مقالات آموزشی

بررسی ۱۷ تکنیک برای تولید محتوای جذاب و سئو شده

مفید بود؟

برخی از بازاریابان در تولید محتوای جذاب مهارت دارند، در حالی که سایر آنها محتوای سئو شده تولید می‌کنند. اکثر بازاریابان نمی‌توانند این دو کار را همزمان انجام دهند. در این مقاله قرار است درمورد 17 تکنیک تولید محتوای جذاب و سئو شده صحبت کنیم که به شما برای ایجاد محتوای موفق‌تر کمک خواهد کرد.

برای کسب موفقیت واقعی در حوزه دیجیتال، همه محتواها – اعم از صفحات خدماتی و پست‌های وبلاگ و پست‌های مهمان در نشریات شخص ثالث – باید برای موتورهای جستجو جذاب باشند.هنگامی که تعامل و سئو با یکدیگر هماهنگ باشند، هر دو بر اساس اهداف یکدیگر عمل خواهند کرد.

 

 یک راز ساده در دیجیتال مارکتینگ است

برای محقق شدن این هماهنگی، سئو فنی بسیار اهمیت دارد. اما تبلیغ‌نویسان بیشترین انرژی را صرف می‌کنند. متاسفانه، اکثر شرکت‌ها برای صرفه جویی یک دلار، ارزان قیمت‌ترین تبلیغ‌نویسان را استخدام می‌کنند.از هر نظر این کار اشتباه است؛ نویسنده محتوا در دنیای بی‌پایان دیجیتال مارکتنیگ، بیشتر از دیگران تاثیرگذار است.

 تبلیغ‌نویسان قوی

من همیشه اهمیت استخدام تبلیغ‌نویسان قوی را به مشتریان آژانسم تاکید می‌کنم – حتی اگر آن مشتری سالهای سال با من بوده باشد. من برای متقاعد کردن کسانی که اهمیت محتوای جذاب و سئو را درک نمی‌کنند درباره “نردبان تعامل آنلاین” به آنها توضیحاتی ارائه می‌دهم.

جستجوکننده‌ها از پایین‌ترین پله شروع می‌کنند و به راه خود ادامه می‌دهند (از شماره 1 تا 4 بصورت صعودی خوانده شود):

4. محتوا مخاطب را جذب می‌کند

3. عنوان مورد توجه قرار می‌گیرد؛ و بر اساس آن توضیحات متا نیز دیده می‌شود.

2. محتوای جذاب به کمک سئو قوی برای سوالات جستجو شده و کلمات کلیدی، رتبه بالایی کسب می‌کند.

1. یک سوال جستجو شده با کلمات کلیدی متفاوت وارد موتور جستجو می‌شود.

و نتیجه نهایی کسب و کاری که از نردبان ساده تعامل آنلاین پیروی می‌کند؟

 تولید محتوای جذاب

جستجوکننده‌ها به سرعت از مشتریان بالقوه به مشتریان / خوانندگان (براساس جمله معروف صنایع آنلاین: محصولات / خدمات / اخبار) تبدیل می‌شوند و این نتیجه تولید محتوای جذاب است.زمانی که این مشتریان / خوانندگان به طور مداوم در معرض محتوای جذاب قرار گیرند، خیلی زود به برند شما وفادار خواهند شد. به طور خلاصه، وفاداری امکان فروش آسان را فراهم می‌کند و طبیعتاً نرخ بازگشت سرمایه (RQI) را افزایش می‌دهد.

تولید محتوا 

با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید محتوا برای پلتفرم‌های سنتی و دیجیتالی، نکاتی را در مورد طراحی استراتژی‌های محتوا که به تولید محتوای جذاب / سئو شده کمک می‌کند، یاد گرفته‌ام.در ادامه 17 تکنیک اساسی ذکر شده است که من هنگام آموزش به نویسندگان آژانس از آنها استفاده می‌کنم.برای گرفتن بیشترین نتیجه، این موارد به ترتیب لیست شده‌اند. به انرژی مضاعف که برای مراحل تجدید نظر در تولید محتوای جذاب و سئو شده مورد نیاز است، توجه کنید.

