محتوای سئو شده که فراتر و فراتر می رود، اکنون بیش از هر زمان دیگری بسیار اهمیت یافته است. در اینجا 9 روش اثبات شده برای بالا بردن کیفیت محتوا به سطح بالاتر آورده شده است.
با تغییر نظرات عمومی، تغییر الگوریتمها و ارائه اطلاعات جدید، مهم است که محتوای سئو شده خود را به روز نگه دارید.
اگر می خواهید کسب و کار شما موفق شود، موج سواری را فرا بگیرید.
تصمیمات تجاری خود را بر اساس آمارهای قدیمی یا استراتژیهایی که مدتهاست از عمر آنها گذشته است، نگیرید. سازگار شوید، مخاطبان خود را تایید کنید و هرگز از کیفیت غافل نشوید، به خصوص وقتیکه آنها به سمت محتوای شما می آیند. اما محتوای سئو شده از نظر بازاریابی چیست؟ و چرا اینقدر حیاتی و مهم است؟
در ادامه پیشنهاد می کنیم مقاله 7 تا از برترین ویدئوهای پرطرفدار و تبلیغات یوتیوب در سال 2018 را مطالعه نمایید
شما باید از محتوای سئو شده استفاده کنید
اگر از محتوای سئو شده به بهترین نحو استفاده نمیکنید، از زمان عقب افتاده اید. نه تنها عقبتر از ویزاردهای فناوری نسل Z ، بلکه تقریبا از همه افراد دیگر.
در سال 2021، مطالعه ای نشان داد که 89 درصد از مشاغل وابسته به جستجوی ارگانیک، به عنوان قویترین کانال توزیع خود هستند.
تکنیکهای فروشی که یک دهه پیش به شما آموزش داده شده است، دیگر کار نمیکند.
هیچ راه دیگری برای حل این مشکل وجود ندارد : اگر می خواهید شرکت شما فروش داشته باشد، باید از محتوای سئو شده به طور موثر استفاده کنید.
چگونه میتوان به یک نویسنده با مهارت سئو کار تبدیل شد
ما اکنون میدانیم که نوشتن محتوای سئو شده نه تنها خوب، بلکه حائز اهمیت است. اما چگونه باید این کار را انجام دهیم؟
اولین قدم این است که برای آموزش خود وقت بگذارید.
ما قبلا چندین بار در مورد این موضوع صحبت کرده ایم، از جمله برخی از تاکتیکهای مفید سئو
در اینجا، ما نکات بروز تری را جمع آوری کرده ایم. این موارد را رعایت کنید تا سر خود را بالاتر از آب نگه دارید، زیرا برای اولین بار در نوشتن محتوای سئو شده غرق می شوید.
1- در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کنید
احتمالا قبلا در مورد کلمات کلیدی شنیده اید. آنها کلمات و عباراتی هستند که افراد برای یافتن محتوا در موتورهای جستجو تایپ می کنند. کلمات کلیدی این است که چگونه میتوانید محتوای خود را برای عموم نمایش دهید.
قبل از شروع به نوشتن ، مطمئن شوید که حداقل یک یا دو کلمه کلیدی برای کار دارید، اگر نه چند کلمه دیگر اضافه کنید.
میتوانید از ابزارهای سئوی پولی استفاده کنید (در صورتیکه شرکت یا شبکه ای بزرگتر از سایت داشته باشید، این امر ضروری است) Semrush و KWFinder دو انتخاب عالی هستند.
Semrush و دسترسی به داده های قدرتمند آن، 99 دلار در ماه برای شما هزینه خواهد داشت، در حالیکه KWFinder فقط 29 دلار در ماه هزینه دارد.
اگر تازه کار باشید، ابزارهای رایگانی مانند Ubersuggest، ایده بدی نیستند. با این حال، به خاطر داشته باشید که با یک ابزار پولی دادههای بسیار بهتری بدست خواهید آورد.
چگونه میتوانید یک کلمه کلیدی مناسب پیدا کنید؟ ما یک نمودار تهیه کرده ایم که به شما می گوید نقطه مطلوب کجاست.
شما به یک کلمه کلیدی مرتبط نیاز دارید، اما همچنین دارای کلمات کلیدی خوب با رتبه بندی پایین در رقابت هستید، بنابراین در واقع رتبه ای در رتبه بندی دارید.
