مقالات آموزشی

آشنایی با محل تبلیغات رایگان در گوگل

مفید بود؟

محل تبلیغات رایگان در گوگل را توضیح دهید:

در دنیای اینترنت یکی از پرکاربردترین موتورهای جستجوگر به گوگل تعلق دارد. گوگل با بیش از دو میلیارد عملکرد جستجو در روزانه یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری و معرفی محصولات و ارائه خدمات است. به این منظور محل تبلیغات رایگان  مناسب و شناخته شده در میان فعالان کسب و کار می تواند کمک کننده باشد.

شما می‌توانید در کنار خدماتی که ارائه می‌دهید برای بهینه‌سازی و سئو سایت خود نیز تلاش کنید و در گوگل تبلیغات گسترده‌ای را انجام دهید. زیرا تبلیغات در گوگل از قدرت بالایی برخوردار است و اشخاصی که در گوگل به جستجوی موضوعات مورد نظر خود می‌پردازند به محل تبلیغات رایگان در گوگل مراجعه می کنند و شما می‌توانند از این روش جذب مخاطبین بیشتری داشته باشید و افراد را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

چگونه تبلیغات را شروع کنیم؟

 برای اینکه بتوانید به این قدرت در گوگل دستیابی پیدا کنید باید اول بدانید و تصمیم بگیرید که تبلیغات را چطور شروع کنید. آیا قصد دارید خودتان مدیریت تبلیغات را بر عهده بگیرید و یا از شرکت‌های تبلیغاتی در این خصوص کمک بگیرید. روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینترنت وجود دارد که شما می‌توانید با آنها آشنا شوید و برای معرفی محصولات خود از آن استفاده کنید.

یکی از روش‌هایی که می‌توان درباره آن بحث کرد، درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر مانند آگهی رایگان همشهری و سایت‌های تبلیغاتی رایگان که محل تبلیغات رایگان مناسبی است و همچنین ثبت آگهی رایگان در گوگل که به صورت درج آگهی کاملا رایگان است.

محل تبلیغات رایگان در سایت رایگان تبلیغ کالا که به روش ثبت آگهی رایگان جدید است و در دسته تبلیغات رایگان در اینترنت است و می‌توان گفت تبلیغات رایگان مشاغل در سایت‌های تبلیغاتی که محل تبلیغات رایگان است بسیار مورد توجه افراد و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. یکی از سایت‌هایی که محل تبلیغات رایگان مناسب برای ثبت آگهی و تبلیغات است رایا مارکتینگ است که از نظر کیفیت و معتبر بودن مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.

 

چگونه میتوانیم در گوگل که محل تبلیغات رایگان است ثبت آگهی انجام دهیم:

باید بگوییم که کسانی که قصد راه اندازی کسب و کاری را دارند و یا به تازگی وارد شغلی شده‌اند برای معرفی محصولات و کالاهای خود و همچنین تبلیغات بهترین روش و مناسب‌ترین محل تبلیغات رایگان ثبت آگهی در گوگل است.

آگهی در گوگل را می‌توان یک ابزار به صورت آنلاین دانست که به معرفی محصولات و ارائه خدمات می‌پردازد و این اقدام در میان رقبای دیگر  با انواع روش‌های تبلیغاتی در موتور جستجو گوگل اتفاق می‌افتد. در گوگل پخش آگهی توسط کلمات کلیدی که در اثر جستجو کاربران انجام می‌گیرد نمایش داده می‌شود.

در واقع ثبت آگهی‌ها در گوگل توسط لینک ارائه شده و کلیک کاربر بر روی آن به سایت مورد نظر و ثبت آگهی هدایت می‌شود. تبلیغات و ثبت آگهی در گوگل به صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان این امکان را می‌هد تا برای تبلیغات و آگهی‌های خود هزینه‌ای را در نظر بگیرند و با انتخاب و کلیک کاربر روی آگهی مورد نظر و جستجوی آن از هزینه تبلیغ در گوگل کم شود.