1. تحقیق کلمات کلیدی

این چهار قسمت برای بازاریابان دیجیتالی کلیشه‌ای است. اما به دلایلی بسیاری از محتواهایی که به طور مداوم تولید می‌شوند، بدون تحقیق مناسب برای کلمات کلیدی و استراتژی واضح برای آنها که شامل بهینه‌سازی هر صفحه یا پست برای کلمه کلیدی مورد نظر است، ایجاد می‌شوند.اگر اساس موفقیت برای بازاریابی محتوا را نمی‌دانید، مجله موتور جستجو مقالات زیادی درباره تحقیق کلمات کلیدی ارائه داده است.

 ویژه وبلاگ‌ها / مقالات آموزشی

با انجام تحقیق مناسب، خواهید دانست که چه کلمات کلیدی رایج هستند، و شما می‌توانید پست یا صفحه خود را بر اساس این کلمات بهینه‌سازی کنید تا از تحقیق صورت گرفته نهایت استفاده را ببرید.صفحات اصلی خدمات / محصولات / دسته‌بندی‌ها – به ویژه صفحات”والد” – می‌توانند حجم زیادی از کلمات کلیدی را در خود جای دهند. سایر آنها از جمله، صفحات “فرزند” و، به ویژه وبلاگ‌ها / مقالات آموزشی، می‌توانند کلمات کلیدی طولانی با حجم کم که معمولاً در هر صنعتی تمام نشدنی هستند را شامل شوند.

  • توجه: سلسله مراتب بهینه‌سازی وب سایت و تعیین کلمات کلیدی برای کسب موفقیت بسیار مهم است. اگر آژانس شما قبل از تولید محتوا این را متذکر نمی‌شود، شما آن را اجرا کنید.

2. لیست کلمات کلیدی مرتبط

ضمن تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای محتوای جذاب خود، کلمات کلیدی مرتبط را نیز پیدا خواهید کرد – واژه‌هایی که در صورت پیاده‌سازی مناسب، با پست / کلمات کلیدی هدف در صفحه و موضوع، ارتباط خواهند داشت.برای ایجاد این لیست از کلمات کلیدی مرتبط وقت بگذارید. این برای استراتژی کلی شما بسیار مهم خواهد بود – به ویژه پس از انجام کارهای دیگری که بیشتر از سئو به نگارش کمک می‌کند.

 

3. تگ عنوان (سرتیتر) بهینه شده و جذاب بر همه چیز اولویت دارد

اگر شما بهترین محتوا در جهان را در اختیار داشته باشید، اما تگ عنوان / تیتر جذابی ایجاد نکنید، بیشتر مردم از آن به سادگی رد خواهند شد. به گفته تبلیغ‌نویسان با استعدادی مانند Ray Edwards، شما فقط دو ثانیه فرصت دارید تا از طریق عنوان توجه کاربران را جلب کنید.ابتدا، برای اهداف سئو، باید از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید – تا جایی که ممکن است جز کلمات ابتدایی باشد. و عنوان حدوداً شامل 60 حرف باشد.

در مرحله بعد، عنوان یک محتوای جذاب باید به یک یا همه موارد ذکر شده، عمل کند:

  • •توضیح درباره نحوه انجام یک کار.
  •  ایجاد مقبولیت.
  •  ایجاد حس کنجکاوی.
  •  صحبت درباره مزیت یک محصول / خدمات / تیتر اخبار.
  • ایجاد مکالمه‌ای در ذهن خواننده.
  •  توضیح درباره این ایده که “چرا” برند شما اهمیت دارد (مراجعه کنید به Simon Sinek)
  • همچنین، از نظر روان‌شناختی، دو مورد آماری که برای جلب توجه به کار گرفته می‌شود:
  •  کروشه یا پرانتز
  • اعداد فرد

تلاش خود را برای ایجاد تگ‌ عنوان / سرتیترهایی که کاربر را به سمت کلیک کردن ترغیب می‌کند، بکار بگیرید. همچنین تست A/B برای تعدادی از تگ‌ عنوان‌ها، نتیجه بهتری را به دنبال خواهد داشت.

