مونیکا میززی: ” آژانس ما در ایجاد محتوای سئو شده، جذاب و پژوهشی تخصص دارد. هرگاه یک مشتری بخواهد کلمات کلیدی کوتاه و بلند را رتبه بندی کند، من با اشتراک گذاری پست های مربوط به سئو میتوانم نحوه رمزگذاری برای ذخیره آنها را ارائه دهم. من همچنین در تولید صفحات هدف (صفحات اول سایت) مورد پسند کاربر و بهینه سازی آنها تجربه کافی کسب کرده ام که این امر می تواند صفحات هدف را در گوگل رتبه بندی کند. با بکارگیری مهارت بازنگری در تولید محتوای استراتژیک، بسیاری صفحات اول وب سایت های مشتریان من برای کلمات کلیدی مورد هدف قرار می گیرند.
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد من توانایی کار کردن به عنوان مدیر بازاریابی است. تجربه کار آنلاین در صرافی به من امکان نحوه درک به پایان رساندن یک اجرای موفق کمپین های بازاریابی می دهد و این منجر به مورد هدف قرار گرفتن نیاز های خاص شرکت ها می شود.”
22. آژانس Future Media
استوارت بینز: “فعالیت ها و خدمات آژانس ما شامل فناوری و ارتباط از راه دور می شود. معمولا مشتریان ما شرکت های بزرگ تجاری تجاری هستند. ما برای شرکت های Orange, Vodafone, NTT, Gemalto, ITU, CommScope و انجمن GSM کار می کنیم. ما قبلا پروژه هایی برای شرکت های Sisco,SITA, Riverbed, Ciena, HP, Nokia, intel, alcatel-Lucent طراحی کرده ایم.
75% از کار ما تولید محتوا نیچ مارکتینگ است. تولید محتوا ما شامل وبلاگ ها، فهرست های سفید، اینفوگرافیک و انیمیشن ها است. ما برای تولید نیچ محتوایی در مراحل مختلف به طور مستقیم با مشتریان کار می کنیم و برای پشتیبانی از محتوای تولید شده ترجیح می دهیم از برنامه ریزی تبلیغات کمپانی، طراحی گرافیکی و دیجیتال، SEM و سئو استفاده می کنیم.
ما یک تیم کوچک 12 نفره هستیم. همه نویسندگان تجربه روزنامه نگاری و بازاریابی به مدت 15 سال و بیشتر دارند. طراحان و بازاریابان ما از تجربیات مشابهی برخوردار هستند. ما هیچ نیروی جوانی نداریم و این آژانس یک سازمان بین المللی است. آوازه آن در سراسر انگلیس، ایالات متحده، کانادا، فرانسه و تایلند به گوش رسیده است.
23.آژانس Grow Hack Scale
این آژانس خدمات تولید محتوای استراتژیک بازاریابی برای همه شرکت های B2B MarTech Saas سراسر جهان ارائه می دهد. این خدمات شامل:
- نوشتن مطالب
- سئو
- ایجاد صفحه هدف
- ارتقا محتوا
- کتاب های الکترونیکی/ مقالات سفید
24. آژانس Thinkfuel Marketing
کوین دی آرسی: ” آژانس ما مجموعه از مطالب و راهکارهای بازاریابی ورودی به شرکت های مدیریت اسناد ارائه می دهد. خدمات ما شامل: سئو، تولید محتوا، وبلاگ نویسی، بهینه سازی نرخ تبدیل، مارکتینگ اتوماسیون، بازاریابی ایمیل، تولید لینک، فیلم، تبلیغات و موارد دیگر می شود.”
سابقه آژانس Thinkfuel Marketing به 18 سال قبل بر میگردد.
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای تجارت الکترونیکی
25. آژانس Content Harmony
طبق گفته کین جیمیسون: ” آژانس Content Harmony در رشد سریع ترافیک برای برند های تجارت الکترونیکی نقش مهمی ایفا می کند.”