در این روش از ثبت آگهی که بر اساس جستجوی کلمات کلیدی صورت می‌گیرد و جستجوهای قدیمی‌تر نیز به نمایش گذاشته می‌شوند صورت می‌گیرد. بر همین اساس کسب و کارها و مشاغل با توجه به کلمات کلیدی انتخابی خود می‌توانند یک آگهی را ثبت کنند و کاربران هنگام جستجو در گوگل با توجه به همان کلمات کلیدی آگهی مورد نظر را مشاهده کنند. 

 

آشنایی با راه‌های تبلیغات رایگان در گوگل:

1. دستیابی به درجات بالا در جستجوی ارگانیک:

برای اینکه تبلیغات در گوگل قرار گیرد و در رتبه بالای جستجو گوگل مشاهده شود استفاده از کلمات کلیدی مرتبط بسیار تاثیر گذار است و در برند‌سازی نام تجاری شما موثر است. در واقع گوگل برای تبلیغات قوانینی دارد و شما باید بدانید قوانین گوگل برای سایت آگهی های رایگان چگونه است.

هنگامی که به صورت آنلاین در وب سایت خود آگهی تبلیغاتی منتشر می‌کنید، گوگل به جستجوی سایت شما و نام تجاری شما به صورت گسترده می‌پردازد و آگهی تبلیغاتی شما در لیست جستجوی آن نشان داده می‌شود. یکی از روش‌هایی که کمک می‌کند تا در جستجوی گوگل کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما نشان داده شود بهینه‌سازی سایت و یا سئو در سایت شما است.

2. ایجاد یک حساب اکانت گوگل به صورت رایگان:

روش دیگری که می‌توان تبلیغات خود را در دید گوگل به صورت رایگان قرارداد ایجاد یک حساب کاربری در گوگل بیزینس است. ایجاد اکانت کاربری در گوگل بیزینس به صورت رایگان می‌توان از سرویس‌های آن استفاده کرد و توسط گوگل برای کسب و کارهای کوچک و محلی تبلیغات ارائه داد.

3. بهینه‌سازی لیست نقشه گوگل (Google Map)

4. اضافه کردن لیست محصولات در گوگل شاپینگ (Google Shopping)

5. کوپن گوگل خود را استفاده کنید

 

چگونه کمپین تبلیغاتی در گوگل داشته باشیم:

_ ثبت آگهی در گوگل

قبل از اینکه وارد تبلیغات در گوگل ادوردز شوید، باید لیستی از کلمات کلیدی آماده و مناسب داشته باشید تا تلاش‌های خود را بتوانید به بهترین روش هدایت کنید. و کلمات کلیدی که مخاطبان از آن استفاده می‌کنند را در نظر بگیرید. برای دیده شدن بهتر تبلیغات خود در گوگل به برخی نکات باید توجه داشته باشید

_ تشخیص تفاوت بین کلمات عمومی و خاص:

باید برای شما هدف از تبلیغات در گوگل مشخص شده باشد که بتوانید در مورد کلمات کلیدی عمومی و خاص تصمیم بگیرید. به طور مثال اگر از کلید واژه تراکتور که کلمه کلیدی عمومی است در ثبت آگهی استفاده کنید و به عنوان کلمه کلیدی در نظر بگیر و جستجو کنندگان کلمه تراکتور صنعتی و یا تراکتور گازی جستجو کنند از نظر تبلیغاتی و صرف هزینه به ضرر شما خواهد بود.

 چرا که هدف شما فقط یک سری از گروه‌ها و افراد نیستند. برای اینکه بتوانید با این مشکل مقابله کنید لیستی از کلمات کلیدی که منفی هستند ایجاد کنید که نمایانگر این است که تبلیغات شما در خصوص چنین کلماتی نسیت.

_ انتخاب کلیدواژه بر اساس منطقه جغرافیایی:

اگر کسب و کار شما به گونه‌ای است که در یک منطقه مخصوص جغرافیایی مشغول فعالیت هستید باید بتوانید از این شرایط در تبلیغات گوگل استفاده کنید.

برای مثال اگر تولیدکننده‌ای در تهران فعالیت دارد، اگر از این شهر مشتریان بالقوه جذب کند بسیار تاثیر گذار است. باید بگوییم که انتخاب کلیدواژه بر طبق منطقه جغرافیایی می‌تواند روش بازدهی بالایی در ثبت آگهی در گوگل داشته باشد.