4. اکنون تحقیق درباره کلمات کلیدی را کنار بگذارید

زمانی که تحقیق درباره کلمات کلیدی به پایان رسید، و سر تیتر خود را ایجاد کردید، در مرحله بعدی باید بر تولید محتوای جذاب تمرکز کنید. کلمات کلیدی مرتبط و از همه مهم‌تر موضوع عنوان را بصورت ذهنی به یاد داشته باشید اما با توجه به اینکه که باید سئو را به طور کلی کنار بگذارید و تنها روی نوشتن متمرکز شوید.

5. تقویت ذهن

برخی از افراد به موسیقی احتیاج دارند. عده‌ای به فشار ناشی از موعد مقرر نیاز دارند. بعضی‌ها به مهمانی می‌روند یا هر چیزی که به نوعی موجب آرام شدن روح می‌شود، چه دویدن باشد، چه صحبت با روانپزشک یا یک پیاده‌روی ساده همراه با سگ در جنگل. همه این‌ها در تولید محتوای جذاب موثرند.

صرف نظر از اینکه چه کاری انجام می‌دهید، حتما این کار را بکنید و به جای سئو، بر نوشتن خلاقانه متمرکز شوید.

6. نوشتن را شروع کنید

با هدف توضیح موضوع به ساده‌ترین حالت ممکن برای خوانندگان خود، نوشتن اولین پیش‌ نویس را آغاز کنید. سریع‌ترین راه برای اینکه ساده و سازماندهی شده بنویسید (که در ادامه توضیح داده شده است) این است که با یک طرح کلی ساده شروع کنید.

ایده‌های اصلی 

مهم‌ترین افکار خود را پیش ‌نویس کرده و عناوین فرعی خود را بنویسید (اگر از اعداد استفاده می‌کنید، هنوز نباید آنها را وارد کنید – همین عدد 6 بالا، یک بار شماره 9 بود). به احتمال زیاد تمام افکار تغییر خواهند کرد، اما در حال حاضر فقط به ایده‌های اصلی که از عنوان کلی پشتیبانی می‌کنند، بپردازید.ممکن است در ابتدا ایده‌ها به کندی ایجاد شوند، اما زمانی که حس خوب ایجاد شود – که اغلب با تمرین کردن این تکنیک‌ها، سریع‌تر اتفاق می‌افتد – کلمات روان می‌شوند.

مراحل بازنگری 

نگران شلختگی یا تصحیح آن نباشید؛ اجازه دهید ذهن به کار خود ادامه دهد، و ایده‌پردازی‌های خود را‌ روی صفحه نمایش یا بصورت دستی و بی وقفه، ایجاد کنید (من می‌گویم جریان فکری، اما این در انواع ادبیات نیز کلیشه‌ای است. به علاوه، ما به پاراگراف‌های کوتاهی نیاز داریم که در مراحل بازنگری به ما کمک کند).نوشتن بصورت دستی ممکن است یک روش قدیمی به نظر برسد. اما برای بعضی از افراد، این روش جواب می‌دهد. این روند برای من کارساز است و من برخی از مقالات مانند ایده کلی همین مقاله را حین استراحت در وان حمام، بین کار مشتری‌ها، نوشتم.

به یاد داشته باشید – حتی در اولین مرحله پیش ‌نویس – پاراگراف‌های طولانی ننویسید.

اگر بعدها به تجدید نظر نیاز شد، این در صرفه‌جویی زمان به شما کمک می‌کند و تمرین به ایجاد پاراگراف‌های کوتاه و فضای خالی بین کلمات کمک می‌کند. (بار دیگر – هدف ما از نوشتن انتقال ایده‌ها به خواننده بصورت روان است. هر چه راحت‌تر این کار را انجام دهیم، این انتقال سریع‌تر اتفاق می‌افتد).

