مقالات آموزشی

روند کمک رسانی خرید رپرتاژ خبری به ما

مفید بود؟

خرید رپرتاژ خبری چه کمکی به ما می‌کند؟

با پیشرفته شدن زندگی بشر کسب و کارها وارد اینترنت نیز شده‌اند. قطعا صاحبان کسب و کارها برای بازاریابی و فروش محصولات خود نیاز به معرفی و تبلیغات دارند. تبلیغات انواع متفاوتی دارد و هر کس بنا به شرایط و هزینه‌ای که می‌خواهد انجام دهد نوع تبلیغات را انتخاب می‌نماید. انواع تبلیغات مانند: تبلیغات رسانه‌ای( شامل تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات در گوگل،تبلیغات در سایر رسانه ها و…) و رپورتاژ آگهی و . . . که هر کدام کارکرد متفاوتی دارد. ما در این متن می‌خواهیم در مورد خرید رپرتاژ خبری  و مزایا و معایب آن صحبت کنیم.
رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ نوعی مقاله است که در آن به صورت بی‌طرفانه‌ای مزایا و معایب یک محصول برای مخاطبان خوانده می‌شود تا مخاطب درگیر محصول شود . این روش از جدید‌ترین روش‌ها است و چند سالی است که در ایران مورد استفاده قرار گرفته است به همین دلیل قوانین و نظارتی بر روی این کار وجود ندارد. رپورتاژ خبری به چه معناست؟ رپورتاژ خبری همان تعریفی است که در بالا نوشته‌ایم فقط در قالب خبر برای مخاطبان خوانده می‌شود.

مزایا خرید رپرتاژ خبری

از مزایای رپورتاژ خبری این است که در بیشتر سایت‌ها به صورت دائم باقی می‌مانند و همیشه می‌توان از ان ورودی گرفت. یکی از مهم‌ترین هدف‌های هر سایت دستیابی به رتبه عالی در گوگل است اما این کار زمان و هزینه‌ی بالایی را طلب می‌کند به همین دلیل می‌توانید از روش‌های دیگر استفاده نمایید. یکی از روش‌ها استفاده از واسطه است. با استفاده از واسطه شما می‌توانید سایت‌هایی که بازدید و بازخورد خوبی را برای شما به همراه دارد پیدا کنید و رتبه‌ی سایت خودتان را افزایش دهید. رپورتاژ آگهی برای تمامی کسب و کارها کارایی دارد و اگر رپورتاژ عالی انجام دهید برای بازدید و سئو سایت شما بسیار بدرد بخور است. استفاده از رپورتاژ آگهی باعث اعتماد به برند محصولات شما می‌شود. بیشترین بازدید را میان انواع تبلیغات  دارد و برای شما بسیار با صرفه‌تر هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان انجام کار مناسب است.
 

قیمت خرید رپورتاژ آگهی

این روش به دلیل تازه بودن هنوز قوانینی برای او تصویب نشده استت و نظارتی بر روی ان وجود ندارد به همین دلیل هر سایت قیمت خرید  رپورتاژ متفاوتی را به مشتری می‌دهد معمولا اگر سایتی کار با کیفیت و در کار خود بسیار خبره باشد قیمتی که به مشتری می‌دهد با سایتی که تازه کار است و سایقه‌ای در این کار ندارد بالاتر خواهد بود. خرید رپرتاژ خبری نسبت به بقیه‌ی روش‌های موجود بسیار مناسب‌تر است هم از نظر هزینه‌ای که باید پرداخت شود و هم از نظر زمانی که برای کار باید گذاشته شود. راه‌هایی نیز هستند که شما به صورت رایگان برای خود رپورتاژ اگهی انجام دهید اما بازخورد بسیار بالایی برای شما ندارند. برای این که با خرید رپرتاژ خبری آشنا شوید نمونه‌ای برای شما می‌آوریم:
فرض کنید شما برای تبلیغات محصول و یا برند خود می‌خواهید از رپورتاژ آگهی استفاده کنید برای خرید رپورتاژ آگهی به سایت‌های مختلف می‌روید تا سایتی را باب میلتان است را انتخاب می‌نمایید مثلا سایت رایا مارکتینگ را انتخاب کرده‌اید زمانی که وارد سایت شدید ثبت سفارش رپورتاژ آگهی را انتخاب می‌کنید زمانی که انتخاب کردید صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در ان باید نام نام خانوادگی شماره‌ی تماس و ایمیل خود را به همراه رمز عبور وارد می‌کنید و بر روی گزینه‌ی ثبت نام در رایا مارکتینگ میزنید بعد از ثبت نام در زمان کوتاهی به شما جواب داده می‌شود و هزینه‌ی کار به شما اعلام می‌شود در این سایت به صورت رایگان به شما مشاوره داده می‌شود و همچنین نوشتن محتوا در این سایت برای مشتری رایگان است.
از طریق سایت رایا مارکتینگ هم می‌توانید به راحتی سایتی را که می‌خواهید رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنید را بررسی کرده و انتخاب نمایید. سایت رایا مارکتینگ لیستی از سایت‌هایی که می‌شود در آن‌ها رپوتاژ آگهی خود را منتشر کنید آماده کرده است که به همراه نام هر سایت موضوعی که در آن فعالیت دارد رتبه الکسا و سن دامنه و … را به همراه هزینه‌ای که باید پرداخت شود نوشته است تا مشتری به راحتی بتواند انتخاب کند.
 

