مقالات آموزشی

راهکاری برای دقت به مشتریان خود، رازهای فروش را پیدا کنید؟

مفید بود؟

برای اینکه بتوانید از طریق مشتریان خود، رازهای فروش را پیدا کنید، نظرات و انجمن هایی مانند Quora یا Inbound.org به عنوان منابع اصلی شناخته شده اند. در اینجا نحوه پیدا کردن اطلاعات از آنها آمده است. چالش شماره یک که بازاریابان در سال 2017 داشتند ، ایجاد ترافیک و امتیازات کافی بود. این بخش احتمالا برای کسی که تا به حال در نمایندگی کار کرده است ، یا برای رئیسی که به آنها اهداف داده است ، یا به عنوان یک صاحب مشاغل که می خواهد ناهار خود را بخرد ، تعجب آور نخواهد بود. ترافیک سایت برای پیدا کردن رازهای فروش و برای همه مهم است!

رازهای فروش

بنابراین وظیفه ماست که محتوایی را که نیازهای مخاطبان ما را برآورده می کند ، شناسایی کنیم و هر روز آن را زندگی کنیم تا رازهای فروش را پیدا کنیم، ولی چرا این کار برای 63 درصد از بازاریابان اینقدر مشکل است؟ پاسخ این است که ابزارهایی که ما استفاده می کنیم و نحوه استفاده از آنها ناقص است.

استفاده از کلمات کلیدی

به عنوان مثال ، استفاده از کلمات کلیدی برای پیدا کردن رازهای فروش به تنهایی تنها یک قطعه از داستان را به شما نشان می دهد. کلمات کلیدی می توانند میزان ترافیک و رقابت را به شما بگویند ، اما آنها به شما نمی گویند که چرا شخص در وهله اول آن کلمه کلیدی را جستجو کرده یا چگونه می تواند به آنها در یافتن راه حلی که مربوط به آنها است کمک کند.
ویژگی هایی که مخاطبان شما را تشکیل می دهد و اهداف و نقاط مشترک آنها را پیش میبرد ، در زمینه سوالات آنها پنهان است. در عین حال ، تمام تحقیقات جمعیتی در جهان اطلاعات کمی را در مورد تعداد افرادی که واقعا ماهانه می نشینند و “تحقیقات انجمن” را جستجو می کنند به شما خواهد داد که برای پیدا کردن رازهای فروش کافی نخواهد بود.

  • How to Spy on Your Customers to Get Blog Ideas

ایده گرفتن از انجمن ها

به جای محدود کردن یک کلمه کلیدی پایه ، به بازاریابان از طریق  questions ها، جمله کامل ، پاراگراف های اطلاعات حمایتی و پاسخ های مثبت از طرف همکاران و متخصصان ، زمینه داده می شود که به عنوان یکی از بخش های اصلی در رازهای فروش شناخته شده است.
تالار گفتمان یکی از راه های ارائه کالیدوسکوپ رنگ به کتاب رنگ آمیزی ایده ها است. اما گفتن این امر آسان تر از انجام دادن است. اگر وظیفه شما ایجاد پنج ، 10 یا 100 قطعه محتوا در هفته است ، چه کسی وقت دارد به صورت دستی سوالات و پاسخ های تاریخی را در صدها صفحه اینترنتی سرچ کند؟ این یکی از رازهای فروش نیست.

بهترین ابزار برای ایده گرفتن از انجمن ها

ابزارهای بسیار کمی وجود دارد که کمک بسیار خوبی برای جمع آوری اطلاعات متنی متفاوت از سراسر وب و فشرده سازی آنها به بخش هایی از اطلاعات خواهد داد که بازاریابان می توانند از آنها برای تکمیل تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده کنند.
برخی از آنها پولی هستند و برخی دیگر رایگان هستند و همه مزایا و معایب خاص خود را ارائه می دهند.
در اینجا چند ابزار مورد علاقه من وجود دارد:
به سوالات عموم مردم پاسخ دهید!

 فهرستی از کلمات کلیدی

این یکی از ابزارهای اصلی تحقیق های دقیق در زمینه رازهای فروش است و کاملا رایگان است!یکی از نکات بسیار جالب در مورد این ابزار ، تجسم داده است که در کلمه کلیدی شما ایجاد می شود.
محتوای پیشنهادی مربوط به کلمه کلیدی شما که چه کسی ، چه ، چرا و غیره قالب بندی می کند تقسیم می شود و همین هم می تواند راه خوبی در زمینه بررسی رازهای فروش باشد. سپس می توانید اطلاعات را عمیق تر بررسی کرده و فهرستی از کلمات کلیدی تکمیلی حروف الفبا را جستجو کنید.

