مقالات آموزشی

بررسی​ تحقیقات در مراحل مختلف بازاریابی

مفید بود؟

هوش مصنوعی و محتوای پویا به بازاریابی ایمیلی کمک می کند تا به صورت موثر واقع شود. در این زمینه، امکاناتی که به صورت اشخصی ساخته می شوند که از جمله آنها می توان به ایمیل اشاره کرد، می توانند نقش مهمی در زمینه بازاریابی محتوا داشته باشند. در این بخش با ما همراه باشید تا با بازاریابی محتوا توسط ایمیل آشنا شوید.

 

محتوای پویا

هوش مصنوعی بدون شک یکی از بزرگترین کلمات کلیدی بازاریابی امروز است و در ترکیب با محتوای پویا ، به یک افزونه قدیمی که به آن ایمیل گفته می شود کمک می کند تا حتی موثرتر شود. درست همانطور که دیجیتالی شدن در خارج از خانه به بیلبوردها کمک می کند تا همچنان با اخبار مرتبط باشند و برند هایی مانند Ikea از AR برای ابداع کاتالوگ فروتن استفاده می کنند ،

بازاریابان هم اکنون می توانند از منابع بیشماری برای دسترسی به پیام ها به مشترکان در زمان و مکان دقیق باز کردن استفاده کنند. در واقع این محتوای پویا است که به شما کمک خواهد کرد بتوانید رتبه بندی سایت خود را بهبود ببخشید.

  • How AI & Dynamic Content Are Reinventing Email Marketing

 

 تحقیقات در بخش های مختلف در بازاریابی

اهمیت این نکته تا حدودی به این دلیل است که اکثر مصرف کنندگان از تلفن های هوشمند به عنوان دستگاه اصلی خود برای بررسی ایمیل استفاده می کنند. تحقیقات در بخش های مختلف در بازاریابی در زمان واقعی Adobe 2016 همچنین نشان داد 77 درصد از افرادی که با تلفن همراه خود کار می کنند به دنبال راهی هستند تا بتوانند تمامی آنچه که میخواهند را توسط تلفن همراه خود مطالعه کنند. (مطالعه 2017 نشان داد که تلفن های هوشمند همچنان رایج ترین وسیله برای بررسی ایمیل هستند که در نتیجه لزوم محتوای پویا بیشتر دیده می شود.)

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یک دارایی قدرتمند برای برند به شمار می آید. به گفته شرکت بازاریابی ایمیلی Adestra ، برای مثال ، 72.5 درصد از مصرف کنندگان ایمیل را به عنوان کانال ارتباطی ترجیحی خود با مشاغل انتخاب می کنند. علاوه بر این ، یک پست وبلاگ از پلت فرم تجربه ایمیل Moving Ink گفت که ایمیل برای مصرف کنندگان در هر سنی مورد استفاده و موفق است.

تحقیقات Ascend2

بر اساس تحقیقات شرکت بازاریابی مبتنی بر تحقیقات Ascend2 ، بیش از نیمی از بازاریابان ایمیل را به عنوان یک کانال بازاریابی شناخته اند، به شرطی که محتوای تولیدی آن ها محتوای پویا باشد.
به گفته پلتفرم بازاریابی ایمیلی GetResponse ، ایمیل دارای ROI متوسط 122 درصد است که چهار برابر بیشتر از سایر کانال ها است.

شرکت بازاریابی ایمیلی

در مطالعه GetResponse همچنین به این اهمیت ایمیل اشاره شده است که مشترکین می توانند پیام های بازاریابی و محتوای پویا را به اشتراک بگذارند و برند ها تعامل و تبدیل ها را ردیابی کرده و کمپین های مختلف را در این زمینه ارزیابی کنند. با این حال ، طبق گفته شرکت بازاریابی ایمیلی MailChimp ، متوسط نرخ باز شدن ایمیل ها در نزدیک به 50 صنعت 21.8 درصد است و پاسخ دهندگان به مطالعه Adobe در سال 2016 دریافتند که کمتر از 25 درصد از پیشنهادات نام تجاری از طریق ایمیل به اندازه کافی جالب است. به همین دلیل است که ایمیل و محتوای پویا ، به ویژه برای مشاغل خاص یک نوع بازاریابی عالی است.