استفاده از ابزاری مانند کیورد پلنر در گوگل ادوردز:

برای اینکه لیستی از کلیدوازه‌های مناسب آگهی خود داشته باشید استفاده از این ابزار می‌تواند کمک کند تا شما به کلمات و کلیدواژه‌های خود دست یابید.

_ استفاده از کلمات کلیدی منفی:

استفاده از کلمات کلیدی منفی به شما این امکان را می‌دهد که کلیدواژه‌های خاص را از آگهی‌های خود جدا کنید. و در واقع با این روش می‌توانید در هنگام جستجوی کلمات انتخابی شما به عنوان کلمات کلیدی منفی تبلیغات و آگهی شما دیده نشود.

_ استفاده از ابزار ترافیک استیماتور

هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید می‌تانید از این ابزار برای اینکه نتیجه مطلوبی در تبلیغ آگهی خود بدست آورید استفاده کنید و روش کار این ابزار به این گونه است که کلمه کلیدی مد نظر خود را در این ابزار قرار می‌دهید و روی گت استیمتز کلیک می‌کنید. در این موضوع بودجه در نظر گرفته شده موثر است.

 

مزایای تبلیغات رایگان در گوگل:

1. مشخص کردن سقف هزینه به صورت روزانه:

در گوگل می‌توان هزینه تبلیغات را کنترل کرد و می‌توان مشخص کرد که روی تبلیغات شما چند بار کلیک انجام شود

2. مشخص کردن زمان تبلیغات:

یکی دیگر از مزایای تبلیغ در گوگل مشخص کردن نمایش تبلیغ در ساعت و روز مشخص.

3. قابلیت ایجاد صفحه مشخص برای تبلیغ:

تبلیغ در گوگل به صورت لینک است که توسط کلیک کاربر بر روی لینک تبلیغاتی به سایت مورد نظر هدایت می‌شود

4. قابلیت انتخاب کشور:

هنگامی که گوگل را برای تبلیغات انتخاب می‌کنید می‌توانید مشخص کنید که آگهی تبلیغاتی شما در چه کشورهایی نمایش داده شود. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا کشورهایی که امکان خرید محصولات شما را ندارند تبلیغات برای ان‌ها نمایش داده نشود

5. نمایش تبلیغات به صورت دائمی در صفحه اول گوگل:

هنگامی که شما خود مشخص کنید که تبلیغات شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد و در قسمت بالای صفحه نمایش داده شود به صورت دائم این موضوع ادامه خواهد داشت.

6. سرعت بالا در نمایش تبلیغات:

هنگامی که شما ثبت آگهی در گوگل انجام می‌دهید می‌توانید مشخص کنید که در همان لحظه بعد از ثبت آگهی تبلیغاتی شما به نمایش گذاشته شود، و این سرعت عمل در گوگل را نشان می‌دهد.

7. مشخص کردن هزینه در تبلیغات و کلیک بر روی آن:

برای تعیین هزینه برای تبلیغات با انتخاب کلمات کلیدی مختلف می‌توان این هزینه را مشخص کرد.

8. گزارشات به صورت روزانه:

با تبلیغات در گوگل این قابلیت وجود دارد که گزارش روزانه از عملکرد گوگل در خصوص تبلیغات انجام شده دریافت کنید

9. قابلیت قرار دادن متن تبلیغاتی:

تبلیغات در گوگل این امکان را ایجاد می‌کند تا متنی را در خصوص کلمات کلیدی تهیه کرده و در صفحه گوگل ارائه دهید. 

 

روش استفاده تبلیغات موثر در گوگل

1. استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط در ثبت آگهی تبلیغاتی

2. به صورت واضح تبلیغات کنید تا ماهیت کسب و کار شما مشخص باشد که کاربر بعد از دیدن تبلیغات شما متوجه موضوع تبلیغاتی شود

3. منحصر به فرد کردن تبلیغات خود را به کاربر ارائه دهید.

4. برای جذب کاربر از گزینه‌های انتخابی جذاب استفاده کنید

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.