مقالات آموزشی

توضیحات اولیه جزء بیرونی فروش و بررسی آن در بازاریابی محتوا

مفید بود؟

هدفی که در انواع بازاریابی به دنبال آن هستیم فروش است. در بازاریابی محتوا با استفاده و توجه به مقوله ی درونی و مقوله ی بیرونی، می توان به شکل بهینه تری به سمت هدف حرکت کرد.
مقوله ی بیرونی فروش در بازاریابی محتوا، مجموعه ی شگردها، روش ها و ترفندهایی است که می توان از آنها به منظور ایجاد هرچه بهتر و با ارزشتر محتوایی خاص استفاده کرد.

 

در مقوله ی بیرونی فروش به منظور ایجاد محتوای بهتر و در نهایت جذب مخاطب می توان چند شگرد و روش را مورد بررسی قرار داد:

  1. در کشف نیاز یا خواسته ی مشتری، از توجه به نیاز افرادی که شاید فقط یکبار به شما مراجعه کرده اند غافل نشوید، چرا که معمولاً این افراد بیشترین درس را به شما می دهند.
  2. با توجه به فضای آنلاین و صفحات وب در ویندوز، این محیط را در سیستم های عامل دیگر نیز ایجاد کنید. مانند نسخه های مختلف اندروید به جهت فراگیر شدن گوشی های هوشمند.
  3. سعی کنید با ایجاد محتوایی که بتواند همواره شما را به مشتری یا مخاطبتان گوشزد کند، یک فراخوان ایجاد نمایید.
  4. اهمیت انتخاب یک موضوع قدرتمند، کمتر از اهمیت کل محتوا و استراتژی بازاریابیتان نخواهد بود. بنابراین قبل از اینکه شروع به نوشتن کنید به خوبی در مورد موضوعی که قرار است انتخاب نمایید فکر کنید.
  5. با توجه به حجم بالای افراد آنلاین در شبکه های اجتماعی و صفحات مجازی، سعی کنید افرادی را مورد مطالعه قرار دهید و مشتریانی را مورد هدف قرار دهید که می توانند به شما در ایجاد محتوای بامفهوم و مفید کمک کنند. با انجام این پالایش، در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و از خواندن پیام های غیر ضروری جلوگیری خواهید کرد. بنابراین افرادی که انتخاب میکنید را با دقت ارزیابی کنید و به اندازه کافی محتاط باشید.
  6. از نفود و قدرت دیگران به منظور تأثیرگذاری بیشتر به سود خود استفاده کنید. بسیار پیش خواهد آمد که در لابه­لای صفحات مجازی به افرادی بر بخورید که صاحب اسم و رسم هستند. سعی کنید به طرز هوشمندانه از این اتفاق به بهترین شکل به نفع خود بهره ببرید. شاید آنها بسیار بیشتر از شما تجربه جمع آوری کرده باشند. بنابراین قسمتی از وقت خود را برای شناخت و یافتن این افراد قرار اختصاص دهید.

 

با مطالعه ی دقیق در مورد مقوله های درونی و بیرونی فروش، بیش از پیش تفاوت های بازاریابی و فروش خود را نشان خواهد داد. با توجه به اینکه از ابتدا استراتژیمان بازاریابی محتوا بود، بهتر است دو بخش جداگانه برای آنها در نظر بگیریم تا به خوبی موجب پشتیبانی یکدیگر شوند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.