 

 محتوای پویا چند کاناله

تحقیقات انجام شده از طریق ایمیل و شرکت بازاریابی در زمینه محتوای پویا چند کاناله Lifecycle Marketing نشان داد که ایمیل های شخصی 50 درصد نرخ بازار بیشتری ایجاد می کنند ، اما تنها 2 درصد از ایمیل برای شخصی سازی استفاده می کنند.  تنها 1.2 درصد از کل ایمیل های ارسال شده در سه ماهه دوم 2017 بر اساس عوامل دیگری مانند وضعیت برنامه هایی که Loyal بودن مشتریان را به محتوای پویا نشان می دهند ، رفتار مرور یا سابقه خرید شخصی سازی شده است.

راهکارهایی برای تولید محتوای پویا، فراتر از شخصی سازی ایمیل!

اما امکانات شخصی سازی ایمیل بسیار فراتر از بخش موضوع در آن است. “هنگامی که یک ایمیل به گیرنده ارسال می شود ، آنچه ارسال می شود کدهای HTML است که متن ایمیل و طرح آن را نشان خواهد داد ، اما هنگامی که به مشتری ایمیل می رسد.

Apple Mail یا Gmail

فقط در آن  Apple Mail یا Gmail  از سرور می پرسد که چه تصویری را به گیرنده نشان دهد. “اگر شرکت هایی مانند ما یا دیگر شرکت هایی که از محتوای پویا بتوانند این بخش را به درستی انجام دهند و محتوای پویا را در ایمیل و موضوع آن جای دهند، ما می دانیم که این درخواست از طرف مشتری ایجاد شده است زیرا آدرس ایمیل و موقعیت مکانی شما و همه داده های مورد نیاز ما که برای نوشتن این ایمیل موردنیاز است به ما داده خواهد شد. ارسال مجدد محتوا به ایمیل نیز توسط فناوری های مختلف انجام می گیرد. این چیزی است که ما را قادر می سازد بازاریابی ایمیل را با توجه به محتوای پویا انجام دهیم. ”

بازاریابی محصول

به عنوان مثال ، این بدان معناست که La Fourchette ، که Bridgette Darling ، مدیر بازاریابی محصول ابزار مدیریت شخصی Adobe Campaign ، که شبیه نسخه فرانسوی ابزار رزرو رستوران OpenTable توصیف شده است ، می تواند از گزینه زمان باز شدن برای تعیین رستورانهایی که هنوز در دسترس هستند استفاده کند و آن گزینه ها را به گیرندگان ارائه دهید در حالی که آنها هنوز می توانند یک جدول کاملا برنامه ریزی شده در این زمینه را دریافت کنند.

مصرف کنندگان به سایت

با این حال ، این پخش کننده های ایمیل در محتوای پویا قادر به استفاده بیشتر از زمان باز شدن هستند. به عنوان مثال ، Dynamic Yield اطلاعاتی در مورد نحوه ورود مصرف کنندگان به سایت ، محصولات مورد نظر و خرید آنها جمع آوری می کند ، که بازاریابان را قادر می سازد تا مخاطب را مشتاق کنند. این مخاطبان می توانند به سادگی “کاربران در نیویورک” باشند یا می توانند داده های رفتاری پیچیده تری مانند “مشاهده سه صفحه محصول اما خرید نکرده” را در خود جای دهند. به گفته یک نماینده ، وقتی یک گیرنده ایمیل در Dynamic Yield شناسایی می شود ، این پلتفرم می تواند تعیین کند که آیا آن کاربر توانسته است تجربه ای دقیق از محتوای پویا داشته باشد یا خیر.

فروش در نیویورک

آیا به دامنه ها نگاه کرده اید؟ آیا در Urban Outfitters با استفاده از کارت اعتباری Urban Outfitters خرید کرده اید؟ آگمون می گوید که این سیگنال ها مهم هستند. آیا شما بخش ورزش یا بخش مد نیویورک تایمز را می خوانید؟ این ترکیبی از هر فعالیتی است که به صورت آنلاین برای محتوای پویا انجام می دهید.
بنابراین اگر مثلا Urban Outfitters نمونه فروش در نیویورک داشته باشد ، خرده فروش می تواند مرتبط ترین محصولات را بر اساس سابقه خرید کاربر داشته باشد و آن محصولات را در زمان واقعی به روز کند تا گیرنده محصولاتی را که هنوز در انبار هستند را نیز مشاهده کند. Agmon گفت ، او در حین فروش نمونه ایمیل را باز می کند. از شرایطی مانند آب و هوا نیز می توان استفاده کرد.

