مقالات آموزشی

معرفی شاخص ترین منابع برای تولید محتوا

مفید بود؟

تولید محتوا یکی از حساس‌ترین و کاربردی‌ترین کارهایی می‌باشد که امروزه بسیار رایج شده است. شاید شما هم این روزها به فکر تولید محتوا باشید و برنامه‌هایی برای خود داشته باشید. بدون شک همه‌ی افراد می‌دانند که برای تولید محتوا باید از محتوای یونیک استفاده کنند. اگر می‌خواهید برای تولید محتوا اقدام کنید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، بهتر است با ما همراه باشید. در این مقاله می‌خواهیم بهترین منابع برای تولید محتوا را به شما معرفی کنیم و به شما کمک کنیم که یک محتوای حرفه‌ای و جذاب داشته باشید. بدون شک تولید محتوا بدون منبع، به جایی نمی‌رسد و نمی‌‌توانید یک محتوای جذاب بدون منبع داشته باشید.

منابع برای تولید محتوا ضروری هستند و بدون آن‌ها محتوایی وجود ندارد. درست است که بسیاری از نویسندگان با بهره مندی از تراوشات ذهنی خود می‌‌نویسند و محتوای جدید خلق می‌کنند. اما این موضوع باعث نمی‌‌شود که  از منابع دیگری استفاده نکنند. آن‌‌ها همواره در پی کسب تجربه و یادگیری هستند. با مراجعه به منابع معتبر و محبوب می‌توانید یک محتوای قدرتمند و ماندگار تولید کنید.

منابع برای تولید محتوا را مشخص کنید و برای تولید یک محتوای بی نظیر آماده شوید. همانطور که می‌دانید بسیاری از سایت‌ها در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند. در این میان برخی از آن‌ها که قدیمی‌تر هستند، محبوبیت بیشتری دارند و محتوای ارزشمندی تولید می‌کنند. بهتر است این منابع را به درستی شناسایی کنید و از آن‌ها استفاده کنید. مراقب باشید که محتوای سایت مورد نظر را کپی نکنید، بلکه از محتوای مورد نظر که عنوان یک منبع و راهنما استفاده کنید. این راهنما مسیر را برای شما روشن می کند و راه درست را به شما نشان می دهد. همانطور که می‌دانید سایت‌ها و منابع بسیار زیادی وجود دارند که بهتر است بهترین آن‌ها را انتخاب کنید و از محتوای آن‌ها بهره مند شوید.

پیشنهاد میکنیم قبل از مطالعه ادامه مطلب مقاله معرفی کار تولید محتوا را مطالعه نمایید.

 

معرفی منابع برای تولید محتوا:

منابع برای تولید محتوا را بشناسید و با مراجعه به آن‌ها یک محتوای خارق العاده تولید کنید. در این قسمت چند مورد از بی‌نظیرترین منابع برای تولید محتوا را به شما معرفی می‌‌کنیم. این منابع به صورت زیر می‌باشند:

1. سایت ویکی پدیا یکی از بهترین منابع برای تولید محتوا:

سایت ویکی پدیا یکی از بهترین و محبوب‌ترین منابع برای تولید محتوا می‌باشد که همه‌ی اطلاعات مورد نیاز شما را دارد. بدون شک می‌توان گفت که سایت ویکی پدیا یک منبع بی انتها برای تولید محتوا می‌باشد و بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. ممکن است تصور کنید که این سایت منبع مناسبی نمی‌باشد زیرا همه‌ی افراد از آن استفاده می‌کنند. در این صورت ممکن است محتوای شما تکراری باشد. بهتر است بدانید که برای تولید محتوا باید ابتدا مطلب مورد نظر را بخوانید، سپس اطلاعات کلی را یادداشت کنید. به این صورت می‌توانید به سایت‌های مختلف سر بزنید و در آخر چکیده‌‌ای از همه‌ی آن‌ها را آماده کنید. سایت ویکی پدیا یکی از کامل‌ترین منابع تولید محتوا می‌باشد که موضوعات مختلفی در آن وجود دارد و به راحتی می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید.

