دسته‌بندی نشده

معرفی اصلی اصطلاح نیازمندی‌های اینترنتی

مفید بود؟

نیازمندی‌های اینترنتی چیست؟ سوالی مهم که این روز ها آن را زیاد می‌شنویم. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش تجارت های الکترونیکی سبب شده است که تبلیغات به صورت گذشته انجام نشود و تبلیغات به صورت مدرن تری در اینترنت انجام شود.

در گذشته شاهد بودیم که بخش نیازمندیهای روزنامه ها بسیار محبوب بود و مخاطبان زیادی این بخش را روزانه پیگیری می‌کردند همین امر سبب می‌شد تا صاحبان کسب و کار های مختلف در این بخش تبلیغات خود را ثبت کنند،

اما امروزه با افزایش مخاطبان در اینترنت بخش قدیمی نیازمندیهای روزنامه ها با عنوان جدیدی به نام نیازمندی‌های اینترنتی کار خود را در شبکه های اجتماعی و همچنین در اینترنت ادامه می‌دهند. سایت های مختلفی در زمینه انتشار آگهی فعالیت می‌کنند که کار را برای صاحبان مشاغل برای ثبت آگهی خود در این سایت های سخت کرده است زیرا کیفیت این سایت ها متفاوت است.

تبلیغات مجانی اینترنتی چگونه است؟ سوالی پرتکرار که امروزه زیاد درباره آن می‌شنویم. یکی از بهترین روش های تبلیغات استفاده از رپورتاژ های آگهی است.

برخی از سایت های اینترنتی رپورتاژ های شما را در سایت های خود به صورت کاملا رایگان تبلیغ می‌کنند. تبلیغات مجانی اینترنتی در این سایت ها علاوه بر تبلیغات کسب و کار ها به بهبودی سئو سایت ها نیز کمک می‌کند.

تبلیغات اینترنتی امروزه به دلیل هزینه کم تبلیغات در اینترنت، زیاد استفاده می‌شود .یکی از شیوه های محبوب و پرطرفدار تبلیغات اینترنتی استفاده از رپورتاژ ها است. رپورتاژ های خبری در بخش نیازمندی‌های اینترنتی زیاد استفاده می‌شود و علاوه بر تبلیغات به سئو سایت ها نیز کمک می‌کند. رایامارکتینگ قصد دارد شما را با فاکتور ها و عوامل مهم برای انتخاب یک سایت با کیفیت آشنا کند. در این مقاله همچین شما را با نحوه ثبت آگهی در سایت های رایگان انتشار نیز آشنا خواهیم کرد.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو به شما کمک می‌کند تا رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید و سبب می‌شود بازدید از سایت شما بیشتر انجام شود. شما برای افزایش سئو سایت خود راه هایی مانند: خرید ادوردز ها، بک لینک ها و … دارید که معمولا هزینه های زیادی را برای کسب و کار شما خواهند داشت اما راه دیگری نیز وجود دارد شما می‌توانید با انتشار رپورتاژ های سئو شده مناسب، به صورت منظم در سایت های پربازدید به بهبودی سایت خود کمک کنید و آن را افزایش دهید.

رپورتاژ چیست و چه ویژگی های باید داشته باشند؟

رپورتاژ متن های هستند که هدف اصلی این متن ها تبلیغ کسب و کار های مختلف است و این تبلیغات به صورت کاملا غیر مستقیم انجام می‌شود. رپورتاژ ها در بین دیگر روش های تبلیغاتی اینترنتی مقرون به صرفه تر است. تهیه متن ها رپورتاژ شاید آسان به نظر برسد اما در واقعیت این گونه نیست و توصیه می‌شود که این متن ها را خودتان تهیه نکنید و به نویسندگان با تجربه در زمینه سئو و تولید محتوا بسپارید. این متن ها با شرط کیفیت بالا در تبلیغات شما موثر خواهند بود. کیفیت بالا رپورتاژ بستگی به رعایت نکات نگارشی و سئو در متن دارد. هرچقدر نکات زیر در متن های رپورتاژ رعایت شده باشد این متن های از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
1.    عنوان مناسب و جذاب
2.    متن ساده و قابل درک برای مخاطبان باشد.
3.    رعایت نکات سئو در متن بسیار اهمیت دارد.
4.    متن فاقد از دروغ و اغراق باشد.
5.    متن فاقد از غلط های املایی باشد.
6.    استفاده از برند در عنوان و متن اصلی
7.    ذکر راه های ارتباطی ( تلفن، ایمیل، آدرس و …) با صاحبان مشاغل
8.    معرفی کسب و کار ها در ابتدای متن های رپورتاژ
9.    استفاده از کلمات پرتکرار در گوگل
10.     پرهیز از حاشیه در متن های اصلی
11.     پاسخ دادن به سوال های پرتکرار مشتریان
12.    استفاده از عکس مناسب و زیبا در متن

با رعایت نکات بالا شما متن با کیفیتی را خواهید داشت، استفاده از رپورتاژ های با کیفیت در نیازمندی‌های اینترنتی علاوه بر افزایش شانس بازدید از رپورتاژ شما سبب بهبودی سئو سایت شما نیز خواهد شد بنابراین با استفاده از این شیوه تبلیغات با یک تیر دو نشان زده‌اید.

چگونه سایت مناسب را  برای تبلیغ رپورتاژ های انتخاب کنیم؟

سایت های زیادی در زمینه نیازمندی‌های اینترنتی فعالیت می‌کنند و با انتشار رپورتاژ های شما به تبلیغ کسب و کار شما می‌پردازند البته برخی از این سایت ها که دارای اعتبار و ویژگی های بالایی هستند هزینه‌ای را از شما برای تبلیغ کسب و کارتان می‌گیرند. شاید از خود بپرسید که چه سایتی را برای انتشار آگهی های خود انتخاب کنیم؟ این سوال بسیار مهم است و شما برای پاسخ به این سوال ابتدا نیاز دارید تا با ویژگی های سایت های انتشار آشنا شوید.