آنها با شرکت های مختلفی مانند Wikibuy, ServerPilot و VastConvention کار کرده اند. اجزای مختلف تولید محتوای گوشه ای که توسط این آژانس اداره می شود شامل موارد زیر است:
- راهکار
- تولید
- ترویج
- بهینه سازی
26.آژانس AdMixt
این آژانس خدمات بازاریابی تولید محتوای رایگان به مشتریان تجارت الکترونیکی خود ارائه می دهد. زاک گرینبرگر می گوید: ” همه می دانند که برای رسیدن به اهداف و مقیاس گذاری هزینه ها داشتن خلاقیت
در فیس بوک، اینستاگرام، پینترست و اسنپ چت اهمیت زیادی دارد. بنابراین ما وقت و منابع خود را در این شبکه های اجتماعی سپری می کنیم.”
این آژانس شریک بازاریابی پینترست، اینستاگرام و فیسبوک است.
27. آژانس A1 Technologies Future
این آژانس به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازد و با استفاده از تولید فیلم و اینفوگرافیک می تواند گزارش های تصویری و ابزار های بازیابی مناسب ارائه دهد. آنها بیش از 150 شریک در 50 کشور دارند. این آژانس بیش از 200 هنرمند دارد که در ساخت طرح خلاق برای شرکت های تجارت الکترونیکی به آنها کمک میکند.
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای علوم زندگی و مراقبت های پزشکی بهداشتی
27. آژانس Peare Media
کرستن هینمن یک استراتژی محتوای دیجیتالی و رسانه های اجتماعی با نام تجاری Momentum ایجاد کرد. این آژانس مخاطبان خاصی برای پزشکان و جراحان مشهور علاقه مند می کند. این علاقه منجر به تعامل و برند سازی می شود.
هیمن بیش از 8 سال سابقه کار در صنعت روابط عمومی دارد. او می گوید: ” برای تبدیل شخصیت و برند تجاری
مشهور به معلومات زیادی نیاز است. آنچه که من فهمیدم این است که روابط عمومی ابزاری قدرتمند برای مشهور و شناخته شدن است، اما سفر ما تنها با شناختن پایان نمی یابد و این نقطه شروع است.”
28.آژانس Schutt Media
اندرو شوت می گوید: ” آژانس ما با داشتن کمتر از 25 کارمند در امور بازاریابی پزشکی متخصص در ارائه راهنمایی و جذب مشتری بیشتر هستند. این تخصص شامل جراحان پلاستیک، پزشکان متخصص قلب، جراحان زیبایی بینی و دندانپزشکان می شود.
این رویه و فرآیند به ما امکان انتخاب پیام اصلی بازاریابی می دهد تا با مصرف کنندگان نهایی در بهترین حالت ارتباط برقرار کرده و به اقدامات عملی بپردازیم.
29.آژانس Page 1 solutions
دن گلدشتاین می گوید: ” تیم آژانس Page 1 solution برای مشتریان جراحی زیبایی محتوای پوشه ای تولید می کند. این محتوا به دو بخش داخل صفحه ای و خارج صفحه ای تقسیم می شود. محتویات داخل صفحه ای شامل نوشتن، اصلاح صفحات وب سایت ها و ارسال وبلاگ می شود. محتوای خارج صفحه ای شامل پست های وبلاگ مهمان، بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند ارسال و به اشتراک گذاری مطالب در پروفایل رسانه های اجتماعی مشتریان، تولید و به اشتراک گذاری ویدیوهای ارائه دهنده خدمات جراحی زیبایی مشتریان می شود.”
دکتر هلیلی براون: “این محتوا شامل فیلم هایی از مشتریان، کارمندان و بیماران مشتری ها برای توضیحات و راهنمایی ها می شود.”
دن گلدشتاین: ” ما به منظور ترویج و پیشرفت راهکارها و خدمات مشتریان از محتوای تعاملی مانند آزمون ها، اینفوگرافیک و سایر طرح های گرافیکی استفاده می کنیم. ما خدمات بازاریابی ورودی مانند مارکتینگ اتوماسیون
ارائه می دهیم.