منابع برای تولید محتوا مانند چراغی هستند که قسمتی از راه را به شما نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید در مسیر درست گام بردارید، از منابع معتبر و محبوب استفاده کنید که سایت ویکی پدیا یکی از این منابع می‌باشد. توجه داشته باشید که در انتهای مطالب ویکی پدیا، منابعی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند، ذکر شده‌اند و می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید.

 

2. سایت نمناک: 

منابع برای تولید محتوا به چند مورد ختم نمی‌شوند، بلکه منابع بسیار زیادی وجود دارند. یکی دیگر از بهترین منابع تولید محتوا، سایت نمناک می‌باشد که همه‌ی افراد این سایت را به خوبی می‌شناسند. سایت نمناک معمولا اولین سایتی می‌باشد که در google با آن روبرو خواهید شد. هر محتوایی که بخواهید را می‌‌توانید به راحتی در این سایت پیدا کنید و از معتبر بودن آن مطمئن باشید. به عنوان مثال محتوای ورزشی، سیاسی، پزشکی، هنری و … در این سایت وجود دارند. این سایت طراحی فوق العاده‌ای دارد و افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. برای پیدا کردن موضوع مورد نظر خود می‌توانید وارد سایت نمناک شوید. سپس با بهره مندی از دسته‌ بندی‌های گوناگونی که در این سایت وجود دارد، موضوع مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

منابع برای تولید محتوا بهترین گزینه برای ایده گرفتن هستند. فقط کافیست از مطالعه محتوای گوناگونی که در سایت‌ها وجود دارند، ایده بگیرید و برای تولید محتوا اقدام کنید.

3. سایت نوین یکی از بهترین منابع برای تولید محتوا:

سایت نوین یکی از بهترین منابع برای تولید محتوا می‌باشد و محبوبیت بالایی در بین مردم دارد. این سایت جز 10000 سایت برتر دنیا می‌باشد و بهترین و به‌روز‌ترین محتوا‌ها را تولید می‌کند و در اختیار همگان قرار می‌دهد.

منابع برای تولید محتوا هدف خاصی دارند و هر کدام از آن‌ها در حوزه‌ی خاصی فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال سایت نوین، منبع محتوای فارسی در حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. برخی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این سایت وجود دارند به صورت زیر می‌باشند:

  •  راه‌هایی برای افزایش مشتری و فروش
  •  بازاریابی اینترنتی
  •  بازاریابی محتوا
  •  راه اندازی کسب و کارهای مختلف و …

4. نیوسئو یکی دیگر از بهترین منابع برای تولید محتوا:

منابع برای تولید محتوا مانند دریای بی‌کرانی هستند که هیچ پایانی ندارند. زیرا منابع بسیار زیادی برای تولید محتوا وجود دارند. در این صورت ممکن افراد در انتخاب منبع درست دچار مشکل شوند. از این رو بهتر است بهترین منابع را به خوبی بشناسید و از مطالب فوق العاده آن‌ها بهره مند شوید. سایت محبوب نیوسئو یکی از بهترین سایت‌هایی می‌باشد که در زمینه بهینه سازی سایت و سئو تولید محتوا می‌کند. محتوای این سایت با بهره مندی از به‌روز‌ترین نکات آموزشی تولید شده‌اند. این سایت هم به موضوعات مختلفی اشاره می‌کند که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

بهینه سازی سایت و سئو

بازاریابی اینترنتی

تولید محتوا برای رونق کسب و کارهای گوناگون

بازاریابی در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و …

در این سایت می‌توانید محتوای مختلف صوتی، تصویری، ویدیویی و پادکست‌ها را ببینید و از این سایت به عنوان یک منبع معتبر استفاده کنید. در تولید محتوا همواره به این نکته توجه داشته باشید که هرگز از محتوای تکراری و کپی استفاده نکنید. همواره سعی کنید یک محتوای یونیک و حرفه‌ای تولید کنید و مخاطبان را به وجد آورید. در این صورت می‌توانید روز به روز تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید و یکی از بهترین محتوا گذاران باشید.

