مقالات آموزشی

مراحل ساخت اعتبار سایت لینکدین و نکات موجود در این خصوص

مفید بود؟

لینکدین یکی از شبکه هایی است که هر فردی با تخصص گوناگون در این شبکه عضو می شود. شما زمان عضویت در این شبکه باید به خوبی در مورد اعتبار سایت لینکدین، اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این شبکه افرادی که جوینده کار هستند می توانند با کارفرمایان ارتباط برقرار کنند. اینکه شما مدیر عامل شرکت باشید و یا یک کارمند ساده فرقی نمی کند.

چرا که به راحتی می توانید در این شبکه عضو شوید. لینکدین برای تمامی افراد طراحی شده است و به افراد خاصی تعلق ندارد.  هر فردی که به دنبال روش های یادگیری بیشتری در حوزه تخصصی خود می باشد می تواند از این شبکه استفاده کند. ساخت صفحه لینکدین بسیار آسان می باشد.

شما برای ساخت یک صفحه اعتبار سایت لینکدین، باید ابتدا وارد سایت Linkedin شوید. در قسمت ساین آپ اطلاعاتی که مربوط به ایمیل، نام، پسورد و غیره می باشد را باید وارد کنید. پس از وارد کردن اکانت لینکدین در قسمت بالایی صفحه گزینه‌ هایی را مشاهده می کنید که جهت آشنایی بیشتر در ادامه آنها را توضیح می دهیم.

مراحل ساخت اعتبار سایت لینکدین

هر یک از گزینه هایی که شما زمان ساخت اکانت اعتبار سایت لینکدین با آنها مواجه می شوید، دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. برخی از اصلی ترین و مهمترین این گزینه ها عبارتند از :

1. گزینه home

پس از وارد شدن به لینکدین می توانید صفحه فید و هوم را مشاهده کنید. در این قسمت پست هایی که دوستان شما به اشتراک گذاشته اند نمایش داده خواهد شد. این قسمت یکی از مهمترین قسمت های  سایت لینکدین می باشد.

2. قسمت پروفایل

پروفایل در سایت لینکدین به منزله رزومه شما شناخته می شود. در این قسمت شما فامیلی، نام، عنوان، شغل، عکس و غیره را می توانید به نمایش بگذارید. در قسمت های پایین تر قادر خواهید بود که خلاصه‌ ای از سوابق شغلی و همچنین مهارت هایی که دارید را اضافه نمایید. در این قسمت شما می توانید یک رزومه برای خودتان طراحی کنید. این قسمت به عنوان یکی از مهمترین بخش‌ هایی می باشد که شما اطلاعات شخصی‌تان را وارد می نمایید تا افراد دیگر اطلاعات شما را مشاهده کنند.

3. بخش مای نتورک

در این بخش شما می توانید روابط تان را با افرادی که با آنها کانکت هستید را مشاهده کنید. افرادی که از جمله کانکشن های شما هستند در این بخش مشاهده می شوند. این گزینه به عنوان یکی از گزینه ‌هایی به شمار می رود که شما باید به خوبی اهمیت آن را در نظر بگیرید. در واقع باید بدانید که این بخش نشان دهنده ارتباط کاری شما با افرادی است که در حوزه مد نظرتان تخصص دارند.

 

4. قسمت gobs

روزانه افراد زیادی پوزیشن های شغلی را وارد لیست لینکدین می ‌نمایند. لینکدین بر اساس اطلاعاتی که شما روی پروفایل خود ارائه داده اید از حوزه و مکانی که در آن تحصیل نموده اید اطلاعات مشخصی دریافت می کنند. به شما شغلی که مناسب فعالیت تان می ‌باشد را پیشنهاد می دهند.

این بخش یکی از بخش ‌های مهم لینکدین برای افرادی است که جویای کار می باشند. همچنین کارفرمایان می توانند در این بخش کارمندانی که با حوزه شغلی آنها ارتباط دارند را پیدا کنند. توجه داشته باشید که جهت وارد شدن به این بخش باید به خوبی نوع فعالیت را بررسی کنید.

5. قسمت interests

علاوه بر افرادی که با آنها در ارتباط می باشید صفحات دیگری در اعتبار سایت لینکدین وجود دارد که می توانید آن صفحات را فالو نمایید. گروه‌ های لینکدین که با علاقه شما مرتبط هستند را در این قسمت قادر خواهید بود که فالو کنید.