31. آژانس Boostrap Business Blogger Outreach
مایک شایمر نقل می کند : ” صنعت بهداشت و تناسب اندام در سطح رقابتی قرار دارد. ایستادگی از بین میلیون ها پست وبلاگ مربوط به کار، تغذیه، رژیم و مکمل های غذایی دشوار است. خوشبختانه تیم من تقریبا 30 سال تجربه کاری در صنعت بهداشت و تناسب اندام به همراه سالها سئو کاری و بازاریابی داریم. این ترکیب به ما کمک می کند تا یک تولید محتوا استراتژیک دقیق و آموزنده ارائه دهیم.
این آژانس با برند های برتر سلامتی و تناسب اندام مانند GNC, Reebok, Monsato, Pizzeria Uno, PowerBar برای بازاریابی تولید محتوای ویدیویی، وبلاگ و رسانه های اجتماعی همکاری کرده است.
32. آژانس Oppilo
دیوید همیلتون نقل می کند: “بازاریابی محتوا و ایستادگی در زمینه مراقبت های بهداشتی دشوار است. این آژانس در جذب مشتریانی که نه تنها علاقه مند به پیگیری یک مشکل هستند بلکه به یک راه حل نیز علاقه دارند تخصص و مهارت دارد. ما راهکار های خود را در مورد روش های ارائه دهنده زیبایی و مزایای مدیریت آن متمرکز می کنیم. مشتریان با تمرکز بر روی این روش و رویه ها می تواند بازده سرمایه گذاری خود را که معمولا 3-4 برابر شده است، مشاهده کنند. نگرش بازاریابی تولید محتوای استراتژیک ما بیشتر بر روی ایجاد یک راه حل تمرکز میکند.
تولید محتوای با کیفیت به ما کمک می کند تا مشتریان خود را به عنوان متخصص در حرفه خود بشناسیم.
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای محصولات مصرفی
33.آژانس The CSI Group
کنی آیچر می گوید: “تیم آژانس The CSI Group در زمینه تولید ویدیو های تبلیغاتی 3D و 2D و زنده برای برند های مختلف تخصص دارند. این فیلم ها از انیمیشن های 2D گرفته تا ماژول های محصول 3D و فیلم هایی با برند اکشن زنده شامل می شود. ما میدانیم که فیلم و سایر اشکال طراحی حرکتی و جنبشی می تواند موثر ترین راه برای جلب توجه مشتری و مخاطب باشد.
34.آژانس Arcane
دن تاور توضیح می دهد: “شرکت Old Dutch Chips یکی از بزرگترین مشتریان محصولات مصرفی آژانس ما است. ما مطالعات آنلاین نداریم، با این حال می توان روند کار را از طریق اینستاگرام و فیسبوک بررسی کرد.
ما با وجود کنترل تبلیغات اجتماعی، توانسته ایم کشمکش ها و رقابت های ملی را اجرا کنیم. شرکت های زیر نمونه ای از همکاری با ما هستند:
Orangetheory Fitness, Nude by Nature, Firehouse Subs, Lunapads
تلاش آژانس ما برای تولید محتوای گوشه ای در زمینه های تبلیغات اجتماعی، نوشتن وبلاگ، نوشتن وب سایت، ایمیل، ویدیو، محتوای فنی سئو و غیره است.”
35.آژانس OverGo Studio
ریچ رانز نقل می کند: “تیم آژانس OverGo Studio تمرکز خود را بر روی زمینه موسیقی قرار داده است. این آژانس در تولید محتوا گوشه ای برای جذب معلمان موسیقی، پخش کننده های حرفه و دانش آموزان موسیقی تخصص دارد.”
آنها با مشاغل مربوط با موسیقی سر و کار دارند تا بتوانند صلاحیت خود را در مسیر فروش به اثبات برسانند. این آژانس برای تولید و ارسال یک سری از پست های وبلاگ خود با شرکت StringOvation همکاری کرده است.
