مقالات آموزشی

بررسی اینستاگرام به دلیل عدم استفاده شدن از اپلیکیشن IGTV آن را حذف می کند

مفید بود؟

حذف دکمه IGTV اینستاگرام از صفحه اصلیحذف دکمه IGTV اینستاگرام از صفحه اصلی

اینستاگرام اپلیکیشن IGTV را از صفحه اصلی خود حذف می کند که دلیل آن بخاطر استفاده تعداد خیلی کمی از کاربران از این برنامه است.

کاربران عمدتا از طریق لینک هایی که در فید اصلی هست به محتوای IGTV دسترسی پیدا می کنند ضمن اینکه از طریق فید اکسپلور و مستقیما از طریق پروفایل های سازندگان نیز امکان پذیر است. از این پس به ویدیوهای IGTV می توان با این شیوه دسترسی پیدا کرد.

همچنین اینستاگرام اپلیکیشن IGTV اختصاصی هم دارد که در دسترس خواهد ماند اما طبق گزارشی از TechCrunch این اپلیکیشن نتوانست مورد پسند کاربران قرار بگیرد. تنها 7 میلیون کاربر از جمعیت بیش از 1 میلیاردی آنها این اپلیکیشن را از زمان رونمایی آن در ماه ژوئن 2018 دانلود کرده اند.

پیشنهاد می کنیم مقاله

جدایی و اختلاف بین اینستاگرام و فیسبوک چطور بر سرمایه گذاری شما روی رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد؟

را مطالعه نمایید.

در طی بیانیه صادر شده از TechCrunch، سخنگوی شرکت فیسبوک بیان داشت:

اکثر افراد به IGTV از طریق پیش نمایش ها در بخش فید، کانال IGTV در اکسپلور، پروفایل های سازندگان و اپلیکیشن IGTV دسترسی دارند. تعداد خیلی کمی از افراد روی دکمه IGTV که در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی در اپلیکیشن اینستاگرام کلیک می کنند … ما براساس این یافته ها و فیدبک هایی که از کاربران دریافت کرده این آیکون را حذف می کنیم.

یک دلیل احتمالی مبنی بر علاقه نداشتن کاربران نسبت به اپلیکیشن IGTV این است که انگیزه بسیار کمی در بین سازندگان برتر اینستاگرام برای تولید محتوای ویدیویی با زمان طولانی وجود دارد. تولید ویدیوهای طولانی هزینه زیادی دارند و اینستاگرام شیوه ای را برای سازندگان عملی نکرده تا از این محتوا کسب درآمد کنند.

چند ماه پیش با ذکر جزئیات در مورد این موضوع صحبت کردیم زمانی که اینستاگرام تلاش زیادی کرد تا کاربران ویدیوهای بیشتر و طولانی مدت تری بسازند. از آن زمان تاکنون شواهد و نتایجی مبنی بر موفقیت اصرار و تلاش این شرکت به دست نیامده است.

کسانی که هنوز علاقه مند به استفاده از اپلیکیشن IGTV و دیدن ویدیوهای آن هستند هنوز هم می توانند به فید مشخص شده آن از طریق تب IGTV در بخش اکسپلور (Explore) دسترسی داشته باشند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.