مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره فروش رپورتاژآگهی

مفید بود؟

فروش رپورتاژآگهی چیست؟

همانطور که می دانید امروزه بحث فروش رپورتاژ ها از جمله فروش رپورتاژ آگهی بیش از پیش داغ است.به همین دلیل در این بخش فروش رپورتاژ آگهی را مفصلا مورد بحث قرار می دهیم.
به طور کلی در عصر حاضر تمام صاحبان مشاغل به دنبال رونق کسب و کار خود به طرق مختلف هستند که در این بین تبلیغات از جایگاه بسیار حساس و مهمی برخوردار است.روش های تبلیغاتی بسیار متعددی امروزه در اختیار همگان قرار دارند که هریک از صاحبان مشاغل با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارند می توانند بهترین و کارامد ترین روش را انتخاب کنند تا در کوتاهترین زمان ,بیشترین بازده را از شغل خود داشته باشند.
تمامی کارخانجات و شرکت های معروف دنیا روزانه در صدد انتخاب بهترین روش تبلیغ برای محصولات و خدمات خود هستند تا از این طریق بتوانند به حداکثر تعداد مشتریان خود دست یابند.همانطور که اطلاع دارید رپورتاژ آگهی و تبلیغاتی در عصر حاضر بیش از پیش مورد استقبال افراد جامعه جهت کسب اعتبار در بین جوامع مختلف قرار گرفته است. به طور کل می خواهیم بدانیم که رپورتاژ یعنی چه؟رپورتاژ نوعی تبلیغ غیر مستقیم است که در قالب گزارش متنی عموما تنظیم می گردد.به بیانی دیگر این روز ها رپورتاژ یکی از مطرح ترین و به روز ترین روش های برند سازی و بازاریابی دیجیتال است که بدون شک تاثیر بسیار موثری در سئو سایت شما عزیزان دارد.

مزایای استفاده از رپورتاژ

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد در حال حاضر روش های متعددی برای تبلیغ کسب و کار ها وجود دارند اما  نکته ایی که بیان آن حائز اهمیت است , مزایای بسیار زیاد رپورتاژ ها نسبت به سایر روش ها است که در ادامه به شرح برخی از انان می پردازیم تا شما عزیزان با دیدی وسیع تر بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید:
1-تاثیر بسیار عمیق و مستمر بر مخاطبان به این دلیل که رپورتاژ اصولا در قالب خبر منتشر می گردد و منجر به بالا بردن سطح اعتماد مخاطبان می شود.
2-امکان انتشار رپورتاژ های خبری و آگهی در سایت های خبری پر بازدید
3-انتشار مادام العمر رپورتاژ های خبری و آگهی در سایت های خبری که باعث تاثیر گذاری هر چه بیشتر تبلیغات در باره می شود.
4-به طور کلی نمایش خبرهای منتشر شده در موتور های جستجو از جمله گوگل بسیار تاثیر مثبتی در بالابردن رتبه ی سئو ی سایت مد نظر شما دارد.
5-معرفی کسب و کار شما بزرگواران که می تواند شامل معرفی برند و یا محصولات مد نظر باشد
6-معرفی کامل مدیران مطرح در حوزه ی برند سازی و تجارت در حوزه های گوناگون که منجر به شناخته شدن هر چه بیشتر در بین افراد جامعه می گردد.
7-امکان استفاده از هایپر لینک ها
مزایای فوق نسبت به سایر روش های تبلیغاتی می تواند نقطه ی مثبتی در ارائه خدمات و محصولات شما به مشتریان ایجاد کند.
نحوه ی نوشتن و نگارش محتوا نیز بر بالابردن رتبه ی سئو در موتور های جستجو نقش به سزایی دارد که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