هنگامیکه کلمات کلیدی خود را آماده کردید، میتوانید کار اصلی را آغاز کنید. آستینها را بالا بزنید.
2- سازماندهی و تهیه پیش نویس
این مرحله توسط بسیاری از دانش آموزان دبیرستانی و نویسندگانی با تخصص پایین، پشت گوش انداخته میشود. اما سازماندهی کار، قبل از شروع حیاتی است.
این کار نه تنها به همسویی افکار شما کمک میکند و در هنگام حواس پرتی شما را در مسیر اصلی نگه میدارد، بلکه مرحله نوشتن را نیز بسیار سریعتر میکند.
آنچه را که می خواهید بگویید مشخص کنید، آن را به ترتیب منطقی بنویسید و هرگونه یادداشت یا نقل قول لازم را که استفاده می کنید اضافه کنید.
آمادگی زودهنگام، در طولانی مدت شما را از سردرد نجات میدهد.
3- اکنون،کلمات کلیدی را فراموش کنید
ما مطمئنیم که شما گیج شده اید. ما فقط به شما گفتیم کلمات کلیدی را برای محتوای خود بیابید و اکنون می خواهیم که آنها را فراموش کنید؟
قول می دهیم، برای این دیوانگی هم روشی وجود دارد.
منظور ما این است که شما نباید تنها بر کلمات کلیدی خود تمرکز کنید.
چه چیزی باید در ذهن شما باشد؟ خود موضوع.
اشتباه برداشت نکنید : برای تولید نتایج جستجو به کلمات کلیدی نیاز دارید. با این حال، طبق الگوریتم های فعلی گوگل، کیفیت ارزش بالاتری دارد.
این کار نیاز به تمرین دارد، اما با گذشت زمان یاد می گیرید که کلمات کلیدی سئو شده را به طور طبیعی در محتوای خود وارد کنید. در ضمن، موارد مهمتری وجود دارد که باید بر آنها تمرکز کنید.
4- به عمق بروید و روی خواننده تمرکز کنید
هرچه نوشتن شما عمیقتر باشد، الگوریتم گوگل شما را بیشتر دوست خواهد داشت. نه تنها گوگل، بلکه خوانندگان نیز، شما را بیشتر دوست خواهند داشت.
و همه چیز، همیشه به خوانندگان شما برمی گردد. مخاطبان شما، شرکت شما را کنترل خواهند کرد، آنها برای شکوفایی و حتی وجود شما ضروری هستند.
بنابراین، هنگام نوشتن محتوای سئو شده خود، سعی کنید به مسائل از دیدگاه خواننده نگاه کنید. چند نکته را باید در نظر داشته باشید :
• مخاطب شما کیست؟
• از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند؟
• آنها به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟
• چرا آنها به این اطلاعات نیاز دارند؟
5- استراحتهای پشت سرهم داشته باشید
قانونی وجود دارد که ما با آن زیسته ایم، از زمانیکه نوک انگشتانمان برای اولین بار صفحه کلید را لمس کردند و چشمهای خسته ما متوجه شدند که دیگر نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند.
استراحت کنید. در حقیقت، تا جاییکه میتوانید استراحت کنید.
نوشتن قدرت مغز را می گیرد و ذهن خسته خوب نمی نویسد.
نوشتن نیز به خلاقیت نیاز دارد. ما در مورد شما نمیدانیم، اما ما تمایل به استراحتهای پشت سر هم داریم.
ما نمی گوییم زمان خود را از تلف کنید. اما اگر میتوانید، سعی کنید هر نیم ساعت تا دو ساعت یک مقدار استراحت کنید.
در صورت مشغله زیاد ممکن است پنج تا 10 دقیقه یا فقط 60 ثانیه طول بکشد. اما استراحت کنید.
مطمئن شوید که هر چند ساعت یکبار استراحت بیشتری برای شارژ مجدد انجام می دهید.
نکته دیگر؟ سعی کنید بین پروژه هایی که در حال کار روی آنها هستید نفسی تازه کنید و کمی روی چیز دیگری تمرکز کنید.
