تبلیغ کنندگان در اینستاگرام از این به بعد می توانند پست های ارگانیک را به شکل تبلیغات در صفحه فید اینستاگرام سایر کاربران استفاده کنند.
این قابلیت برای پست هایی است که کاربران به شکل محتوای اسپانسر شده توسط یک اینفلوئنسر منتشر می شوند.
مثلا فرض کنید که یک برند در حیطه بدنسازی به یک اینفلوئنسر پول پرداخت می کند تا پستی در رابطه با جدیدترین مکمل غذایی تولید کند. با قابلیت جدید چنین برندی می تواند پست ارگانیک اینفلوئنسر را به شکل تبلیغات در صفحه فید اینستاگرام نیز استفاده کند.
تبلیغات محتوای برند دار در فید اینستاگرام کاربرانی که اینفلوئنسر منتشر کننده محتوا را فالو داشته باشند یا خیر به نمایش در خواهد آمد.
تبلیغ کنندگان می تواند هدف قرار دهی خودشان را داشته باشند تا تبلیغات در معرض دید کسانی قرار بگیرد که احتمالا به این محصول علاقه مند هستند.
مطالعه مقاله کاهش میزان مشارکت کاربران اینستاگرام میتواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد
هنگام ساخت یک تبلیغ از پست محتوای برند دار در اینستاگرام، تبلیغ کنندگان می توانند یکی از اهداف زیر را از انجام چنین کاری مشخص کنند:
• دست پیدا کردن به مخاطبین
• آگاه سازی برند
• نمایش ویدیویی
• افزایش ترافیک یا بازدید
• مشارکت کاربران
وقتی یک تبلیغ منتشر می شود، تبلیغ کنندگان به همه معیارهای استاندارد انتشار یک تبلیغ دسترسی خواهند داشت.
برای اینکه یک برند بتواند پست محتوای برند دار ارگانیک را به شکل تبلیغ در صفحه فید اینستاگرام استفاده کرد لازم است که فرد تبلیغ کننده کارهایی انجام دهد. مثلا باید برند را در پست تگ کند و در بخش تنظیمات گزینه Allow Business Partner to Promote را انتخاب نماید.
تبلیغات محتوای برند دار که به شکل ارگانیک تولید شد به خوبی قابلیت افزایش چشمگیر میزان دسترسی برند و تولید کنندگان محتوا را به طیف جدیدی از مخاطبین دارد.
البته انجام چنین کاری برای اینستاگرام نیز منبع درآمد است چرا که از همکاری شکل گرفته بین برندها و سازندگان این محتواها که معمولا اینفلوئنسرها هستند پول دریافت می کند.
وقتی یک برند به کاربری مثل اینفلوئنسر پول پرداخت می کند تا محتوا برای محصولات آن تولید کند، اینستاگرام هیچ درآمدی کسب نمی کند اما اکنون با این قابلیت یعنی استفاده از پست های ارگانیک به شکل تبلیغات در صفحه فید اینستاگرام، این شرکت می تواند درآمدی از انتشار چنین تبلیغاتی داشته باشد.