مقالات آموزشی

توجه به قابلیت اولین کلیک رایگان گوگل و بررسی آن

مفید بود؟

گوگل در حال حذف کردن یک ویژگی جستجوی بحث برانگیز با نام “اولین کلیک رایگان” است ، که به کاربران اجازه می دهد محتوایی را مشاهده کنند که پیشتر برای دسترسی به آن باید پول پرداخت می کردند.

پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه وبلاگ نویسی مهمان را به شیوه درست انجام دهید؟

را مطالعه نمایید.

ویژگی اولین کلیک رایگان در واقع ناشران را ملزم به ارائه حداقل سه مقاله رایگان می کرد. این موضوع برخی از وب سایت ها را مجبور کرد تا از ارائه محتوای رایگان بیشتر صرف نظر کنند. اما در حال حاضر این روند در حال تغییر است.

قابلیت اولین کلیک رایگان به پایان راه خود رسیده است

در تلاش برای تشویق کاربران به تهیه اشتراک های بیشتر، گوگل اولین کلیک رایگان را با “نمونه گیری انعطاف پذیر” جایگزین می کند. نمونه گیری انعطاف پذیر به ناشران اجازه می دهد تا در صورتی که محتوای زیادی برای انتشار دارند، خود تصمیم بگیرند که چگونه می خواهند آن ها را ارائه دهند. مدلی به نام “metering” وجود دارد که به افراد این امکان را می دهد تا تعداد مشخصی ازمقالات را قبل پرداخت مبلغ آن، مشاهده کنند.

گوگل اندازه گیری ماهیانه را به جای روزانه توصیه می کند و اعلام کرده که به ناشران انعطاف بیشتری برای آزمایش خواهد داد. ارسال 10مقاله در ماه برای شروع توصیه می شود. عدم دسترسی کاربران برای دریافت نمونه محتوا بسیار مأیوس کننده است. گوگل تأکید می کند که ارائه محتوای رایگان برای موفقیت کسب و کار های آنلاین ضروری است. البته به طور کلی ایده ارائه محتوای رایگان به دست آوردن اشتراک بیشتر است. در حال حاضر گوگل نیز بر روی بهبود این روند کار می کند.

استفاده از اشتراک وب سایت به صورت کاملا ساده

گوگل قصد دارد استفاده از اشتراک وب سایت را ساده کند، زیرا معتقد است در صورت سهولت انجام این کار افراد بیشتری از این اشتراک استفاده خواهند کرد. گوگل اعلام کرده با استفاده از تکنولوژی احراز هویت و فن آوری های پرداخت شرکتی، عضویت در یک وب سایت به سادگی یک کلیک خواهد بود. پس از عضویت ، کاربران می توانند به محتویات یک سایت و تمامی خدمات گوگل دسترسی پیدا کنند.
از آنجا که اشتراک های مختلفی وجود دارد، گوگل برای بهبود ثبت نام برنامه را در دست اقدام دارد؛ تا زمانی که راه حلی جامع و متناسب با انواع اشتراک ارائه شود. یادگیری ماشین نیز توسط گوگل در حال استفاده است، که با استفاده از آن پیشنهاد مناسب را در زمان مناسب به کاربر مناسب هدف قرار دهد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.