سایت‌های رپورتاژ آگهی

سایت‌های بسیاری وجود دارد که کار رپورتاز آگهی انجام می‌دهند مثل سایت ویرلن و…  یا سایت‌هایی که به صورت رایگان برای شما انجام می دهند. لیست آگهی‌های رایگان : پست مهمان – منتشر کردن رپورتاژ آگهی در شبکه‌ی اجتماعی ویرگول – انتشار رپورتاژ آگهی در وبلاگ‌های بلاگفا و وردپرس – سایت اخبار رسمی – سایت مدیوم این سایت‌ها به صورت رایگان است و شما به راحتی می‌توانید رپورتاز آگهی خود را در این سایت‌ها منتشر نمایید و از ان‌ها بازخورد کسب کنید اما این سایت‌ها فقط بازخورد شما را افزایش می‌دهند و در بهتر کردن سئو سایت شما نقشی ندارند.

نتیجه گیری

اغلب کسب و کارها بخش اینترنتی خود را فعال کرده‌اند و برای جذب مخاطب و فروش بالا نیاز به معرفی خودشان دارند که راه متفاوتی برای این کار وجود دارد یکی از این روش‌ها رپورتاژ آگهی است این روش در ایران جند سالی است که اجرا می‌شود و نظارت خاصی بر روی این کار انجام نمی‌شود به همین دلیل هر سایتی بنا به معیارهایی که دارد به مشتری قیمت خرید رپرتاژ خبری اعلام می‌کند و نرخ معینی برای خرید رپورتاژ آگهی وجود ندارد.

انجام رپورتاژ آگهی مزایای بسیاری برای سایت شما دارد یک هزینه‌ای که باید پرداخت کنید نسبت به بقیه‌ی روش‌ها بسیار مناسب‌تر است زمان انجام کار کوتاه است در بیشتر سایت‌ها به صورت دائمی باقی می‌ماند بیشترین بازدید را میان تمام تبلیغات دارد باعث بهبود کیفیت سئو سایت شما می‌شود. خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های مختلفی انجام پذیر است که شما بر اساس شرایط خودتان می‌توانید انتخاب کنید و سفارش دهید در متن بالا برای شما در غالب نمونه رپورتاژ آگهی و خبری برایتان توضیح دادیم که چگونه سفارش رپورتاژ آگهی را انجام دهید.

در پایان نکاتی که برای موفق بودن رپورتاژ آگهی لازم است را توضیح می‌دهیم . قبل از انتشار رپورتاژ آگهی خود در رسانه‌ای که انتخاب کرده‌اید کاملا با ان اشنایی داشته باشید رتبه الکسا – سن دامنه و… آن را کاملا بررسی نمایید. در انتخاب کردن سایتی که می‌خواهید رپورتاژ آگهی خود را در آن منتشر کنید دقت کافی را به خرج دهید تا بازخورد خوبی بگیرید سایتی که شما در آن می خواهید آگهی منتشر کنید باید با موضوع آگهی شما هم خوانی داشته باشد تا بهترین بازخورد را برای شما به ارمغان بیاورد در غیر این صورت بازخورد خوبی که ندارد هزینه و زمانی را که شما برای این کار صرف کرده‌اید نیز بی‌فایده خواهد بود.

در نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی خود اغراق بیش از حد نکنید سعی کنید محتوایی صادقانه بنویسید تا مخاطب جذب شده و فکر نکند شما فقط به دنبال فروش محصول خودتان هستید . ما در این متن سعی کردیم خرید رپرتاژ خبری و هزینه‌ی رپورتاژ آگهی و سایت‌های رپورتاژ آگهی را برای شما توضیح و نام ببریم و در آخر هم نکاتی برای بهتر عمل کردن رپورتاژ آگهی را برایتان آوردیم امیدواریم که این متن برای شما مفید باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.