36.آژانس Fueled
طبق گفته کلیفورد: ” یک آژانس نیچ مارکتینگ برای ساختن محتوا و لینک های مرتبط با کیفیت بالا به مشتریان و تبلیغ آنها از راه رسانه های اجتماعی متمرکز است.
اخیرا همکاری با یکی از سایت های دوست یابی (که نمی توانیم نام آن را فاش کنیم) داشتیم. ما در این طرح بر روی مجموعه ای از نیچ محتوایی کلیدی که درباره ارزش دوست یابی بود، تمرکز کردیم. ما برای آشنایی با مقالات اصلی مربوط به مشکلات رابطه، عیب یابی و انواع رابطه که سایت مشتریان از آن پشتیبانی می کردند، به انجمن ها مراجعه کردیم.
این مراجعه به ما امکان حفظ کیفیت محتوا و ایجاد یک پروفایل در مورد کلمات کلیدی هدفمند می دهد.”
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای حمل و نقل و مهمان نوازی
37.آژانس Print 4H Hospitality
آژانس Print 4H Hospitality یک نیچ مارکتینگ ویژه برای هتل ها و رستوران های لوکس محسوب می شود.
ریچارد جورج: “ما مطالب مربوط به منطقه محلی را برای هتل ها جمع آوری می کنیم.” تیم آنها با سابقه بیش از 30 سال، دانش گسترده ای در زمینه چاپ و تهیه مواد چاپی و طراحی برای مشاغل مهمان نوازی در سراسر انگلستان دارد.
38.آژانس Asiri
طبق توضیحات دیوید دو پونت لیرا : “آژانس Asiri به عنوان یک نیچ مارکتینگ دیجیتال در زمینه گردشگری تخصص دارد. ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا از طریق کسب سود حاصل از پروژه های صادقانه و مسئولانه بتوانیم تمایز و بهبود حضور آنلاین خود را ارتقا بخشیم. داشتن شرکای فناوری به ما امکان مشاوره استراتژیک جامع می دهد.
فلسفه کار ما با یک روند گردشگری بازاریابی ورودی مربوط است. ما از طریق ارزش گذاری در محصولات با کیفیت و جلب اعتماد مشتری می توانیم نگرانی ها و نیازمندی های آنها را برطرف کنیم. ما در حال حاضر بر روی پروژه های بزرگی مانند کشتی های دریایی اسپانیایی و کمپینگ در آمریکا فعالیت می کنیم.”
39.آژانس Blurb Planner Company
لسلی کرو می گوید: ” آژانس Blurb Planner Company برای شرکت های بیم المللی وبلاگ و محتوای سئو شده ارائه می دهد. مشتریان ما به دنبال به حداکثر رساندن روابط تجاری خود با مشاغل غربی و انگلیسی زبان هستند و ما برای رساندن آنها به مقصود خود، راه حل هایی ارائه می دهیم.”
کارمندان می گویند : “آژانس ما وبلاگ و تولید محتوا نیچ مارکتینگ را برای مشتریان زیر انجام می دهد.”
- Flock, Inc
- Virtual, At Last!
- LogicalSEO
- Scouted
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای امور مالی
40.آژانس Back Office Basics
الیوت براون یک آژانس نیچ مارکتینگ تک نفره است. او می گوید: ” من بر روی فناوری و تکنولوژی مالی (بیشتر برای مبتدیان) تمرکز دارم و برای شرکت هایی مانند Gusto, OnPay, Experian و Guideline 401(k) برای تولید محتوا کمک کرده ام. البته “به درستی کار کردن” به معنای عرضه چیزی متفاوت برای محصولات مختلف و چرخه عمر مشتری است. من یک استراتژی و برنامه محتوا تهیه می کنم، سپس مترجمان را برای کمک به اجرای مداوم شناسایی و مدیریت می کنم.
من در حال حاضر به ساختن یک سایت شخصی ثالث خنثی پرداخته ام تا شرکت های تکنولوژی مالی بتوانند جلوی بازار هدف خود را بگیرند.”
