وقتی که کاربران بر اساس کلمات یا عبارات جستجو می کنند، در صورتی که سایت شما به خوبی بهینه سازی شده (سئو) باشد، صفحات شما در نتایج جستجو ظاهر می شود.
برای سفارش آنلاین سئوی پایه کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پایه ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
کلمات کلیدی SEO چیست؟
کلمات کلیدی SEO از کلمات منفرد تا عبارات پیچیده را شامل میشوند و برای آگاهی از محتوای وب سایت برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک استفاده میشوند. مخاطبان شما هنگام جستجوی چیزی در رابطه با نام تجاری شما از آنها استفاده میکنند.هنگامی که به طور موثر تحقیق و بهینهسازی کنید، کلمات کلیدی به عنوان مجرای ارتباط مخاطبان هدف شما با وب سایت شما عمل میکنند.
اما آیا کلمات کلیدی در SEO “مرده” نیستند؟
ممکن است چندین بار این را شنیده باشید یا اولین بار است که میشنوید. اما بهتر است بدانید این جمله “کلمات کلیدی مردهاند” عبارتی است که همچنان به محافل SEO راه مییابد.
مدتها است که با تحولاتی که در دنیای SEO ایجاد شده است این ادعا دوباره بر سر زبانها افتاده است. اما چهار مورد عمده وجود دارد که در این موضوع به ذهن خطور میکند.
1. “کلمات کلیدی (ارائه نشده است).”
اگر در SEO کاملاً تازه کار هستید، ممکن است متعجب شوید که میتوانید کلمات کلیدی ارگانیک در Google Analytics ،Adobe Omniture
یا هر پلتفرم تحلیلی دیگر به راحتی به دست آورید.
با این حال، از سال 2010 هنگامی که Google بی سر و صدا اقدام به حذف دادههای کلمات کلیدی کرد، همه چیز تغییر کرد. در اواخر سال 2011 تا سال بعد، مقدار قابل توجهی از قابلیت مشاهده کلمات کلیدی آلی سلب میشود.
اما واقعاً چه چیزی متفاوت بود؟
به هر حال، مردم هنوز همان موارد را جستجو میکردند و Google نحوه تفسیر محتوای را تغییر نداده بود. همه ما شنیده ایم: “اگر درختی در جنگلی بیفتد و کسی برای شنیدن آن نباشد، آیا صدایی ایجاد میکند؟”
اینم همونه.هیچ چیز متفاوت نبود. ما فقط اطراف نبودیم کلمات کلیدی مرده نیستند. روش قدیمی برای ردیابی آنها است.
در صورتی که محتوا نویسی میدانید بر روی عبارت استخدام اصفهان کلیک کنید و فرم مربوطه را پر کنید تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به تیم محتوا نویسان ما افزوده شوید
2. “AI و NLP کلمات کلیدی را منسوخ کردند.”
زمان دیگری که اعتبار کلمات کلیدی به چالش کشیده شد، زمانی بود که Google الگوریتم خود را در سال 2013 بازسازی کرد. مرغ مگس خوار با دریافت سریع و دقیق نام خود، به Google کمک کرد تا هدف جستجو را بهتر درک کند ، به ویژه با جستجوی پیچیده و گفتگو. در سال 2015، Google فاکتور رتبه بندی مبتنی بر هوش مصنوعی، RankBrain را برای بهبود بیشتر توانایی تفسیر پرسش خود، در این ترکیب قرار داد.
پیش از این، جستجو در مورد “رستورانهای پیتزا در نزدیکی من کجا است؟” Google را به دنبال محتوایی که با این شرایط مطابقت دارد ارسال می کند.
پس ازRankBrain ، Google از این موارد استفاده می کند کلمات کلیدی به عنوان سیگنالهای زمینهای برای یادگیری آنچه واقعاً میخواهیم و اغلب در پشت صحنه درخواست خود را دوباره مینویسیم (به عنوان مثال، “تحویل پیتزا 66062”).
چگونه از کلمات کلیدی SEO استفاده می شود؟
ابتدا از کلیدواژه اصلی خود در اولین دو جمله از محتوای خود یا حداقل در بند اول استفاده کنید. در مرحله بعدی، همانند تصویر زیر، از کلمه کلیدی و تغییرات آن در سرتاسر محتوا استفاده کنید. بهترین روش این است که هر بار کلمات کلیدی نمایه سازی معنایی نهفته را به جای کلمه کلیدی دقیق وارد کنید.
حتما این اتفاق بارها برای شما هم افتاده است که به دنبال سرچ کلمهای در گوگل باشید و در رابطه با آن پیشنهادها زیادی را از گوگل دریافت کرده باشید. کلمات پیشنهادی که در اختیار شما قرار میگیرند همان کلید واژه ها هستند که نقش بسیار پررنگی در سئو دارند.
کلمات کلیدی در سئو
افرادی که دارای سایتهای مختلف هستند و در دنیای مجازی فعالیت بالا و چشمگیری دارند حتما با سئو و قوانین آن آشنایی دارند. در واقع این امر کمک به سزایی به وب سایت خواهد کرد تا در صفحه اول گوگل نمایان شود. قابل ذکر است که در سئو واژه های کلیدی مورد هدف قرار می گیرند. محتوای سایت باعث می شود تا کاربر با در اختیار داشتن کلمات کلیدی مناسب از اطلاعات مفیدی استفاده کند. باید توجه داشت که ارتباط بین کلید واژه و سرچ کاربر بسیار مستقیم است.
استفاده نمودن از کلمات کلیدی در سئو و هماهنگی آن با محتوای سایت سبب میشود تا سایت در درجه بالاتری در سرچهای معمول گوگل قرار گیرد. بکارگیری کلمات کلیدی باید متناسب باشد و سئو کار حتما باید این موضوع را مد نظر قرار دهد که استفاده بیش از حد از آن ها میتواند به سایت آسیب برساند. یکی از مهم ترین قسمتهای یک سایت محتوا یا بدنه آن است که باید شامل چندین بار تکرار کلید واژه های اصلی و یا مترادف هایش در بخش های مختلف باشد.
عملکرد سئوکار خوب
عملکرد سئو کار خوب یکی از نکاتی است که در کنار کلمات کلیدی ترکیبی فوقالعاده را به وجود میآورد تا کاری عالی رونمایی شود. در حقیقت افرادی که از سایت ما بازدید میکنند به دنبال سرچی که در گوگل انجام دادهاند و همین طور کلید واژههای پیشنهادی که در اختیارشان قرار گرفته است به سایت مربوطه راه پیدا کرده اند. به روز بودن محتوای سایت در سئو از عوامل جذب کاربران در تمام دنیا می باشد.
اینکه مدیر سایت این توانایی را داشته باشد تا اطلاعاتی ارزنده و مطابق با خواسته کابر را در اختیارش قرار دهد امری بسیار ضروری است. این هنر سئوکار است که بتواند سایت را به گونه ای طراحی کند تا بازدید کنندگان بالایی داشته باشد. با توجه به اینکه صاحبان سایت به دنبال این هستند که رتبه ای عالی در موتور های جستجو به خود اختصاص دهند، یک سئو کار حرفه ای با در نظر گرفتن شرایط مناسب و فضای کاری، عاملی مهم برای رسیدن به این هدف بزرگ است.