تیم بازاریابی

آگمون می گوید: “بنابراین ارزش تیم بازاریابی که [ایمیل] ارسال می کند این است که آنها مجبور نباشند حدس بزنند که شما کجا خواهید بود و چنین ایمیلی را از قبل با توجه به محتواهای موجود تهیه کنید.”
ویوک شارما ، مدیرعامل شرکت جوهر متحرک ، می گوید که مشتریانی مانند شرکت مسافرتی Orbitz از ایمیل های پویا برای مشخص کردن شهرهای شروع سفر از مکان هایی که آنها احتمالا به آنجا می روند و بهترین پروازهای موجود را ارائه می دهد ، استفاده می کنند.

ایمیل و محتوای پویا

“قیمتها به سرعت تغییر می کند. موجودی به سرعت می گذرد. و اگر متوجه شدید که [یک پرواز خاص] دیگر در دسترس شما نیست ، [این یک تجربه ناچیز است]. “بر اساس گفته های شارما ، خطوط هوایی یونایتد قبل از پرواز یک ایمیل فعال شده ارسال می کند که نمودار نشیمن زنده را ارائه می دهد ، که به مسافران اجازه می دهد تا ببینند صندلی های اکونومی پلاس هنوز در دسترس هستند و وای فای را پیش خرید کنند. آگمون گفت ارائه دهندگان ایمیل و محتوای پویا نیز می دانند که آیا گیرنده ای در حال سفر است یا خیر.

محتوا به هم ریخته 

آگمون گفت: “فرض کنید Urban Outfitters فروش فوق العاده ای در نیویورک دارد.” “اگر من می دانم که شما در حال سفر هستید ، ارسال ایمیل [اکنون] منطقی نیست. شاید بتوان گفت که این محتوا به هم ریخته است و به انجام معامله کمک نمی کند ، بنابراین درک اینکه آیا یک ایمیل خاص ارسال می شود و چه زمانی اولین قسمت در ایجاد یک برنامه ایمیل کاملا شخصی است. ”

سایر برنامه ها شامل نمرات ورزشی است که می تواند در زمان واقعی به روز شود ، و همچنین اخبار فوری، مانند ، مثلا اگر نیویورک تایمز هشدار خبری را در ساعت 11 صبح ارسال کند ، اما مشترک پیام را تا 4 بعد از ظهر باز نکند. Agmon گفت ، گیرنده هنوز می تواند جدیدترین نسخه داستان و آنچه که میخواهد در مورد آن اطلاعاتی را داشته باشد به صورت محتوای پویا را ببیند.

تصاویر مناسب و خلاقانه

دارلینگ گفت وضعیت تحویل بسته نمونه دیگری است زیرا به مشتریان اجازه می دهد بدون نیاز به مراجعه به سایت های USPS ، UPS یا FedEx ، سفارشات خود را در کجا ببینند. از نظر Agmon ، ایمیل پویا همچنین به بازاریابان اجازه می دهد تا تست A/B بهتری انجام دهند. به عبارت دیگر ، به جای اینکه تیم بازاریابی محتوای پویا در مورد تصاویر مناسب و خلاقانه حدس های تعلیم داده شده انجام دهد ، یک الگوریتم می تواند بر اساس هر نقطه داده ای که در مورد آن کاربر شناخته شده است ، پیش بینی کند که یک کاربر خاص باید کدام خلاقیت را مشاهده کند.

بازاریابی معمولی

Agmon می گوید: یادگیری در این زمینه به بازاریابان در داشتن خلاقیت کمک می کند. به گفته جیمز آرمسترانگ ، مدیر بازاریابی محتوای پویا در گروه رسانه KVH ، با استفاده از شخصی سازی در زمان باز و هدف گیری جغرافیایی ، مشتریان نرخ کلیک را تا حدود 10 درصد افزایش داده اند. در یک مطالعه تحقیقاتی، شرکت مسافرتی Travelocity نیز گفت که ایمیل های پویا نرخ بازکردن 40 درصد بیشتر از ایمیل بازاریابی معمولی و نرخ کلیک 15 درصد بیشتر است.

چالش موضوع ایمیل در محتوای پویا!

با این حال ، یکی از چالش های مربوط به ایمیل پویا این است که موضوع ایمیل باید در زمان ارسال تعیین شوند. بازاریابان هنوز می توانند نسخه های مختلف A/B را آزمایش کنند یا برای پیش بینی بهترین گزینه ها به پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی ضربه بزنند ، اما وقتی تصمیم گرفته شد که یک موضوع موضوعی خاص به یک کاربر خاص ارائه شود ، پس از ارسال ایمیل نمی توان آن را تغییر داد. بنابراین اگر یک گیرنده به اندازه کافی نسبت به موضوع ایمیل برای باز کردن ایمیل علاقه ای نداشته باشد.

الگوریتمی برای تجزیه و تحلیل

به هیچ وجه محتوای پویا را نخواهد دید.Agmon می گوید: “شما می توانید شخصی سازی را در موضوع ایمیل انجام دهید ، اما باید آن را هنگام ارسال ایمیل انجام دهید و نه زمانی که مشتری آن را باز می کند.” دارلینگ معتقد است هنوز راهی برای به روز رسانی موضوع ایمیلی وجود ندارد.  او می گوید: “بنابراین وقتی در حال ایجاد یک موضوع هستید،

 

باید مطمئن شوید که هر تصویری که برای مشتری ارائه می دهید … هنوز هم طنین انداز خواهد شد.” با این حال ، دارلینگ خاطرنشان کرد که Adobe Campaign دارای یک ابزار خط پیش بینی است که به بازاریابان اجازه می دهد از الگوریتمی برای تجزیه و تحلیل موضوع ایمیلی و داده های تاریخی برای یافتن مناسب ترین کلمات استفاده کنند.

بهینه سازی زبان Phrasee 

شرکت هایی مانند شرکت نرم افزاری بهینه سازی زبان Phrasee نیز از الگوریتم هایی برای ایجاد موضوع ایمیلی و همچنین کپی و فراخوان به عمل کردن استفاده می کنند که بر اساس ” احساسات ، عبارات [برای پیش بینی] آنچه مخاطبان شما به آنها پاسخ خواهند داد” تهیه شده است و باعث افزایش نرخ کلیک خواهد شد.

 بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی

در واقع ، Phrasee می گوید که با استفاده از یادگیری در زمینه موضوع ایمیل و کپی بخش های مهم محتوا نویسنده می تواند بفهمد چه چیزی برای یک برند خاص بهتر عمل می کند و الگوریتم های زبانی را متناسب با هر مشتری ارائه می دهد. به طور مشابه ، شرکت زبان بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی Persado دارای یک محصول Pro Email است که می گوید از هوش مصنوعی برای ایجاد موضوع ایمیلی با عملکرد بهتر از طریق زبان احساسی استفاده می کند و برای ایجاد صدای جذاب برای ایجاد تعامل بالا استفاده می کند.

پیشرفت های بازاریابی ایمیلی با محتوای پویا در آینده

با پیشرفت هوش مصنوعی ، به احتمال زیاد در زمینه های دیگر نیز شاهد نوآوری خواهیم بود. در حقیقت ، در رویداد اخیر Yext در Onward17 ، پل روتزر ، بنیانگذار موسسه هوش تجاری مصنوعی بازاریابی محتوای پویا و مدیرعامل PR 20/20 ،

 هوش مصنوعی

گفت که او گمان می کند که هوش مصنوعی همچنین در نهایت به بازاریابان این امکان را می دهد که بهترین زمان ارسال را برای دریافت کنندگان را نیز به صورت جداگانه تعیین کنند. در همین حال ، شارما گفت که می بیند محتوای پویا فراتر از ایمیل توسعه می یابد و شامل تبلیغات نمایش داده شده ، وب سایت ها و تبلیغات اجتماعی می شود. “این یک تجربه منسجم را ارائه می دهد و به نظر میرسد که با نکاتی سازگار باشد که مشتری به دنبال آن هاست. ”

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.