6- بهینه سازی لینکها
این مرحله ضروری است. دو نوع لینک وجود دارد که باید در محتوای خود استفاده کنید :
محتوای داخلی : به وب سایت شرکت شما لینک داده میشود.که میتواند یک فروشگاه ، صفحه تماس یا پست وبلاگ مربوطه باشد.
محتوای خارجی: لینکهایی به منابع خارجی مورد استفاده برای پشتیبانی از ادعاهای شما و ارائه اصالت مقاله شما داده شود.
این موارد برای تولید محتوای سئو شده ضروری هستند، اما باید مراقب باشید. لینک به سایتهای غیر معتبر یا استفاده از اطلاعات قدیمی به جای کمک، به محتوای شما آسیب می رساند.
بسته به خود محتوا، حدود یک تا سه لینک داخلی را برای یک مقاله 1000 کلمه ای و همچنین تقریبا پنج تا هفت لینک خارجی را شامل میشود.
7- ویرایش، سپس دوباره ویرایش کنید
یکی دیگر از مراحلی را که بسیاری از آن غافل میشوند، این است که کار خود را، ویرایش نمی کنند. شما باید کار خود را ویرایش کنید.
پس از اینکه قطعه خود را ویرایش کردید، یکی از انواع استراحتهایی را که در بالا ذکر کردیم، انجام دهید. شاید روی پروژه دیگری کار کنید که مدتی در دست انجام است.
بعد؟ برگردید و دوباره ویرایش کنید. شاید حتی پس از آن دور دیگری را نیز لازم باشد که انجام دهید.
ممکن است با از قلم افتادن یک کاما، کل محتوا خراب شود، بنابراین شما هرگز نمی خواهید چیزی مهمی را از دست بدهید.
اگر هنوز مطمئن نیستید که همه چیز را درست انجام داده اید، یک نگاه دیگر به محتوا بیندازید. این کار نمیتواند صدمه ای به شما وارد کند، نه؟
8- از رسانه های اجتماعی به خوبی استفاده کنید
در اینجا نکته ای برای ارتقای محتوای شما پس از درک واقعیت وجود دارد. اینستاگرام، توییتر و فیسبوک همه هیولاهای رسانه های اجتماعی هستند که برندها برای تبلیغ محتوای سئو شده خود از آنها استفاده می کنند.
این یک راه آسان و رایگان برای برقراری ارتباط با مخاطبان است، ناگفته نماند که این امر نیز ضروری میشود.
یک یا دو حساب ایجاد کنید، با هر چیزی که میتوانید دست و پنجه نرم کنید و اطمینان حاصل کنید که حداقل هفته ای یکبار محتوا ارسال میکنید. در حالت ایده آل، شما چند بار در هفته، حداکثر 1-2 بار در روز پست ارسال کنید.
در اینجا راهی وجود دارد که میتوانید با مصرف کننده خود و در سطح آنها، ارتباط برقرار کنید.
9- تحقیقات اصلی انجام دهید
خوانندگان غرق در وبلاگهایی هستند که از نسخه های دیگر کپی شده اند. همه منابع خود را از یک سایت نگیرید : منبع خود را پیدا کنید.
استفاده از منابع اصلی برای سئوی امروزی بسیار حیاتی است و انجام آن چندان سخت نیست.
یک نکته کلی این است که کلمه کلیدی اصلی خود را در گوگل جستجو کنید، همه 10 نتیجه را، در صفحه اول باز کنید و آنها را، بررسی کنید، تا تحقیقات شما آغاز شود.
همچنین میتوانید کلمات کلیدی خاصی به علاوه [آمار] یا [حقایق] را جستجو کنید تا اطلاعات مربوط به مقاله خود را بیابید.
زمان آن رسیده است که در محتوای سئو شده متخصص شوید
دیگر بهانه ای نیست.
اگر می خواهید کسب و کار شما به اوج برسد، زمان آن رسیده است که مهارتهای محتوای سئو شده خود را تقویت کنید. با کمی تعهد، تمایل به یادگیری و همراهی با جریان و توجه مناسب به جزئیات، به سطح بالایی در این مسیر خواهید رسید.
هنگامیکه محتوای شما برجسته میشود، دیگر مجبور نخواهید بود تمام وقت خود را صرف رقابت با دیگران، در فروش کنید. چون مردم به سراغ شما خواهند آمد.