5. قسمت سرچ

 در قسمت سرچ می توانید افراد و کمپانی هایی که مد نظرتان می باشد را جستجو نمایید. این قسمت یکی از مهم ترین بخش هایی است که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید تا بتوانید حوزه کاری تان را مورد بررسی قرار دهید.

6. قسمت پیام

 ایجاد ارتباط در لینکدین از این بخش انجام می شود. شما می توانید به افراد متفاوت پیام خصوصی ارسال کنید و از آنها درخواست همکاری و مشاوره دریافت نمایید. این بخش برای کارفرمایان و کارمندانی که می‌ خواهند به دنبال شغل باشند به عنوان بخش ارتباط شناخته می‌ شود.

 

7. قسمت نوتیفیکیشن

 در قسمت نوتیفیکیشن هر عملیاتی که توسط افراد دیگر برای شما انجام می گردد نشان داده می شود. در واقع شما می توانید هر یک از اقدامات افراد دیگر را که در صفحه تان انجام داده‌ اند را از طریق این بخش متوجه شوید. زمانی که افراد دیگر در اعتبار سایت لینکدین برای شما درخواست کانکت شدن ارسال می‌ کنند در این قسمت می توانید درخواست آنها را مشاهده کنید.

در این قسمت می توانید درخواست شان را قبول کنید تا از جمله کانکشن های شما به شمار بیایند. برخی از افراد امکان دارد که تعداد کانکشن های زیادی داشته باشند به همین دلیل روز به روز فالوور های آنها افزایش پیدا می کند.

8. قسمت Pending invitaions

 در این بخش باید بدانید که دو قسمت جداگانه وجود دارد. یکی از بخش های آن مربوط به دوستان شما است که درباره آنها می توانید توصیه نامه بنویسید. بخش دوم مربوط به توصیه نامه هایی می باشد که دیگران در مورد شما می نویسند. بر همین اساس این بخش را به دو دسته تقسیم کرده‌ اند تا اطلاعات طبق استانداردهای مشخص شده دسته بندی شوند.

9. قسمت Recommendations

در این قسمت شما می توانید ۱۳۰۰ حروف را بنویسید. مطالب این بخش مربوط به تجربیات بسیار کوتاه و همچنین پرسش و پاسخ می باشد. این بخش برای افرادی که می‌ خواهند اعتبار سایت لینکدین خود را افزایش دهند اهمیت زیادی دارد.

10. بخش پست

اگر شما می خواهید برای لینکدین خود مطالب بلند و تخصصی انتشار کنید باید در این بخش اقدامات گسترده ‌تری انجام دهید. این بخش دارای محدودیت حروف نمی ‌باشد. در قسمت سرچ گوگل می توانید این بخش را مشاهده نمایید.

11. گزینه آرتیکل

 جهت استفاده از لینکدین از طریق سایت و از طریق اپلیکیشن شما می توانید بسته به نوع گوشی موبایل خود اپلیکیشن را از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود نمایید. نسخه رسمی فارسی نرم ‌افزار لینکدین برای گوشی هایی که اندروید هستند وجود ندارد. باید از نسخه های رسمی که به زبان انگلیسی می باشد استفاده کنید.

نکاتی در مورد اعتبار سایت لینکدین

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان استفاده از اعتبار سایت لینکدین باید به آن دقت داشته باشید این است که از آن به عنوان رزومه استفاده نمایید. با اینکه بسیاری از پیج های بیزینس و کمپانی ها سایت لینکدین را اشغال نموده اند، اما پروفایل های شخصی هنوز هم بسیار مهم می باشند. هر یک از افرادی که به دنبال کار هستند باید برای ساخت رزومه در سایت لینکدین اقدام نمایند. یکی از مهم ‌ترین نکات این مورد است که باید به آن توجه شود.

 به هر جهت طبق تجربه پروفایل های شخصی توانسته اند ارتباط بیشتری با دیگر پروفایل ها ایجاد نمایند. اگر شما با ساخت یک پروفایل حرفه ای می‌ خواهید کار مورد نظر خود را پیدا کنید باید کارفرمایان را جذب نمایید. در صورتی که سطح شما بالا و حرفه ‌ای است باید همکاری بین المللی و داخلی انجام دهید. به روز نگه داشتن اطلاعات در لینکدین یکی از مهم ترین نکاتی است که باید آن را مد نظر قرار دهید. در این صورت می ‌توانید موفقیت لازم را در این سایت به ‌دست بیاورید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.