41.آژانس Aylin Global LLP
شیبام سربسا توضیح می دهد: ” آژانس Aylin Global LLP به مشتریان ما در خرید کاربر و تبدیل کاربران آزمایشی رایگان به مشتریان پرداخت شده با رشد 25 برابر نسبت به نرخ فعلی کمک کرده است.”
آنها از طریق ترکیب تبلیغات، برند سازی، تحقیق، روابط عمومی و توسعه تکنولوژی توانسته اند این استراتژی و راهکار را عملی کنند. همچنین آنها به شرکت هایی مانند Dream Cruises به منظور بازاریابی ورودی خود کمک کرده اند.
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای ارتباطات از راه دور، رسانه و سرگرمی
42. آژانس The Creator Factory
تیموتی باخ در آژانس The Creator Factory می گوید: ” ما بر روی ارتقا مشتریان خود از راه سرگرمی با ارزش و کیفیت بالا تمرکز داریم. با انتقال جریان و سیگنال های رسانه ای قدیم به جدید، کاهش شدید توجه مشتری را مشاهده کرده ایم و این امر منجر به بهبود و ارتقا قالب و شکل های محتوا شده است. به زبانی ساده تر مردم دیگر حاضر به گوش دادن به فیلم های تبلیغاتی و تبلیغات ساده نیستند، آنها می خواهند اطلاعات و مطالب با ارزش های سرگرمی مخلوط شوند.
ما به مخلوط و تزریق محتوا با هر مقدار جریان متفاوت اعتقاد داریم. انتظار اصلی مردم این است که مطالب سرگرم کننده باشد. ما علاوه بر تزریق ارزش سرگرمی علاقه داریم که ارزش های دیگری مانند ارزش های اطلاعاتی، ارتباطی، درگیر کننده، اشتراکی و اجتماعی به آنها بیفزاییم.
بیایید فکر کنیم که شما یک برند مراقبت از پوست هستید که سعی دارید کالای تازه تولید شده خود را بفروشید. شما هنوز این محصول را ارسال نکرده اید اما همچنان به دنبال تولید محصولات ارزان قیمت هستید. شما می توانید با همکاری یک متخصص پوست برای محصول خود یک فیلم دقیق و حرفه ای بسازید. اما دیدگاه های دیگر برای شما ارتقا به ارمغان نمی آورد و با وجود هزینه بسیار بالایی که پرداخت کرده اید نتیجه ای امیدوار کننده نخواهید دید.
پس بیایید اجتماعی فکر کنیم. بسیاری از شرکت ها مانند شرکت های بازاریابی فراموش می کنند که سیستم عامل رسانه های اجتماعی طوری طراحی شده است که مرکز فروش نیستند بلکه باید مرکز سایت های شبکه های اجتماعی باشند. دانستن این نکته به شما کمک می کند تا دوباره بر روی سیستم عامل های اجتماعی فکر نکنید و این میتواند به شما امکان سرمایه گذاری در فروش محصولات بدهد.
اجازه دهید ساختار تبلیغات شبکه های اجتماعی را به فراموشی بسپاریم. افراد مشهور دیجیتال بازیگران مشهور مصنوعی نیستند، بلکه آنها متخصصانی هستند که بیشتر از حرفه رسمی خود در جامعه مورد احترام هستند.
مردم برای برقراری رابطه و لذت بردن از مشارکت های اجتماعی آنلاین هستند. بنابراین شما یک محصول را تبلیغ نمی کنید بلکه محتوا را به معنای ترغیب گفتگو و تعامل می دانید و دیگران را ترغیب در خرید آن می کنید.
این رویه و روش جدید تفکر در دیجیتال مارکتینگ موجود در شبکه های اجتماعی همان چیزی است که ما در آژانس خود آن را “استراتژی های محتوا با ارزش” می دانیم. این بازده می تواند هزینه و درآمد بالاتری به ارمغان بیاورد و م ی تواند به شما اعتبار در صنعت ببخشد. این روشی ارزان و کارآمد است که برند شما را با جامعه دیجیتالی خود به طور سنتی ترک می کند.
