مقالات آموزشی

راهبرد های موثر استراتژی تبلیغات در اینستاگرام ذکر نکات ارزشمند در این خصوص

مفید بود؟

اگر به خوبی استراتژی تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید می توانید، کسب و کارتان را در اینستاگرام رونق ببخشید. امروزه بسیاری از افراد کسب و کارشان را در اینستاگرام راه اندازی کرده اند. به همین دلیل آنها به دنبال راهکارهایی جهت فروش بیشتر در اینستاگرام هستند. اگر به خوبی نکات و راهکارهایی که مربوط به افزایش فروش در اینستاگرام می باشد را بدانید، می توانید سود بیشتری کسب نمایید. برخی از اصلی ترین و مهمترین استراتژی هایی که مربوط به تبلیغات در اینستا می باشد را در ادامه معرفی می کنیم.

روش های در مورد استراتژی تبلیغات در اینستاگرام

برخی از روش هایی که مربوط به استراتژی تبلیغات در اینستاگرام می باشد و شما بهتر است برای موفقیت بیشتر در اینستاگرام آنها را بشناسید عبارت است از :

 

1. مخاطب خود را بشناسید

اینکه شما به خوبی مخاطبان تان را از نظر سلیقه و سن و سال بشناسید بسیار مهم است. اینکه بدانید مخاطب محصولات تولید شده تان چه کسانی هستند و چه سن و سالی دارند بسیار مهم می باشد. سن و سال و جنسیت مخاطبان یکی از مهمترین نکاتی است که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید.

اینکه ویژگی های مشتریان و کاربران خود را بشناسید، کمک می کند تا بر اساس نیاز آنها، محصولات را تولید کنید و به آنها ارائه دهید. بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، شاید به این مورد توجه نداشته باشند. ولی باید بدانید این نکته یکی از اصلی ترین نکات برای رشد کسب و کار شناخته می شود.

2. بازاریابی کردن محتوا

پس از اینکه مخاطب خود را به خوبی شناختید، می توانید محتوایی را منتشر نمایید که مخاطب را به سمت پیج شما جذب کند. توجه داشته باشید که برخی از عکس های حرفه ای شاید جذابیت زیادی برای مخاطب نداشته باشند. در واقع باید محتوایی که تولید می کنید، خاص باشد تا مخاطب را وادار کند وارد پیج شما شود. به همین دلیل شما به محتوایی نیاز دارید که مخاطب را به سمت خود جذب نماید.

اگر در زمینه فروش محصولات آشپزی فعالیت می کنید، باید بیشتر روی سلیقه خانم های خانه دار، تمرکز نمایید. البته که باید بدانید پیج شما نباید تنها روی یک موضوع تمرکز کند، اینکه محتواهای آموزشی و سرگرمی مربوط به فعالیت تان داشته باشید بسیار مهم است. این مورد از اصلی ترین و ضروری ترین مواردی است که شما اگر به آن دقت داشته باشید می توانید، فروش محصولات تان را در پیج اینستاگرام، چندین برابر نمایید.

 

3. تعامل برقرار کردن با مخاطب

تعامل با مخاطب از دیگر مواردی است که مربوط به استراتژی تبلیغات در اینستاگرام می باشد. اینکه شما بتوانید با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید تا نیازهای آنها را بشناسید بسیار مهم است. توجه داشته باشید که تعامل با مخاطب به عنوان یکی از ترفندهای فروش در برنامه اینستاگرام به شمار نمی رود. بلکه این یک مورد از موارد بسیار مهم است. فروش محصولات متنوع در اینستاگرام با دیگر سایت ها تفاوت دارد.

شما به عنوان یک برند باید انتشار هر پست و استوری را با نهایت دقت انجام دهید تا بتوانید با مخاطبان تان تعامل برقرار نمایید. برای افزایش یابی تعامل با مخاطب نیاز است که پست های جذاب منتشر نمایید و هر از گاهی استوری سوال و جواب روی پیج تان بگذارید. از مخاطبان برای کامنت گذاشتن لایک کردن و اشتراک گذاری می توانید درخواست نمایید. با مخاطبان خود از طریق، روش های متنوع می توانید ارتباط برقرار نمایید.

4. استفاده از ویدئوهای جذاب و کاربردی

 کمک گرفتن از ویدئو به عنوان یکی دیگر از ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام شناخته می ‌شود. انتشار ویدئو به طور کلی بازخورد بسیار بالایی دارد. اما باید بدانید که انتشار ویدیو در اینستاگرام بیداد می‌ کند. برای استفاده کردن از این پتانسیل باید نوع محتوا را بشناسید و بدانید که مخاطب به چه محتوایی نیاز دارد.

