به نظر می رسد که اینستاگرام در حال تست قابلیت جدیدی به نام استیکر خرید (Order) است که احتمالا به خاطر این است که این شرکت به دنبال روش های جدید و نوینی برای تکمیل فرایند خرید می باشد.
Matt Navarra (کارشناس و مفسر معروف شبکه های اجتماعی) چنین استیکری را در اپلیکیشن اینستاگرام خود پیدا کرده و اسکرین شاتی از آن را در توئیتر به اشتراک گذاشت.
البته هنوز اطلاعات کاملی در مورد نحوه عملکرد و کلیه قابلیت های استیکر خرید اینستاگرام در دست نیست.
در ادامه پیشنهاد میکنیم مقاله
استفاده از پست های ارگانیک به شکل تبلیغات در صفحه فید اینستاگرام
را مطالعه نمایید
به تازگی اینستاگرام شروع به تغییرات سریع و اساسی در قابلیت های خرید از طریق اپلیکیشن خود کرده هر چند قابلیت خرید در استوری ها از سال پیش امکان پذیر بوده است.
با این قابلیت، اینستاگرام به کاربران خود امکان سفارش چه مواردی را از طریق استوری ها می دهد؟
احتمالا این است که استیکر Order یا خرید برای فروش بلیط ایونت ها (Event) بسیار مناسب باشد. از طرفی بخاطر اینکه استوری ها کانال های بسیار خوبی به جهت تبلیغ ایونت های آتی هستند، پس باید برای کاربران به منظور خرید بلیط ایونت ها بسیار مناسب باشد.
با این حال در مقایسه با فروش محصولات به شیوه های قبلی شاید مشکلات شدید لجستیکی نیز ایجاد کند.
در هر صورت باید به این نکته اشاره کرد که اینستاگرام هنوز به طور رسمی از استیکر خرید رونمایی نکرده است و اطلاعاتی هم در مورد رونمایی از آن وجود ندارد که حتمی است یا خیر.
پس تا زمانی که اینستاگرام خبر قطعی و رونمایی از آن را قطعی نکرده نمی توان هیچ اطلاعاتی فراتر از اسکرین شاتی که نشان دادیم را تأیید کنیم.
نمی دانیم تا چه حد این خبر مفید بود با این حال تا به حال هر قابلیت و ویژگی که فیسبوک و اینستاگرام رونمایی کرده اند و کاربران هم اکنون از آن استفاده می کنند، همیشه Matt Navarra اولین کسی بوده که قبل از انتشار رسمی خبر آن را منتشر کرده است.