 

تحلیل سوالات BuzzSumo

ابزار تجزیه و تحلیل  BuzzSumo  که در ابتدا با نام Bloomberry  راه اندازی شد. این روند تحقیق و سوالات را به سطح بعدی می برد زیرا پاسخ ها را نیز ارائه می دهد. شما توسط این ابزار می توانید رازهای فروش را کشف کنید.همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، Keyword Analyzer کلمه ای از اصطلاحات مرتبط و همچنین لیستی از سوالات مربوطه را بر اساس دسته بندی در اختیار شما قرار می دهد.

تحقیقات موضوعی برای کشف رازهای فروش در  SEMRush

SEMRush جدیدترین بازیکن در زمینه ابزار تحقیق موضوعی است.
SEMrush با توجه به ریشه SEO خود ، محتوا را کمی متفاوت سازماندهی می کند. به جای مرتب سازی اطلاعات بر اساس فرکانس یا محبوبیت مانند دیگران ، اطلاعات به ترتیب محتوا که بیشترین بک لینک را دریافت کرده است نمایش داده می شود.

 پست های وبلاگ

آنها همچنین سوالات و متداول ترین اصطلاحات جستجوی مرتبط با موضوع شما را لیست می کنند. با این حال ، در حالی که می توانید روی عناوین پست های وبلاگ با نمره بالا کلیک کنید ، در حال حاضر نمی توانید روی خود سوالات کلیک کنیدیکی دیگر از ویژگی هایی که من در این مورد دوست دارم این است که می توانید یک موضوع را در موارد دلخواه ذخیره کنید تا بعداً وقتی برای نوشتن بنشینید ، جستجوی خود را به خاطر بسپارید. مانند ابزار BuzzSumo، این ویژگی با اشتراک مجموعه ابزار SEMRush در دسترس است.

بنابراین ما تعدادی ابزار برای کشف رازهای فروش داریم … حالا چه؟

اگر طرفدار کلمات کلیدی هستید و محتوای خود را برای جستجو (که باید باشید) بهینه سازی می کنید ، این ابزارها فقط می توانند بخشی از نبرد محتوا را برای شما به ارمغان بیاورند. انجام تحقیقات پیرامون رقابت کلید واژه ها ، استراتژی های توزیع و پرسونا ها و سفر خریدار بسیار مهم است.

 بازاریابی محتوا 

با این حال ، ابزارهای موضوعی انجمن ، اطلاعات تکمیلی فوق العاده ای را برای استراتژی محتوای شما ارائه می دهند و می توانند به راحتی پست های وبلاگ ، قطعات ویدئویی و ایده های محتوای اجتماعی را در اختیار شما قرار دهند! به نظر من ، مهم نیست که شما با یک کلمه کلیدی قوی شروع کنید یا با سوال شروع کنید و یک کلمه کلیدی برای مطابقت با آن پیدا کنید. بیشتر دوره های برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی محتوا شامل یک دوره تحقیق فشرده کلمات کلیدی است.

 

بنابراین اگر این کار را به طور کامل انجام داده اید ، احتمالا کلمات کلیدی مربوطه را در رویا خوانده ایدهنگامی که یک کلمه کلیدی و یک کلمه Have دارید ، وقت آن است که محتوای حماسی ایجاد کنید که به سوالات مشتری شما پاسخ دهد. مانند هر محتوای خوب دیگری ، برای شخصیت خود بنویسید ، نیازهای آنها را برطرف کنید و به دنبال یک اقدام مرتبط باشید.

سخن آخر!

این شیوه بازاریابی محتوا در سال 2018 از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد زیرا دستگاه های جستجوی صوتی به یک ابزار برای این کار تبدیل می شوند. مردم به طور طبیعی هنگام صحبت با هوش مصنوعی جستجوهای صوتی را در قالب سوالات (چه کسی ، چه ، چرا ، کی ، کجا) می پرسند. بنابراین اگر کار خود را به درستی انجام دهید ، فقط ممکن است در SERPs برای یک قطعه برجسته رتبه بندی کنید و رازهای فروش را پیدا کنید!

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.