مقالات آموزشی

محتوا در دنیای سئو در چه جایگاهی قرار می گیرد؟

محتوای وب بدون سئو مانند پارازیت خواهد بود. اما در عرصه بازاریابی تنها می توان سیگنال دریافت کرد نه پارازیت.

محتوای وب بدون سئو مانند پارازیت خواهد بود. اما در عرصه بازاریابی تنها می توان سیگنال دریافت کرد نه پارازیت. محتوا باید بر بازار مقصد تمرکز داشته باشد. این محتوا باید برای افراد اطلاعات منطقی، کاربردی و عملی ارائه دهد.

سئو همچنین باعث می شود که پارازیت هایی که هم موتورهای جستجو از آن بیزارند و هم مردم، برطرف شوند: این پارازیت ها اسپم نام دارند! سئوی محتوا و وب سایت دیگر بر این مساله تمرکز ندارد که محتوای شما با ارزش تر از آنچه در حقیقت است نشان دهد. سئو این روزها بر اساس ذهن و حس بازدیدکنندگان شما عمل می کند و به دنبال محتوایی می گردد که واقعاً با اهمیت و با ارزش باشد.

تهیه کنندگان محتوا کاملاً به رابطه مستقیم و قوی میان سئو و محتوا واقف هستند. کاربران در اینترنت برای دست یابی به محتوای صحیح جستجو می کنند تا بتوانند نیازها و خواسته های خود را تامین کنند. یک سئوی موثر می تواند محتوای طلایی شما را از دیگر پارازیت ها متمایز سازد و آن را در دید کاربران پر رنگ تر نماید. خوانندگان به محتوای خوب و مناسب امتیاز می دهند. چنین محتوایی می تواند در کمک به تصمیم گیری های آن ها تاثیر گذار باشد.

اهمیت استفاده از سئوی به منظور جهت دهی محتوا در طول زمان رشد کرده است. محتوای بهینه بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت هایی جلب می کند که نیازهای بیننده را فراهم می کنند. این موفقیت نیز در مقابل باعث می شود که خوانندگان بیشتری برای وب سایت جذب شوند، چرا که بازدیدکنندگان قبلی محتوای مناسب و مفید را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

از این امر نترسید که محتوای خود را بر اساس سئو برنامه ریزی نمایید. در زمینه استفاده از کلمات کلیدی تحقیق کنید. از ابزار رایگان گوگل مانند Google Trends، AdWords Keyword planner و مانند آن بهره ببرید و یا خود در زمینه بهینه سازی سئو تحقیق کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.