مقالات آموزشی

نکاتی درباره اینستاگرام و ارائه تصمیمات اسکرین شات از استوری

مفید بود؟

اینستاگرام این گونه اظهار دارد که زمانی که اسکرین شات از استوری شما در این برنامه گرفته می شود، هیچ هشداری به کاربران در این مورد داده نخواهد شد.
اگر به ماه فوریه برگردیم، من اشاره کرده بودم که این ویژگی در حال بررسی می باشد و برحسب اطلاعاتی که توسط چندین کاربر در توییتر فرستاده شده، پایه گذاری شده است.

دیگر با اسکرین شات گرفتن از استوری های IG خداحافظی کنید. از اینستاگرام برای اینکه این هشدار را داده است، نهایت تشکر را می کنم. pic.twitter.com/y0pEaVR0Jq

-mulan (@_cajb)  8 فوریه سال 2018

اگر اینستاگرام این ویژگی را می پذیرفت، می توانست در همان صفحه اسنپ چت (Snapchat) قرار بگیرد، زیرا در این صفحه کاربران همیشه اطلاع از اسکرین شات ها دارند که چه زمانی و توسط چه کسانی گرفته می شوند.
مطابق با بیانیه ای که در اخبار بازفید (Buzzfeed News) گزارش شده است، اینستاگرام دیگر این ویژگی را مورد بررسی قرار نمی دهد و زمانی که از استوری های شما اسکرین شات گرفته شود، هرگز متوجه این موضوع نخواهید شد.

پیشنهاد می کنیم مقاله  افزایش کاربران ماهانه در اینستاگرام منجر به چه تاثیراتی شده است؟ را مطالعه نمایید

اینستاگرام هیچ دلیلی ارائه نداده است که چرا این ویژگی را به کار نبرده و آن را حذف کرده است. اما احتمال می رود به این دلیل باشد که کاربران از اینکه دیگر نتوانند به صورت ناشناس از استوری ها اسکرین شات بگیرند ناامید شوند.
در حال حاضر، کاربران می توانند در اینستاگرام کسب و کار خود را انجام دهند و آزادانه اسکرین شات از استوری بگیرند، بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.