7. ایست فکری بی‌معنی است

برخی از افراد ممکن است کار خود را متوقف کنند و نگران این باشند که در صورت بروز “ایست فکری نویسنده” چه کار کنند. خب، من قبلاً درگیر این شدم، اما خیلی زود فهمیدم که بسیار بی‌معنی است – بهونه‌ای برای ننوشتن. منظور من این نیست که تاخیر در روند نوشتن مشکلی دارد. گاهی اوقات برای شروع پروژه تا قبل از موعد مقرر صبر می‌کنم.

نوشتن کلمات

اما این به معنی ایست فکری نیست؛ بلکه یک روند شخصی است که به ایجاد خلاقیت در نوشتن محتوای جذاب کمک می‌کند. این اتفاق فقط برای تعدادی از نوشته‌ها می‌افتد. اما زمانی که بصورت روزانه برای چندین مشتری بنویسم، هرگز درگیر ایست فکری نخواهم شد. اگر ایده‌ای به ذهن شما نمی‌رسد، با نوشتن کلمات شروع کنید. این فرایند فیزیکی نوشتن می‌تواند به روان شدن ذهن کمک کند.

برای اینکه نوشتن را شروع کنید، این نکات را انجام دهید:

  • عنوان را بصورت پاراگراف بازنویسی کنید.
  • چند ساختار URL بنویسید.
  •  لیست کلمات کلیدی مرتبط خود را دوباره تایپ کنید.
  •  مطالب مهم را بصورت بولت پوینت ایجاد کنید، انگار که می‌خواهید آنها را برای کسی بازگو کنید.

گزینه آخر مورد علاقه من است. من تصور می‌کنم که با خواننده صحبت می‌کنم و همه موضوعات اصلی مقاله خود را توضیح می‌دهم و کلمات را هنگام تایپ یا نوشتن هر یک از بولت‌ها، در ذهنم بیان می‌کنم.

گاهی اوقات 100 بولت و سایر مواقع 10 بولت ایجاد می‌کنم. صرف نظر از این، آنها باعث هماهنگ شدن ذهن و انگشتان دست، برای نوشتن می‌شوند.

8. سازماندهی 

حتی اگر 1000 کلمه یا 100 بولت یا 10 عنوان فرعی در اختیار دارید، زمان این است که نوشته‌های خود را سازماندهی کنید. نوشته سازمان یافته برابر است با افکار سازمان یافته و این برای جذب احساسات خواننده موثر است (معادل فروش سریع‌تر).

همیشه با در نظر گرفتن نتیجه نهایی، به سازماندهی بپردازید:

  •  قصد دارید چه چیزی در اینجا بدست آورید؟
  •  هدف کلی شما چیست؟
  •  چرا وقت خود را برای نوشتن هدر می‌دهید اگر هیچ هدفی ندارید (به یاد داشته باشید، موضوع بحث ما محتوای دیجیتالی است که به سرعت تعامل ایجاد می‌کند … نه محتوای داستانی!)؟

در مورد فرایند نوشتن واقعی، برخی از افراد بر ابتدا و انتهای محتوا قبل از پرداختن به قسمت میانی تمرکز می‌کنند و برخی دیگر برعکس. هر دو روش را امتحان کنید تا بدانید کدام روش برای شما مناسب‌تر است.

9. پیش ‌نویس

در این مرحله کار واقعی شما شروع می‌شود – پیش نویس.من برای تمام کارهای تجاری از قانون 80/20 استفاده می‌کنم، مطمئن می‌شوم که 20 درصد از تلاش‌های من، 80 درصد از نتایج را بدست می‌آورند. هنگامی که شروع به نوشتن پیش نویس می‌کنید، این اصل به سرعت وارد عمل می‌شود.

ممکن است 80 درصد تلاش‌های مربوط به اولین پیش نویس شما در 20 درصد از ایده‌هایی که نیاز به توضیح دارند، خلاصه شود. ایده‌ها و کلمات بیهوده را شدیداً کاهش دهید.نترسید – این اولین پیش نویس شما است. به اولین لحظات خود در هر کاری فکر کنید – رانندگی با ماشین، راه‌اندازی آژانس یا کسب و کار، عشق، موسیقی، هر چیزی. به احتمال زیاد هرگز آنچه که اول اتفاق می‌افتد، تکرار نمی‌شود.

