یک لینک را که موجب می شود که به ذهنیت دسترسی داشته باشید را گسترش دهید.
مقاله های خیلی زیادی روی وبسایتهای مرتبط در ارتباط با چگونگی ساخت محتوای صنایع خسته کننده وجود دارد، برخی از آنها روی خیلی از وبلاگها قابل دسترس هستند.
اما به نظر من، اشکالی که به همه ی آنها وارد است این است که همه آنها روی اینکه “محتوا بایستی چه چیزی را به وجود بیاورد” تمرکز کرده اند، نه روی اینکه چه چیزی برای ارتقاء توسط محتوا ارزشمند است و اینکه چگونه افرادی را که می توانند به ارتقاء محتوا کمک کنند، مشخص کنند و سوم اینکه چگونه بایستی از محتوای صنعت خسته کننده لینک را بدست آورد.( به خاطر داشته باش که بیشتر محتواهایی که خوانده می شوند هرگز به اشتراک گذاشته نمی شوند؛ و اکثر محتواهایی که به اشتراک گذاشته می شوند هرگز در همه ی جاهای به اشتراک گذاشته شده؛ خوانده نمی شوند؛ و برخی از لینکهایی که به محتوا منتهی می شوند خیلی زیاد به اشتراک گذاشته نشده و خوانده نمی شوند.)
به همین دلیل است که سازندگان محتوای صنایع خسته کننده باید مفاهیمی را که بیشتر خواننده و بیشترین به اشتراک گذاری محتوا را دارند دور بریزند،تمام تمرکز خود را روی ساخت محتوایی که بتواند لینکهایی را بدست بیاورد و همیچنین باعث ایجاد ترافیک و سیگنالهای ارتباط اجتماعی در سایتها شود، معطوف کنند.
گذشته از همه ی اینها، لینکها و گفت و گو ها اولویت اصلی را برای بیشتر محتواهای آنلاین به اشتراک گذاری شده ی کسب و کارها، از جمله به اصطلاح کسب و کارهای محلی، دارند.
اگر شما برای ساخت بدست آورنده ی لینک، تولید کننده ی ترافیک محتوا برای کسب و کارهای صنایع خسته کننده، آماده هستید این نکات را در مثال خیالی از تعمیرکار خودرو RZ Dallas، یک فروشگاه خودرو Texas دنبال کنید.
با بازار Dallas-Forth Worth بزرگ و رقابتی بودن، RZ تخصص خود را به تعمیر Storm محدود کرده است، به طور اصلی آسیب hail، که در این حوزه بسیار بزرگ است. حتی با تمرکز محدود شده، آنها همچنان رقابت خیلی سختی با بازیکنان اصلی vertical از جمله MAACO دارند.
به نفع کدام برند است، هرچند، این وب سایت بسیار مستحکم است و یک نسخه ی چاپی از نویسندگان غیر وابسته قوی به تولید محتوا کمک می کنند.
به خاطر داشته باشید، آن سه مشکل که در بالا عنوان کردیم_ عدم وجود هدف، عدم وجود نظم و ترتیب، عدم تمرکز در تقویت_ حالا ما اینها را برای بهترین استفاده کنار هم قرار داده ایم تا باعث شود که اهداف اصلی ما موجب ایجاد ترافیک ، لینکها و تغییرات شود.
اهداف درست را انتخاب کنید.
برای RZ، ساده است که، کسب و کار( مشروط به اینکه موجب ایجاد تغییرات شود) اما او فهمید که بایستی تا مصرف رسانه هایی که بابت آنها هزینه شده است و در کارت نیست، صبور باشد.
بنابراین، او با شریک خود نشست، و آنها به عنوان راه حل به پنج مورد قابل اجرا دست پیدا کردند، اهداف مهم:
1. افزایش ترافیک روی وبسایت- او ذکر کرد که زمانی که ترافیک افزایش پیدا کند، او کار خود را انجام داده است.
2. تماسهای تلفنی بیشتر- اگر آنها مشتریان تلفنی بدست بیاورند، شانس بسته شدن فروش 75% می باشد.
3. هر هفته یک پست وبلاگ روی سایت – بیشتر چیزهایی که او پست می کرد موجب افزایش بیشتر ترافیک، بازدیدها و تماسهای تلفنی می شد.
4. لینکهایی از کسب و کارهایی در این حوزه – این ساختگی نیست. او اهمیت لینکها را می داند، که وقتی از یک شرکت بزرگ می آیند که می توانند به کسب و کار شما ارسال شوند، خیلی بهتر هستند.
5. ارتباطات خود را در این حوزه با کسب و کارهای کوچک و متوسط که رقابتی با آنها ندارید، گسترش دهید تا به این ترتیب پیشرفت کنید و وقایعی به وجود بیاید و …
مخاطبین را بشناسید
بسیاری از کسب و کارها وبلاگهای خیلی زیبایی ایجاد می کنند که ممکن است باعث ایجاد ترافیک شود اما فروش خیلی زیادی را موجب نمی شود. RZ در دام این تله نیفتاده است و همه اش به دلیل شناخت مخاطبین و کسانی است که دوست دارند با او کار کنند.
خوشبختانه، منشی آنها یک نگهبان خیلی منظم و دقیق است، که آنها را قادر ساخته است یک حساب کاربری از شخصیتهایی که مورد هدف قرار گرفته اند با توجه به مشتریان قبلی آنها، بسازد.
افراد بین 21-35 سال
رانندگان کامیون که کمتر از چهار سال است که به این کار مشغول هستند.
افرادی که درآمد بین 45,000$-59,000$ دارند.
افرادی که در شرکتهایی با بیش از 500 کارمند کار می کنند.
افراد فعال در شبکه های اجتماعی، مخصوصاً Facebook و Twitter
افرادی که از اطلاعات آنلاین بیشتر استفاده می کنند..
افرادی که توسط یک دوست یا همکار ارجاع داده شده اند.
این اطلاعات ارزشمند گسترش پیدا می کنند و به او در ساخت محتوا کمک می کنند. مهم تر اینکه این قطعات یک تصویر واضح به او می دهد که او را متوجه می کند بایستی در جستجوی چه اشخاص و یا مشاغلی باشد و محتوا را بر اساس نیاز تقویت کند.
PR و توسعه دادن: موتورهای تقویت شما
RZ مجهز به اهداف و دانش مخاطبین خود می تواند روی توسعه و تقویت، تمرکز کند و روی این موارد فکر کند…
چه کسی و یا چه چیزی روی مخاطبین اصلی تاثیر می گذارد؟
با توجه به محتوایی که به آنها کمک می کند چه چیزهایی را می تواند به مخاطبین خود ارائه دهد؟
چه محتوایی از نظر آنها می تواند به اندازه کافی برای به اشتراک گذاری و لینک دادن مناسب باشد؟
مخاطبین آنها با چه چالشهایی روبرو می شوند که آنها قادر به کمک کردن آنها در آن زمینه هستند؟
چگونه کسب و کار آنها می تواند بخشی از سایر کسب و کارها باشد تا به این ترتیب برای افزایش شریک از آنها کمک بگیرند؟