برخی از ویژگی های سایت های انتشار به صورت زیر هستند:

•    تعداد ورودی های Google که معمولا با درصد مشخص می‌شوند و نشان دهنده این است که از هر 100 نفر ورودی چند نفر از موتور جستجوی گوگل وارد شده‌اند. هرچقدر این درصد بالاتر باشد وضعیت این سایت برای تبلیغ رپورتاژ بهتر است.
•    الکسا: یکی از فاکتور های مهم برای سایت های انتشار است. این ویژگی نشان دهنده جایگاه سایت مورد نظر در جهان و کشور است که هر چقدر این عدد پایین تر باشد نشان دهنده این است که این سایت در جایگاه بهتری قرار دارد و شانس بازدید از رپورتاژ و تبلیغ شما در این سایت بیشتر است.
•    اتوریتی: یکی از فاکتور های مهم برای سئو است اگر تازه کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اید سئو برای شما بسیار حائز اهمیت است و اتوریتی بالا در سایت های انتشار می‌تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند.
•    اعتبار دامنه: این ویژگی نشان دهنده این است که سایت مورد نظر چقدر با موتور جستجوی گوگل سازگاری دارد و هر چقدر عدد اعتبار دامنه بالاتر باشد این سایت سازگاری بیشتری با گوگل را دارد و برای تبلیغات بسیار مناسب تر خواهد بود.

سایت‌های مختلف نیازمندی‌های اینترنتی معتبر را در زمینه انتشار بشناسیم

سایت های انتشار معتبر برای تبلیغات در کشور به دو دسته متفاوت تقسیم می‌شوند برخی از این سایت های معتبر هزینه ای را برای تبلیغ رپورتاژ شما دریافت می‌کنند و در عوض دارای ویژگی های بالای مانند: اتوریتی، اعتبار دامنه، الکسا و … هستند که همین امر سبب افزایش شانس شما در بازدید از رپورتاژ شما را بالا می‌برد.

اما سایت های دیگری نیز هستند که این سایت ها برای مدت کوتاهی معمولا یک ماهه رپورتاژ شما را به صورت کاملا رایگان تبلیغ می‌کنند و برای تبلیغ رپورتاژ در مدت زمان بالاتر از شما هزینه های را دریافت می‌کنند. در این مقاله با هر دو نمونه سایت آشنا خواهیم شد و نحوه درج آگهی در این نیازمندی‌های اینترنتی بررسی خواهیم کرد.

برخی از نمونه سایت های خبری که در ازای تبلیغ رپورتاژ هزینه های را دریافت می‌کنند عبارتند از:

1.    ایسنا، هزینه: 1200000 تومان
2.    مهر نیوز، هزینه: 1300000 تومان
3.    فارس، هزینه: 1500000 تومان
4.    تسنیم، هزینه: 1500000 تومان
5.    همشهری آنلاین (نیازمندیها)، هزینه: 1700000 تومان

 

برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان عبارتند از:

1.    دیوار
2.    ایستگاه
3.    شیپور
4.    گوگل آگهی
5.    آگهی 24
6.    نیازمندیها (راهنما همشهری)

 

چگونه در سایت های خبری رپورتاژ خود را ثبت کنیم؟

برای ثبت آگهی در سایت های مانند: ایسنا، ایرنا، اقتصاد نیوز، همشهری آنلاین، مهر نیوز و … ابتدا باید به این سایت ها مراجعه کنید و در بخش تبلیغات راه های ارتباطی با مسئولان این سایت ها را پیدا کنید و با آنها درباره متن رپورتاژ آگهی خود صحبت کنید و با ارائه متن رپورتاژ مسئولان این سایت ها قیمت را به شما خواهند گفت و آگهی شما را در سایت خود ثبت می‌کنند.

 چگونه در سایت نیازمندی‌های اینترنتی رایگان، آگهی خود را ثبت کنیم؟

ثبت آگهی در  سایت نیازمندی‌های اینترنتی رایگان بسیار آسان است و شما تنها نیاز دارید که در این سایت ها عضو شوید برای عضوی در این سایت ها معمولا شما به یک شماره تماس یا ایمیل نیاز خواهید داشت که با وارد کردن آن در بخش ثبت نام سایت به راحتی در این سایت عضو خواهید شد. پس از عضویت با مراجعه به بخش ثبت آگهی رایگان جدید با وارد کردن اطلاعات فرم ثبت آگهی، رپورتاژ شما برای مدت زمان کوتاهی (معمولا یک ماهه) در سایت مورد نظر ثبت می‌شود. برای ثبت آگهی معمولا به اطلاعات زیر نیاز خواهید داشت:
1.    عنوان جذاب
2.    متن اصلی رپورتاژ
3.    راه های ارتباطی با صاحبان مشاغل(تلفن، ایمیل، آدرس کامل و …)
4.    قیمت محصول
5.    عکس های با کیفیت و حجم پایین
6.    برچسب های پرتکرار در گوگل (این قسمت بسیار در بازدید از رپورتاژ شما مهم است بنابراین در انتخاب برچسب ها دقت کنید و کلمات پرتکراری را در گوگل انتخاب کنید.)
7.    انتخاب شهر و استان
8.    انتخاب دسته آگهی
9.    مشخص کردن آدرس در Google map

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.