تجارت میباشد که شما هم می توانید یکی از آن کسب و کارها باشید که در این فضا تبلیغ کنید بفروشید و برند شوید و رپورتاژ بسازید

اگر تازه وارد هستید و دنبال راههای اینترنتی جهت گسترش کسب و کار خود هستید و یا کسب و کار بزرگ  دارید، به شما ساخت رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید خود و کسب و کار خود را به دیگران نشان بدهید و پیشرفت کنید
خواستن توانستن است کافی است دانش خود را افزایش دهید  .

این نکات در نوشتن متن ریپورتاژ در نظر بگیرید

هرگز متنان را کپی نکنید

این کار باعث میشود تا اعتماد مخاطب به شما کم شده و شما را صرفا یک شرکت تولید کننده کالا یا خدمات با کیفیت پایین تلقی کنند؛ چرا که هنگام مشاهده آگهی این حس در مخاطب القا میشود که این شرکت حتی برای تبلیغات خود هم ایده ای ندارد چه برسد به ایده برای تولید کالا با کیفیت بالا یا ارائه خدمات مناسب تر.

حتی شما با کپی کردن به سئو سایت هم لطمه میزنید، چون رعایت نکردن حق کپی رایت و استفاده غیر مجار از مطالب دیگر سایت ها و شبکه ها نه تنها کار اخلاقی نیست بلکه ابر هوش مصنوعی گوگل با شناسایی آنها کم کم شما را اسپم یا هرز نامه شناسی خواهد و این یعنی نابود کردن سایتان با دستان خودتان.

بیان ویژگی خاص

در انواع روش های تبلیغات از جمله رپورتاژ آگهی نیازی نیست که شما تمام ویژگی های محصول ویا خدمت خود را بیان کنید؛ بلکه صرفا بیان یک ویژگی خیلی خاص و منحصر به فرد کافیست تا مخاطب جذب آگهی شما شود و در ادامه باعث سود شما شود. بیان ویژگی های مختلف و طولانی کردن متن و توضیحات بلاخلاف تصور شما نه تنها باعث جلب توجه بیشتر مخاطب نخواهد شد، بلکه باعث سردرگمی و در نهایت عدم توجه مخاطب به آگهی شما خواهد شد.

دروغ نگویید

در بیان ویژگی ها به هیچ وجه دروغ نگویید زیرا با این کار اعتماد کاربرانتان را از دست خواهید. با بیان ویژگی ها به صورت غلط و یا زیاده روی کردن در تعریف و تمجید شما در واقع به مخاطبان بی احترامی میکنید و آنها را نادان فرض کرده اید؛ در صورتی که مخاطب شما جمله ای غیر عملی و کاملا ناممکن در آگهی شما ببیند در بیشتر مواقع آگهی شما را نا دیده گرفته و تصویر بدی از برند شما در ذهنشان ظبط میشود.

چرا تبلیغات اینترنتی؟

امروزه دیگر کمتر از تبلیغات سنتی از جمله تراکت، بیلبورد، و … استفاده میشود و این گونه تبلیغات جای خود را به راه های نوین تبلیغات که همان تبلیغات اینترنتی است داده اند. تبلیغات اینترنتی شامل ریپورتاژ آگهی، تبلیغات کلیکی، تبلیغات در گوگل ادرز، تبلیغات در شبکه های اجتماعی از جمله تبلیغات در اینستاگرام و … روش های نوین و پر بازده تبلیغات هستند که جایگزین تبلیغات سنتی شده اند. البته تبلیغات تراکتی و بیلبوردی هم بد نیستند بلکه از آنها نیر برای اهداف دیگر و به رو های دیگر استفاده میشوند از جمله برند سازی.

امروزه بهترین نوع تبلیغ تبلیغات اینترنتی است زیرا مردم روزانه تایم بسیار زیادی را در فضای مجازی سپری میکنند پس ما نیز می توانیم به نحو احسنت از این ویژگی استفاده کنیم و با هزینه ای بسیار پایین تر از تبلیغات سنتی به شیوه مدرن تبلیغ کنیم.

چرا ریپورتاژ آگهی؟

از بین روش های نوین و اینترنتی تبلیغات یکی از بهترین و مفید ترین روش ها استفاده از ریپورتاژ آگهی است چرا که هم مخاطبان را به صورت مستقیم و با کلیک بر روی آگهی خود جذب میکنید و هم کمک بسیار خوبی به سئو سایت خود میکنید.

یکی از الگوریتم های گوگل برای سئو سایت ها برسی لینک هایی است که به یک سایت داده میشود که اصتلاحا به آن بک لینک گفته میشود. بک لینک یکی از مهم ترین و موثر ترین عوامل بر سئو سایت است که در بخش سئو خارجی سایت قرار میگیرد.

فرض کنید شما ماشین خود را پیش یک سرویس کار که به او اطمینان دارید میبرید برای تعمیر و از تعمیر کار سوال میپرسید که آیا نقاش خوبی سرغ دارد یا خیر، اگر سرویس کار خودرو یک نقاش به شما معرفی کند شما با توجه به حرف سرویس کار و اعتمادی که به او دارید به نقاشی که او معرفی کرده نیز اعتماد میکنید و خودرو خود را به او میسپارید.

گوگل هم به همین شکل عمل میکند و اگر ببیند یک سایت که سئو خوبی دارد به شما لینک داده همانند مثال بالا به شما اعتماد میکند و سئو سایتتان را افزایش میدهد.

البته ن تنها گوگل بلکه مخاطبان نیز با تبلیغات مناسب و دیدن آگهی های شما در سایت های مناسب و بزرگ با استناد به اینکه این سایت های معتبر شما را تبلیغ کرده اند به شما نیز اعتماد خوهند کرد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *