اینستاگرام سیاست جدیدی معرفی می کند که طبق آن به افراد بانفوذ یا اینفلوئنسرها امکان انتشار نوع خاصی از محتوا به نام محتوای برنددار جلوگیری خواهد شد.
تحت این سیاست جدید، انتشار محتوای برنددار که در آن کالاهایی مثل سیگار الکتریک، محصولات تنباکو و اسلحه ها تبلیغ می شوند منع خواهند شد.
طبق سیاست های تبلیغاتی فعلی اینستاگرام سال های طولانی است که از انتشار این نوع از محتوا جلوگیری شده اما این سیاست ها با جدیت اعمال نشدند. این سیاست در هفته های آتی تغییر خواهد کرد که طبق گفته این شرکت اجرای آن را تقویت خواهد کرد.
تغییرات سیاست گذاری و راهکارها نیز بر روی تبلیغات مکمل های غذایی و الکل اثر خواهند گذاشت. هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات این تغییرات ارائه نشده و فقط طبق گفته اینستاگرام محدودیت های ویژه ای اعمال خواهند شد.
اینستاگرام در حال ساخت ابزارهای جدید برای اجرای این تغییر سیاستی آتی است که به سازندگان کمک خواهد کرد با محدود کردن سنی کسانی که می توانند محتوای آنها را مشاهده کنند، از این قانون تبعیت نمایند.
سیاست هایی که پیرامون تبلیغ محتوای برنددار الکل و مکمل های غذایی است، تا سال بعد اعمال نخواهند شد. احتمالا، اینستاگرام قبل از انتشار رسمی، جزئیات بیشتری از آن ارائه خواهد کرد.
پیشنهاد می کنیم مقاله میزان رشد کاربران اینستاگرام به کمتر از حد انتظار قبلی می رسد را مطالعه نمایید
با وجود اینکه مرتبا محدودیت های جدیدی از سمت اینستاگرام مبنی بر اینکه کاربران می توانند چه مواردی را به اشتراک بگذارند و چه مواردی را نمی توانند، این شرکت از تمام سازندگانی که بخش اصلی و حیاتی این جامعه را تشکیل می دهند قدردانی می کند. این شرکت علاوه بر ارائه سیاست جدید محتوای برنددار، به اضافه کردن امکانات جدیدی که به سازندگان کمک کند به اهداف خود در سال 2020 دست یابند، ادامه خواهد داد.