مقالات آموزشی

بررسی نحوه استفاده از تکمیل خودکار (Autocomplete) اینستاگرام برای یافتن هشتگ های بی نقص

مفید بود؟

تقویت بازی اینستاگرام شما به مهارت خاصی نیاز دارد. می توانید با تنظیم مجدد بیوگرافی خود شروع کنید تا شامل موثرترین استفاده از تعداد مجاز کاراکترها شود یا می توانید برای عکاسی مناسب، فیلترهای عکاسی در اینستاگرام را بررسی کنید. با این حال، وقتی صحبت از ایجاد یک عنوان مناسب برای عکس های شما می شود، ممکن است تازه یکی از مهمترین جنبه های اینستاگرام به چشم بیاید: هشتگ.

هشتگ های بی نقص

یافتن هشتگ های بی نقص ممکن است بسیار سخت به نظر برسد، اما در واقع اینستاگرام پیدا کردن بهترین هشتگ ها برای پست های شما را بسیار آسان می کند.
در اینجا نحوه کار این موضوع را مشاهده می کنید:
در مورد هشتگ ها، اینستاگرام مانند Google Instant عمل می کند! پس از تایپ # و چند حرف، اینستاگرام شروع

به نمایش لیستی از مواردی می کند که فکر می کند سعی می کنید تایپ کنید:

این واقعاً مفید است زیرا می تواند آخرین هشتگ های شما را ذخیره کند و به شما کمک می کند هشتگ هایی را که بیشتر از همه استفاده می کنید به صورت خودکار تکمیل کنید. این کار افزودن هشتگ ها را بسیار ساده تر می کند.علاوه بر این، تکمیل خودکار اینستاگرام عالی است زیرا ایده های زیادی برای هشتگ هایی که ممکن است فکرش را هم نکرده باشید به شما ارائه می دهد.

  • How to Utilize Instagram Autocomplete to Find The Perfect Hashtags

ایده پردازی و طوفان مغزی بهتر

فرض کنید شما یک شرکت نظافت سگ دارید و می خواهید هشتگ هایی در مورد سگ ها به پست هایی که از مشتریانی که در آن روز با آنها کار کرده اید، اضافه کنید. تکمیل خودکار اینستاگرام برای هشتگ ها به شما کمک می کند تا انواع بیشتری از کلمات کلیدی را پیدا کنید که در غیر این صورت فکرشان را هم نمی کردید.
موضوعات محبوب مانند مد، حیوانات خانگی، فناوری یا فرهنگ پاپ، دارای تغییرات مشابهی هستند، مانند:
“ofinstagram”، به عنوان مثال #dogsofinstagram

ترکیب کلمه کلیدی و اینستاگرام، به عنوان مثال #pupstagram برای #foodgram

البته هشتگ ها بر اساس موضوعی که ارسال می کنید بسیار متفاوت خواهند بود، زیرا زبان مورد استفاده در پست ها به گروه سنی مخاطبان، خود موضوع و نحوه رشد جامعه بستگی دارد.
داشتن چندین هشتگ در پست اینستاگرام می تواند تعامل شما را افزایش دهد. هرچه از هشتگ های بیشتری استفاده کنید، شانس بیشتری برای دریافت لایک، کامنت و فالوئرهای بیشتر خواهید داشت، البته تا حدودی.
بیایید در مورد تعداد هشتگ هایی که باید استفاده کنید صحبت کنیم.

از چند هشتگ اینستاگرام می توانید استفاده کنید؟

به گفته ی بافر، پاسخ کوتاه این سوال است که پست هایی با یازده هشتگ دارای بالاترین میزان تعامل هستند. در قوانین اینستاگرام آمده است که می توانید تا سی هشتگ استفاده کنید. اگر افزودن سی هشتگ در یک عنوان بیش از حد به نظر می رسد یا فکر می کنید خواندن آن بسیار دشوار است، اینستاگرام همچنین می گوید هشتگ های اضافه شده در کامنت ها نیز به نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص اضافه می شود.

هشتگ های مشابه

این باعث می شود متن اصلی پست راحت تر خوانده شود و کاربران شما همچنان هشتگ هایی را که به کامنت ها اضافه کرده اید را هم مشاهده می کنند، همانطور که در مثال بالا مشاهده می شود.
با این حال ، برای برندها یا پروفایل های شخصی شما، آزمایش قرار دادن هشتگ ها و همچنین مقدار پست های شخصی خود تنها راه تشخیص این است که چه چیزی برای شما مناسب است. دو تصویر مشابه ارسال شده در حدود یک ساعت از روز و با هشتگ های مشابه را مقایسه کنید تا بتوانید نتایج دقیق تری داشته باشید.

یکی دیگر از گزینه های افزودن هشتگ ها این است که آنها را در محتوای خود وارد کنید:

در مثال بالا، نشنال جئوگرافیک محل گرفتن عکس را ذکر کرده اما شهر و کشور را هشتگ های خود قرار داده است. این یک راه خوب برای قرار دادن هشتگ ها و در عین حال شکستن قواعد آنها با کلمات “معمولی” است.

ساختمان جامعه

به طور کلی، استفاده از تکمیل خودکار اینستاگرام برای هشتگ ها و همچنین اضافه کردن تعداد زیادی هشتگ به طور کلی، راهی عالی برای ایجاد یک جامعه در بستر فعال تلفن همراهتان است. همانطور که در مورد آنچه مخاطبان موردنظر شما ارسال می کنند آگاهی بیشتری پیدا می کنید، می توانید از هشتگ های منحصر به فردی که فقط جامعه شما از آنها استفاده می کند نیز مطلع شوید.

 

به عنوان مثال، اکثر مردم در فضای خودرو صاحبان جیپ رانگلر را می شناسند. در نتیجه، آنها هشتگ های مختلفی ایجاد کرده اند که فقط کسانی که در جامعه خودشان فعال هستند می دانند منظور آنها چیست:
برای مثال هشتگ #jk نشان دهنده مدل خاصی از جیپ رانگلر است (که از سال 2007 تا به امروز ساخته می شود).

محتوای پست

برای به دست آوردن نتایج فوری و خوب، نیاز به کسب تجربه و آزمایش های زیادی است. پیگیری، افزایش تعامل و به اشتراک گذاری پست های سایر کاربران در موضوعات مورد نظر شما نیز به شما در بهینه سازی بهتر هشتگ ها کمک می کند. پس از آزمایش برای اینکه ببینید تعداد مخاطبین شما از چه تعداد هشتگ و محتوای پست بیشتر لذت می برد، می توانید استراتژی خود را برای قرار دادن مطالب بیشتری که می دانید مشارکت بیشتری دارد، تغییر دهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.