مقالات آموزشی

ترفند های موفقیت در دیجیتال مارکتینگ از طریق اینستاگرام – قسمت دوم

مفید بود؟

استراتژی های مفید برای موفقیت دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام

در مطلب قبل درباره افسانه های اینستاگرام صحبت کردیم و گفتیم آنها گمراهمان می کنند. وبسایت Proessaywriting اینفوگرافیک بسیار مفیدی در این زمینه تهیه کرده و این اطلاعات باطل و حقایقی را که پشت آنها نهفته، نمایان ساخته است. علاوه بر آن، در خلال این توضیحات، پیشنهادات ارزشمندی برای یافتن یک استراتژی صحیح و موثر برای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام ارائه شده است. این پیشنهادات می تواند شما را نسبت به استراتژی بازاریابی خود با استفاده از این شبکه اجتماعی عظیم، یعنی اینستاگرام آگاه کند.

1. اینستاگرام برای کسب و کار خدماتی، غیر موثر است.

منظور از کسب و کار خدماتی کارهایی است که به جای کالا، خدمات ارائه می دهند. اما تجارتهای ارائه دهنده کالا تنها کسب و کارهایی نیستند که می توانند از دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام سود ببرند. کسب و کاری که خدمات ارائه می دهد مانند آرایشگری، نیز می تواند علاقه مخاطبین خود را جذب نماید. اینکار را می توان از طریق پست کردن تحلیل ها، اعلان ها و … انجام داد. اینگونه پستها اعتبار و اعتماد برایتان به ارمغان می آورد.

2. تنها عکسهای حرفه ای باید مورد استفاده قرار گیرند.

اغلب تصور می شود فقط عکسهای حرفه ای برای اینستاگرام مارکتینگ موثرند و عکس های موبایلی مناسب نیستند. با این وجود هزاران کسب و کار بدون عکس های حرفه ای موفق بوده اند. آنها از ویرایش عکس استفاده می کنند.

3. دیگران را فالو کنید تا فالور پیدا کنید.

چنین نیست! اغلب کاربران اینستاگرام، صفحات تجاری که آنها را فالو می کنند، دنبال نمی کنند و آنها را نادیده می گیرند. راه بهتر تولید محتوای مفید و تشویق کاربران برای فالو کردن شما است.

4. برای اینستاگرام احتیاجی به استراتژی نیست.

یک تجارت بدون استراتژی معین به دلیل رقابت شدید بازار، در بازاریابی خود موفق نخواهد بود. این نشان می دهد که هر کسب و کاری باید یک نقشه راه داشته باشید تا در برخورد با چالش های گوناگون در مسیرش بتواند از پس آنها بربیاید. در حقیقت کسب و کارهای زیادی استراتژی های متفاوتی را امتحان می کنند تا نهایتا بفهمند چه مسیری برایشان موثرتر است.

5. نتایج بازاریابی در اینستاگرام قابل ردیابی و اندازه گیری نیست.

نرم افزارهای متعددی برای ردیابی فعالیتها در اینستاگرام و بررسی و تحلیل نتایج وجود دارد (نظیر Iconosquare , websta , crowdfire) با کمک آنها می توان میزان بازدهی را به دست آورد و استراتژی مناسب را طرح ریزی نمود.
در ادامه در مطلب بعدی به بقیه نکات و صحبت پایانی می پردازیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.