توجه داشته باشید که کدام محتوا بیشتر توجه مخاطب را جلب می کند. ویدیو ها می توانند از خدمات و محصولات شما باشند. هر چه که ویدیو ها جذاب تر باشند مخاطبان بیشتری آنها را به اشتراک می‌ گذارند. به همین دلیل پیشنهاد می ‌دهیم که از استراتژی تبلیغات در اینستاگرام به وسیله ویدیو بهره‌ مند شوید.

 

5. استفاده از هشتگ های متنوع

 هشتگ ها به عنوان یکی دیگر از روش های افزایش فروش در اینستاگرام شناخته می‌ شوند. به طور کلی باید در مورد قوانین هشتگ گذاری در اینستاگرام آشنایی به دست بیاورید تا بتوانید با استفاده از این استراتژی فروش محصولات تان را افزایش دهید.

تعداد هر هشتگ بین ۱۰ الی ۱۵ عدد باید باشد. دقت داشته باشید که در کنار هشتگ های پربازدید بهتر است که از هشتگ های کم بازدید نیز بهره مند شوید. بهتر است که یک یا دو هشتگ اختصاصی برای فعالیت خودتان طراحی کنید. ترکیب نام برند و و عبارت های دیگر به شما کمک می ‌کند که هشتگ اختصاصی تولید کنید.

6. محتواها را به صورت صحیح تحویل مشتری دهید

 برای ارائه صحیح انواع محتواها باید ارزش قائل شوید. در واقع بین انواع استراتژی تبلیغات در اینستاگرام این مورد اهمیت زیادی دارد. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویری شناخته می ‌شود که مخاطبان این برنامه به تصاویر دقت زیادی دارند. تصاویر پست ها مخاطبان را جذب می ‌کند. نظر مخاطب بیشتر از اینکه صرفاً جلب محتوا شود به تصاویر و محتوای ارزشمند جلب خواهد شد.

با توجه به این مسئله این نکته ضروری است که در ارائه دادن محتوا با استفاده از تصاویر گرافیکی بتوانید نظر مخاطبان را جلب کنید. متاسفانه بسیاری از مخاطبان از انجام دادن کارهایی که گرافیکی هستند در هراس می باشند. توجه داشته باشید که یک دوره ویدئویی فتوشاپ به شما کمک می‌ کند بتوانید مخاطبان تان را جهت تولید محتوای ارزشمندی که داشته‌ اید برای همیشه در پیج خود نگه دارید.

 

7. برگزاری مسابقه و اهدای جوایز

 مسابقه ایجاد کردن و جایزه دادن از دیگر روش ها و استراتژی تبلیغات در اینستاگرام می باشد. دو مورد از استراتژی هایی که مورد علاقه بسیاری از مخاطبان می باشد اهدای جوایز و مسابقات تبلیغاتی است. اگر شما بتوانید روندی را برای هدیه دادن پیش بگیرید بدون شک فروش تان را بالاتر می برید.

شما با جایزه دادن و مسابقه تبلیغاتی برگزار کردن در پیج تان، تعداد مخاطبان تان را افزایش می دهید. از این طریق قادر خواهید بود که فروش محصولات و خدمات تان را بیشتر نمایید. این استراتژی به نوبه خود توانسته است که کاربران زیادی را جذب کند. افراد برای برنده شدن اطلاعات مسابقه را به افراد دیگر ارائه می دهند تا بتوانند جایزه دریافت کنند.

8. . پست های مخصوص برای فروش طراحی کنید

یکی دیگر از استراتژی هایی که مربوط به تبلیغات در اینستاگرام(Instagram) می‌ باشد این است که پست هایی را برای فروش محصولات خود در پیج اینستاگرام بگذارید. اگر شما دارای یک سایت اینترنتی هستید می توانید با استفاده از اینستاگرام برای اتصال محصولات به وب سایت تان استفاده نمایید. در حال حاضر بسیاری از کاربران از طریق اینترنت اقدام به خرید محصولات مد نظرشان می نمایند.

اما اگر پست جذابی را برای خرید اینترنتی مشاهده نکنند به دنبال سایت ها و پیج های اینستاگرام دیگر برای خرید اینترنتی می‌ روند. به همین دلیل اگر شما می خواهید بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام را برای فروش بیشتر به کار بگیرید باید به پست هایی که مربوط به فروش هستند توجه بیشتری داشته باشید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.