وب سایت Shopify توانسته است ویژگی “خرید در اینستاگرام” را برای هزاران فروشنده که از طریق ایجاد پست های فروش اینستاگرام می خواهند کالای خود را به فروش بگذارند، فراهم کند.
ر تست این برنامه که به صورت آزمایشی انجام شده بود، تعدادی فروشنده انتخاب شدند که بتوانند در آن شرکت کنند؛ فروشندگانی که می توانستند کاتالوگ محصولات شاپیفای خود را به اینستاگرام متصل کرده تا بتوانند با تگ و برچسب گذاری محصولات در اینستاگرام، آنها را به فروش بگذارند.
پیشنهاد میکنیم بخوانید: چگونگی دعوت به لایو استوری توسط کاربران اینستاگرام
از طریق برنامه اینستاگرام، هر پست جدید محصولات را می توان برچسب گذاری کرد. هنگامی که کاربران، برچسب پست های فروش اینستاگرام را می بینند، با ضربه زدن بر روی آن، گزینه های خرید محصول برای آنها ظاهر می شود.
معاملات خرید و فروش نیز در برنامه اینستاگرام می توانند به خوبی انجام شوند که این امر باعث می شود تجربه ای بی دردسر هم برای فروشنده و هم برای خریدار به وجود آید.
قابلیت “خرید در اینستاگرام” در طول سال 2017 تحت آزمایش های محدودی قرار گرفت. این کار با دعوت از هزاران نفر فروشنده به این برنامه انجام شد که نشان داد توسعه دهندگان آن چقدر به دنبال کشف چیزهای بیشتری درباره پتانسیل اینستاگرام به عنوان یک بستر و پلتفرم خرید، هستند.
شاپیفای Shopify نیز در این باره چنین می گوید که این ویژگی و قابلیت با انجام آزمایش های بیشتر و انتشار آن در مقیاس وسیع تر، در آینده مورد توجه بیشتر فروشندگان و خریداران قرار خواهد گرفت