 

5. سایت Wiki How یکی از بهترین منابع برای تولید محتوا:

منابع برای تولید محتوا فقط به منابع فارسی ختم نمی‌شوند، بلکه وب سایت‌های خارجی مختلفی هم هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید. بهتر است علاوه بر منابع فارسی، از منابع انگلیسی هم استفاده کنید. در این صورت یک محتوای خارق العاده خواهید داشت که مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. این سایت محتوای مختلفی در مورد کار کردن با لوازم مختلف و راهکارهایی برای عملکرد بهتر آن‌ها دارد. بدون شک شما هم با شنیدن سایت ویکی هو به سایت ویکی پدیا که هم وزن با آن است فکر کردید. بهتر است بدانید این سایت هم مانند سایت ویکی پدیا به سوالات مختلف شما پاسخ می‌دهد و موضوعات مختلفی را در سایت خود منتشر می‌کند. حال بهتر است با مهم‌ترین موضوعاتی که در این سایت قرار می‌گیرند، آشنا شوید:

• اتومبیل

• سرگرمی

• دنیای الکترونیک و کامپیوتر

• غذا

• دین و فلسفه

• ورزش

• مسافرت

• سلامتی

• امور مالی

• آموزش ارتباطات و …

 

معرفی بهترین شرکت تولید محتوا:

منابع برای تولید محتوا را به شما معرفی کردیم، حال بهتر است با یک شرکت فوق العاده آشنا شوید. این شرکت یک گروه حرفه‌ای و مجرب از نویسندگان و محتوا گذاران دارد و همواره آماده خدمت رسانی می‌باشد. اگر سفارش خاصی دارید و می‌خواهید یک محتوای حرفه‌ای و یونیک داشته باشید، کافی است سفارش خود را در شرکت رایا مارکتینگ ثبت کنید. این شرکت سفارش شما را به نویسندگان حرفه‌ای خود می‌سپارد و محتوای شما را در زمان مشخصی تحویل می‌دهد. توجه داشته باشید که کارمندان این شرکت با اصول سئو و محتوا نویسی به خوبی آشنایی دارند و از بهترین منابع برای تولید محتوا استفاده می‌کنند. پس می‌توانید با خیالی راحت سفارشات خود را ثبت کنید و نگرانی بابت هزینه آن نداشته باشید. زیرا این شرکت سفارشات شما را با کمترین هزینه ممکن انجام می‌دهد.

 

هنگام تولید محتوا باید به سه اصل مهم توجه داشته باشید:

1. درست بودن مطالب:

منابع برای تولید محتوا را در نظر بگیرید و از صحت اطلاعات آن‌ها مطمئن شوید. درست که منابع مشخص شده معتبر هستند اما بهتر است به صحت مطالب ارائه شده توجه داشته باشید.

2. به‌روز بودن مطالب:

به‌روز بودن برای برخی از مطالب مانند مطالب علمی بسیار مهم است. در این شرایط بهتر است از به‌روز بودن مطالب اطمینان حاصل کنید. اما اگر می‌خواهید در مورد یک رویداد تاریخی بنویسید، نیازی به بررسی به‌روز بودن ندارید. فقط باید صحت اطلاعات را بررسی کنید.

 

3. اصلاح مطالب:

همانطور که گفته شد هر سایتی هدف خاصی دارد و هدف خود را دنبال می‌کند. از این رو بهتر است مطالب سایت‌ها‌ را با توجه به هدف خود ویرایش کنید و از کپی کردن متن‌ها خودداری کنید. در این صورت می‌توانید یک محتوای فوق العاده داشته باشید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.