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای مشاغل خرده فروشی محلی
43.آژانس Blogging.org
زاک جانسون: “مطالعه درباره آنچه که در واقعیت وجود دارد و مهندسی معکوس یکی از بهترین راهکار ها برای تولید نیچ محتوایی و دیدن نتایج بهتر نسبت به رقبا در این فرآیند است. کاری که همه آژانس ها انجام می دهند این است که پس از ورود به صفحه نقطه متمرکز، سفارش شما را به یکی از اعضای تیم پایین تر تحویل می دهند.
ما با کمک کردن به برند های کوچکتر و مشاغل محلی با استفاده از محتوای سرشار و غنی از اطلاعات، 2000 کلمه، ساخت گزارشهای پیگیری از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی تصویری و همچنین اینفوگرافیک موفق به افزایش ترافیک و رسیدن به اهداف خود شده ایم.
با این وجود، این تنها نیمه راه است. در مرحله بعد ما امکان دسترسی به جنبه تبلیغ مطالب خواهیم داشت. این بهترین روش برای پیروزی در رقابت ها در این روند است.”
44.آژانس WorkWave
به نقل از کایل منچاکا: ” آژانس WorkWave در تولید محتوا نیچ مارکتینگ در زمینه لوازم خانگی تخصص دارد. به شرکت های کنترل بالگردها، شرکت های کارگردانی، HVACو آفات ضعیف تر فکر کنید. ( بله. این یک مدل تجاری عالی است.)
“Dogs Waste Facts”یک از نمونه های محتوای نیچ مارکتینگ تولید شده است. این محتوا دارای قطعات برجسته در تمام کلمات کلیدی مورد هدف است.
ما در این رویه بسیار خوب عمل می کنیم. آژانس ما علاوه بر تولید محتوا نیچ مارکتینگ در زمینه لوازم خانگی، خدماتی به شرکت هایی مانند SaaS ارائه می دهد. ما بینش و نگرشی شگفت انگیز درباره نحوه عملکرد مشتریان، نحوه مصرف و خرید مشتریان آنها ارائه می دهیم.”
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای محصولات تولیدی و صنعتی
45.آژانس Presult
طبق گفته پاتریک و شرکت های تولیدی و صنعتی: ” آژانس presult یک پتانسیل عظیم مشاهده می کند که دانش فنی عملی و محصول خود را به منابع آنلاین ترجمه می کند. ای منبع می تواند پست های وبلاگ و دیگر ابزارهای آنلاین باشد.
آنچه که ما برای شرکت های در زمینه کفپوش و پوشیدن انجام داده ایم این است:
- ارسال محتوای دقیق در مورد دوره پوشش ها، توصیف کننده مواردی مانند روش کار با نرم افزار، سطح، رنگ و قیمت هر متر مربع. ما باید از بهترین روشهایی که منجر به صرفه جویی در مصرف برق و افزایش کیفیت کار می شود استفاده می کنیم.
- ابزاری آنلاین به مشتریان برای مشاوره در مورد بهترین محصول به علاوه گزینه های ایجاد وضعیت خود
نتایج عالی:
- موقعیت و رتبه 1-2 گوگلی برای کلمات کلیدی در هلند
- افزایش 318 درصدی ترافیک گوگلی در 12 ماه
مهمترین علت رسیدن ما به این نتایج این است که ما اطلاعات و داده های مربوط به محصول را می خوانیم و تماشا می کنیم و علاوه بر این با متخصصان مشورت می کنیم. ما می توانیم بر اساس تجربه خود یک نیچ محتوایی بی نظیر از طریق وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، ابزار آنلاین، ایمیل، ویدئو و غیره تولید کنیم.