همین طرز تفکر اولین ویرایش شما نیز صدق می‌کند:

  • نوشتن
  • فکر کردن درباره اصل 80/20
  •  بازنویسی
  • تکرار این روند

گاهی من با 2500 کلمه برای یک مورد “ساده” وبلاگ شروع می‌کنم، آن را به 800 کلمه کاهش می‌دهم، بازسازی می‌کنم و دوباره آن را کوتاه می‌کنم. تا زمانی که به متن دلخواهتان برسید، بازسازی کنید.

10. نوشتن را کنار بگذارید

فارغ از توانایی نویسندگان در کنترل مسائل مختلف، ذهن آنها نیز خسته می‌شود.شما می‌توانید به نوشتن اولین پیش نویس خود تا زمانی که احساس کنید سر شما در حال منفجر شدن است، ادامه دهید زیرا این بخشی از فرایند است. اما زمانی که نوشتن پیش نویس را آغاز کردید، ذهن شما خسته خواهد شد. آن را بپذیرید، اما بدانید که باید ذهن خود را تازه کنید.

حجم محتوا

و این زمانی است که شما باید نوشتن را کنار بگذارید. بسته به حجم محتوا، این فاصله زمانی ممکن است چند ساعت، روز، هفته، ماه یا حتی چند سال طول بکشد.در رابطه با مورد آخر، من نزدیک به شش سال است که از پیش نویس نهایی اولین رمان داستانی‌ام فاصله گرفتم. در این بین من سه مورد دیگر را پیش نویس کردم، اما برای به پایان رساندن اولین مورد آماده نیستم.اما باز هم، آن رمان را برای آرامش خودم شروع کردم – نه کاری که مشتری بخواهد و مجبور باشم در موعد موقر تحویل دهم.

11. مرحله 9 و 10 را تکرار کنید و سپس دوباره به فکر سئو باشید

مرحله 9 و 10 را تا زمانی که نیاز است، تکرار کنید. بعد از رسیدن به نتایج رضایت بخش، زمان آن است که دوباره به اجرای سئو فکر کنید.این کار را با بررسی مجدد کلمات کلیدی شروع کنید و کلمات کلیدی مرتبط را دوباره بخوانید.اکنون که محتوا نوشته شده و افکار / موضوعات مورد بررسی قرار گرفته‌اند، برخی از کلمات کلیدی مرتبط بیشتر از بقیه معنی خواهند داشت.باز هم، مثل خواننده فکر کنید. این کلمات کلیدی مرتبط را در جای درستی از مقاله خود قرار دهید.

12. دوباره سازماندهی

اکنون که از پیاده‌سازی کلمات کلیدی در محتوای جذاب خود راضی هستید، زمان آن است که دوباره به ذهن خواننده بروید و تفکرات خود را کنار بگذارید.ابتدا فاصله‌ای دهید، سپس برگردید و آخرین پیش نویس را با صدای بلند بخوانید، مطمئن شوید که به عنوان‌های فرعی نیز توجه می‌کنید.

ترفندی که من استفاده می‌کنم این است که برنامه Facetime را در Mac باز می‌کنم تا بتوانم هنگام خواندن خود را ببینم. این جایگزینی خواهد بود برای آینه، که هرگز برای من خوب عمل نکرد.وقتی خود را همانطوری که اکثر افراد شما را در دنیای دیجیتال می‌بینند، می‌بینید، سریعاً متوجه خواهید شد که زمانی که محتوای شما واضح نیست، چقدر گنگ به نظر می‌رسید.قبل از اینکه دوباره به اجرای سئو فکر کنید، یک بار دیگر پیش نویس را مرتب کنید.

13. توضیحات متا نسبت به بازبینی به انرژی بیشتری نیاز دارد

وقتی که بهترین پیش نویس ممکن را تهیه کردید ( وقت خود را زیاد صرف آن نکنید؛ اگر شما ویرایشگر نهایی نیستید، ممکن است بعضی چیزها تغییر کند)، زمان آن است مشغول نوشتن توضیحات متا شوید.اگرچه به گفته گوگل توضیحات متا تاثیر چندانی در رتبه‌بندی ندارد، اما می‌تواند تاثیر قابل توجهی در کلیک کردن افراد روی وب سایت شما داشته باشد.