سایت های پربازدید برای انتشار رپورتاژ تبلیغاتی

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژتبلیغاتی صرفا نباید جنبه ی فقط تبلیغات داشته باشد بلکه در بین متون تبلیغاتی می بایست متون خبری نیز جا داشته باشد .مقاله های این چنین از طریق اخباری که منتشر می کنند موجب بالارفتن شمار بازدیدکنندگان می شود.نکاتی در این بین حائز اهمیت است که موجب بالابردن هر چه بیشتر کیفیت رپورتاژ مد نظر شما می گردد که یکی از مهمترین آن ها انتخاب تیتر بسیار جذاب است که تاثیر غیر قابل انکاری در جذب افراد خواننده و همچنین مخاطبان دارد .
قابل ذکر است در عصر بازاریابی و تبلیغات حاضر , به جرات می توان گفت تمامی افراد جامعه به دنبال روش های منحصر به فردی برای جلب توجه مخاطبان خود هستند که در این بین تبلیغات غیر مستقیم رونق چشمگیری داشته است.سایت های متعددی وجود دارند که رپورتاژ مد نظر شما را منتشر می کنند و در ازای آن هزینه ی مطلوب خود را دریافت می کنند.
در ادامه به تعدادی از وب سایت های مطرح و پربازده ایی که می توانید رپورتاژ مد نظر خود را در آن ها منتشر کنید,می پردازیم:
1-سایت دیجی کالا:همانطور که آشنایی کامل با این سایت دارید,در زمینه ی فروش آنلاین تمامی محصولات مد نظر شما فعالیت دارد.محصولاتی از قبیل :پوشاک,مواد غذایی,لوازم التحریر و …را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.سایت دیجی کالا از عمر دامنه ی مطلوبی برخوردار است.
2-سایت ورزش3:همانطور که از اسم سایت مشخص است,برای محصولات ورزشی بهترین گزینه است.
نکته ایی که در این بین بسیار حائز اهمیت است,انتخاب سایت مرتبط با حوزه ی فعالیت شماست.برای مثال اگر در حوزه ی محصولات پزشکی فعالیت گسترده دارید,می بایست حتما به دنبال سایت های مرتبط با محصولات و خدمات پزشکی باشید.

 

انواع فروش رپورتاژ آگهی

فروش رپورتاژ آگهی در سایت های رپورتاژ آگهی امروزه به شکل های متعدد در حال انجام است.قیمت رپورتاژ آگهی در وب سایت های خبری گوناگون,متغیر است و به فاکتور های بسیاری بستگی دارد.یکی از فاکتور های بسیار مهم ,عمر دامنه است..این بدین معناست که هرچه عمر دامنه بیشتر باشد, بدیهی است که قیمت بیشتری در ازای فروش رپورتاژ آگهی دریافت می شود.فروش رپورتاژ آگهی اگر در سایت های پر بازدیدکننده باشد,به طبع تاثیر فوق العاده ایی بر میزان شناخته شدن شما عزیزان در بین افراد جامعه دارد.
فروش رپورتاژ آگهی اگر به اساس قوانین مختص به خود به درستی پیش رود ,یکی از بهترین روش های تبلیغات غیر مستقیم و بازاریابی برای مشاغل گوناگون است.
کمپین رپورتاژ آگهی نیز این روز ها فعالیت های بسیار گسترده ایی در جهت فروش رپورتاژ آگهی دارند .هزینه های رپورتاژ آگهی معمولا به صورت سالیانه و یا 6 ماهه دریافت می گردد که نحوه ی تمدید آن کاملا بستگی به شخص دارد.رپورتاژ ادز که همان رپورتاژ آگهی است,منتشر شدن آن در سایت های خبری طی قراردادی که فی مابین دو طرف بسته می شود ,است که در بند های این قرار داد تمامی جزئیات ثبت می گردد.

 

قیمت فروش رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر

همانطور که در مطالب فوق اشاره شد,تعرفه رپورتاژ بسته به نوع وب سایت منتشر کننده , متفاوت است.برای مثال فروش رپورتاژ آگهی در سایت خبری ایسنا با اعتبار دامنه ی 85 به مدت یکسال 850000 تومان می باشد.این مبلغ با توجه به اعتبار دامنه ی وب سایت مد نظر شما عزیزان و فاکتور های دیگر متغیر است.

 

در این بین شرکت های تبلیغاتی اینترنتی بسیار زیادی هستند که فروش رپورتاژ آگهی را در سایت های مختلف انجام می دهند فقط کافیست تمامی آنچه را که نیاز دارید در اختیار این شرکت ها بگذارید.شرکت بازاریابی رایامارکتینگ در این بین با تجربه ایی فوق العاده در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران در حوزه های مختلف از جمله فروش رپورتاژ آگهی است.فروش رپورتاژ آگهی از آن جا که بسیار حائز اهمیت است, می بایست با دقت کافی انجام گردد تا منجر به افزایش رونق کسب و کار های مد نظر شود.
امید است اطلاعات فوق شما را در مسیر کسب و کارتان درخشان سازد.
موفق و برقرار باشید.

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.