46.آژانس Out of the Box Innovations Ltd
جیسون لاویس نقل می کند :” آژانس Out of the Box Innovations Ltdدر بازاریابی دیجیتال برای شرکت های انرژی تخصص دارند. ما در هنگام سقوط و بحران وضعیت بازار نفت زمان سختی پشت سر گذاشتیم. اما تمرکز امکان توانایی نوشتن در مورد موضوع اصیل به ما داده است. به عنوان مثال من در سه سال گذشته در هر مقاله و پست وبلاگ که نوشتم درباره صنعت نفت و گاز بوده است. من دارای مدرک کارشناسی هستم.
کلمات کلیدی مرتبط (که ما در یکی از صفحه های گوگل قرار دادیم) توسط سایت های نیچ مارکتینگ وابسته تحت کنترل است. این واضح است که بسیاری از مدارس شامل صلاحیت و شایستگی خالص هستند زیرا آنها بخشی از گزینه های انتخابی درآمد شرکت های وابسته محسوب می شوند. من توانستم به شبکه های نفت گاز خود دسترسی پیدا کنم تا با لیست “ده برتر” همراه شوم.
آژانس های تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای ساخت و ساز تجاری و مسکونی در مقیاس بزرگتر
47.آژانس WebTek
لی دوسینچر می گوید: “ما مطالب و وبلاگ های طولانی برای یک پیمانکار عرشه لوکس که متناسب با نیچ محتوایی ما است، منشر و تبلیغ می کنیم. این امر منجر به آموزش جنبه های مختلف طراحی فضای زندگی به خوانندگان و مخاطبان می شود. علاوه بر این، ما تصاویری مربوط به جنبه های خاص پرتفوی گسترده پروژه های به اتمام رسیده، می کشیم.
علاوه بر داشتن چندین نیچ محتوایی که در سطح ملی و در صفحه اول گوگل رتبه بندی می شوند، ما نیز با استفاده از خرید رسانه های اجتماعی هدفمند، این نیچ محتوایی را به اشتراک می گذاریم.
آژانس تولید محتوا نیچ مارکتینگ برای املاک، مستغلات و وام
48.آژانس Elephant Skin
مایکل می گوید: ” آژانس Elephant Skin در بازاریابی املاک و مستغلات تخصص دارد. ما رندرهای واقعی را چنان واقع بینانه تولید می کنیم که مشتریان عکس آن فکر می کنند.”
- فیلم اقیانوس تراس، میامی
در این پروژه، یک توسعه دهنده با یک فشار از جامعه نسب به پروژه ای بزرگ در میامی روبرو شد. ما با تولید یک فیلم مستند که دربرگیرنده مصاحبه با توسعه دهندگان بود و نمایانگر انسانیت آنها بود، به مشتری خود کمک کردیم. همچنین این فیلم شامل رندر های سه بعدی میباشد تا افراد بومی بتوانند چگونگی به نظر رسیدن ساختمان پیشنهادی را ببینند و میزان منفعت آن را بسنجند. بعد از تهیه این ویدئو، توسعه دهنده توانست از طریق تایید جامعه و دولت محلی پروژه اش را به پیش ببرد.
- فیلم مرکز شهر، میامی
در این فیلم به شهر میامی کمک کردیم که برای دومین بار به آمازون برسد. آمازون به دلیل رشد و پیشرفت در مسابقه HQ، در جستجوی مکان بعدی خود بود و در اینجا بود که شهر میامی قصد پرت کردن کلاه خود در رینگ کرد. ما این فیلم را تهیه کردیم تا شهر میامی خود را به فروش برساند زیرا این شهر مکان عالی برای آمازون محسوب می شود.
آیا آمادگی لازم برای استخدام آژانس محتوا نیچ مارکتینگ دارید؟
آیا حاضر به واگذاری تولید محتوای استراتژیک خود به تیمی از متخصصان هستید؟ این یک روش عالی برای مقیاس گذاری حرفه شما است. اما قبل از قرار دادن قلم روی کاغذ قرارداد، آژانس و شرکت مورد نظر خود را متناسب با معیار های ذکر شده بررسی کنید. پس از نتیجه گیری دقیق می توانید فرم قرارداد را پر کنید.