کلمات کلیدی هدف

تگ عنوان، عامل اصلی در نتایج موتور جستجو می‌باشد، اما توضیحات متا در تقویت و همچنین تضعیف تگ عنوان موثر است.تمام وقت خود را صرف نوشتن و بازنویسی نکنید تا زمان آن را داشته باشید که به توضیحات متا نیز بپردازید.همچنین، در صورت امکان از کلمات کلیدی هدف و تعداد زیادی کلمات کلیدی مرتبط در آن استفاده کنید. اگر در قسمت جستجو، کلمات کلیدی در توضیحات متا برجسته باشند، طبیعتاً چشم‌ها را به خود جذب می‌کند، باعث افزایش ورودی و تجربه کاربر (UX) می‌شود.

هنگامی که توضیحات متا را تکمیل کردید، لازم است که طرح کلی آن را مشخص کنید، یک “deck head” بنویسید، که اساساً همان زیرعنوان که از عنوان اصلی پشتیبانی می‌کند. Deck (همانطور که در روزنامه‌نگاری سنتی شناخته شده است) برای ایجاد حس کنجکاوی در مورد تگ عنوان استفاده می‌شود.

14. بهینه‌سازی، از بالا تا پایین صفحه را بررسی کنید

از بالا تا پایین صفحه را بررسی کنید و مطمئن شوید که موارد زیر را با در نظر گرفتن کلمات کلیدی بهینه کرده‌اید:

  •  ساختار URL
  • 17 Tactics to Create Engaging & SEO-Friendly Content
  • عنوان (شما نوشته خود را بر آن متمرکز کرده‌اید، اما گاهی این عنوان تغییر می‌کند)
  •  زیر عنوان‌ها / تگ‌های هدر (مطمئن شوید که نه تنها آنها را برای کلمات کلیدی بهینه‌سازی کرده‌اید، بلکه آنها را با تگ‌های H2، H3، و غیره ایجاد کرده‌اید).
  •  متن جایگزین تصویر / زیرنویس / عنوان (تا حد امکان کلمات کلیدی را در این قسمت‌ها قرار دهید).

15. بهینه‌سازی لینک‌ها

ما به سادگی می‌توانستیم این نکته را در مطالب بالا ذکر کنیم، اما بسیاری از افراد اهمیت بهینه‌سازی لینک‌های داخلی / خارجی شما را برای محتوای پست / صفحه‌ای که شما تولید کرده‌اید، فراموش می‌کنند (در پاورقی‌ها، منوها، ستون‌های فرعی از لینک استفاده نکنید).

متن و تصاویر شما می‌تواند برای UX موثر باشد – یا تمرکز خواننده را از بین ببرد.

  • بهینه‌سازی لینک‌های داخلی. مناسب‌ترین کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را بیابید و آن را به یک صفحه داخلی مهم لینک دهید. با یک نگاه به این مقاله، به سرعت متوجه خواهید شد که برای ایجاد لینک‌های داخلی چقدر تلاش صورت گرفته است.
  •  بهینه‌سازی برای لینک‌های خارجی. به خصوص اگر صنعت شما مرتبط با اخبار است، محتوا به میزان تبلیغات احتمالی بستگی دارد. یک لینک ساده در متن می‌تواند ارتباط موثری با تبلیغ کننده احتمالی ایجاد کند.

درباره تولید محتوای جذاب 

اطمینان حاصل کنید که تمام لینک‌های داخلی / خارجی با موضوع مقاله هماهنگ هستند. اگر خوانندگان روی لینکی درباره تولید محتوای جذاب مانند همین مورد، کلیک کنند، و آن لینک، آنها را به صفحه‌ای درباره اهمیت کلاژن و رشد ناخن هدایت کند، آنها از ادامه جستجو صرف نظر خواهند کرد. بله، این خسته‌ کننده به نظر می‌رسد و مخاطب هدف خود را فراموش می‌کند – چیزی که موتورهای جستجو برای نتایج برتر در اولویت قرار می‌دهند.

