مقالات آموزشی

بررسی مطالعات درباره بازاریابی ویدیویی در رسانه های اجتماعی

مفید بود؟

یک تحقیق که توسط موسسه Unruly انجام شده است، نشان می‌دهد که 40 درصد از 1000 ویدیو برتر اینستاگرام توسط برندهایی مانند MTV ساخته و منتشر شده است. بسیاری از ویدیوهای برتر این شبکه توسط 80 برند بزرگ از جملهDisney  ،Red Bull  ، Nike و Samsung تولید شده‌اند. بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد که برندهای سرگرمی و پوشاک بیشترین مشارکت را دارا هستند. در این مطلب به اهمیت بازاریابی ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

اهمیت بازاریابی ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی 

سایر یافته‌های مهم Unruly شامل موارد زیر می‌شود

  •  بیشترین برند اشتراک گذاری شده در ویدیوهای اینستاگرام، MTV بود. این شرکت با 84 ویدیو در بین 1000 ویدیو برتر، مجموعا 134،110 سهم را در فیس بوک، توییتر و بلاگوسفر به خود اختصاص داده است.

 

  •  در بین 1000 ویدیو برتر، سرگرمی و لباس و پوشاک جزو محبوب‌ترین صنایع بودند.
  • تعداد کل ویدیوهای یونیک اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده در توییتر 176،016 بود که معادل 10 درصد از ویدیوهای منحصر به فرد یوتیوب است که در همان مدت در توییتر به اشتراک گذاشته شده است (1،871،530).
  • 9 تا از 10 ویدیوی اشتراک گذاری شده اینستاگرام در پلتفرم فیسبوک بوده است.

 بازاریابی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی

این جزئیات از بازاریابی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی مثل instagram و واین، ثابت می‌کند ویدیوی یکی از مواردی است که برندها برای شروع کسب و کار خود باید پیرامون آن مطالعه کنند. Unruly گزارش کرد که:

علاقه به محتواهای ویدیویی کوتاه در سال 2013 و پس از انتشار واین و اینستاگرام بسیار افزایش یافته است. اینستاگرام هم اکنون 150 میلیون کاربر فعال دارد. (منبع: اینستاگرام) ، این در حالی است که واین در طول 9 ماه از صفر به 40 میلیون کاربر رسیده است. (منبع: واین)

وجود میلیون‌ها کاربر در این شبکه‌ها و اشتیاق آن‌ها برای اشتراک گذاری چندین باره ویدیوهای برندها باید به اندازه کافی شما را متقاعد کرده باشد تا بازاریابی ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی را آغاز کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.