16. قبل از انتشار، یک بار دیگر مرور کنید

آیا به اندازه کافی بر مرور مطالب تاکید کرده‌ام؟

بسیاری از عناصر سئو که اخیراً توضیح دادیم در هنگام بارگذاری یک داستان صورت می‌گیرند – به ویژه لینک داخلی و بیشتر عناصر سئو در سایت مانند ایجاد تگ‌های عنوان اصلی، و بهینه‌سازی توضیحات متا و ساختار URL.

 

بهترین ویرایشگر

اما وقتی همه چیز انجام شد، باید یک بار دیگر نیز مرور شود. و این در یک صفحه قابل نمایش صورت می‌گیرد. یک CMS فوق العاده مانند وردپرس پست شما را بصورت پیش نمایش ارائه می‌دهد و شما می‌توانید قبل از انتشار آن را بصورت کلی مرور کنید.این روش دوباره حالت روانشناختی دارد، و شما در پیش نمایش متوجه اشتباهاتی خواهید شد که حتی بهترین ویرایشگر نیز نتوانسته است در فایل Word شما پیدا کند. این فقط بخشی از این فرایند است. پس به انجام دادن آن ادامه دهید.

همچنین، این برنامه روند مقاله را نشان خواهد داد (آیا به اندازه کافی فضای خالی وجود دارد؟) و به شما این امکان را می‌دهد تمام عناصر SEO داخلی، مانند تگ‌های عنوان و لینک‌های داخلی / خارجی بهینه شده را مرور / بررسی کنید (شما هرگز نمی‌خواهید که سایت شما خطای 404 داشته باشد!).

17. مرحله آخر: خیلی زود و بصورت مکرر در فضای اجتماعی حضور پیدا کنید

از طریق هر برنامه آنلاینی که در اختیار دارید، با تمرکز بر توییتر و فیس بوک، مطالب خود را در فضای اجتماعی به اشتراک بگذارید.رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر صرف نظر از فشارهای تحلیل‌های مالی و لودیت‌هایی که به طرز عجیبی امروزه مطالب فضای اجتماعی را پوشش می‌دهند، ارزش خود را بیش از پیش ثابت کرده‌اند.

فرقی ندارد؛ مکالمه به تقویت نیاز دارد، و فضای اجتماعی مناسب‌ترین وسیله در آنجا است. اهمیت فضای اجتماعی را درک کنید و آن را ارتقا دهید. برند خود را در هر کانالی که به نظر شما منطقی است، گسترش دهید و محتوای جذاب خود را در معرض دید قرار دهید.

نتیجه

فکر خود را زیاد درگیر پایه‌ترین بخش‌های تولید محتوا نکنید:

  •  جستجوکنندگان باید محتوا را پیدا کنند.
  •  محتوا باید تعامل ایجاد کند.

 

محتوای ارگانیک

برای کسب موفقیت بلند مدت، یک عنصر بدون دیگری نمی‌تواند مؤثر باشد. هنگامی که به درستی اجرا شود، هر دو با هم هماهنگ می‌شوند تا قوی‌ترین محتوای دیجیتالی ممکن را ایجاد کنند – راه‌حل بهینه برای نرخ بازگشت سرمایه (ROI).و این نرخ بازگشت سرمایه افزایش می‌یابد زیرا محتوای ارگانیک قوی با هر کلیک رایگان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد در حالی که حتی بهترین تبلیغات کلیکی (PPC) برای موفقیت به سرمایه‌گذاری مداوم نیاز دارند.

تکنیک‌های مرحله به مرحله‌ای که در بالا ارائه شد ‌دستورالعمل‌های شناخته شده‌ای برای تولید محتوای جذاب و موفق در هر شغلی می‌باشد، صرف نظر از اینکه چه محصول و یا خدماتی ارائه می‌دهند، یا سازمان خبری که بخاطر دلارهای تبلیغاتی، ترافیک باکیفیت دریافت می‌کند.

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.