مقالات آموزشی

بررسی اضافه شدن سرانجام پخش ویدیو در حالت افقی و عمودی به اینستاگرام

مفید بود؟

اینستاگرام در سال 2015 سرانجام یکی از مهمترین تغییرات خود را معرفی کرد، یعنی امکان به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها هم در حالت افقی و هم عمودی. علاوه بر عکس های مربعی سنتی، اینستاگرام اکنون امکان ارسال رسانه در جهت های عمودی و افقی را فراهم کرده بود.

کاربران اینستاگرام

این بدان معناست که می توانید عکس ها و فیلم های خود را همانطور که در ابتدا گرفته شده اند، در این برنامه ارسال کنید و دیگر نیازی به برش فیلم هایی که در صفحه عریض ضبط کرده اید یا سلفی هایی که در حالت عمودی گرفته اید، نیست.

به گفته این شرکت، تقریباً از هر پنج عکس یا ویدیویی که افراد در این اپلیکیشن ارسال می کردند، یکی در قالب مربع نبود و تنها با کمک برنامه های شخص ثالث، کاربران INSTAGRAM قادر به ارسال پست های تصویری بودند. حال با به روز رسانی انجام شده توسط اینستاگرام، دیگر به استفاده از برنامه های شخص ثالث برای تنظیم محتوا با قالب اینستاگرام نیازی نبود.

این شرکت اعتراف می کند که “ما می دانیم به اشتراک گذاری این نوع محتوا در اینستاگرام آسان نبوده است”، اما حال این مشکل برطرف شده.

نحوه کار این ویژگی این طور است:

  •  عکس یا فیلم مورد نظر را انتخاب کنید.
  •  برای تنظیم جهت، روی نماد قالب جدید کلیک کنید.
  •  فیلترهای خود را انتخاب کنید و غیره.
  • Instagram Landscape and Portrait Mode Are Here! Third-Party Apps No Longer Needed

 

صفحه پروفایل

پس از اشتراک گذاری، نسخه های کامل اندازه رسانه شما در قالب افقی و عمودی به شیوه ای بسیار طبیعی تر از آنچه قبلاً با یک برنامه شخص ثالث ظاهر می شد، نمایان می شود.در صفحه پروفایل شما، شبکه کلی عکس ها همچنان به شکل مربع باقی می ماند، و هر محتوایی که به صورت اصلی مربعی نباشد، در این صفحه به عنوان یک مربع برش خورده از مرکز آن، ظاهر می شود. علاوه بر این، اکنون می شد از همه فیلترها برای انواع رسانه ها استفاده کرد.این دو تغییر عمده در یک روز اعمال شد که مطمئناً چشم انداز اینستاگرام برای آینده را تغییر داد.

امکان ارسال ویدئوی افقی

امکان ارسال ویدئوی افقی فرصت های جدید بساری برای افراد فعال در این شبکه ایجاد کرد. حتی هنگام استفاده از برنامه های شخص ثالث در گذشته، ارائه و بارگذاری ویدئو با نمای افقی یک فرایند وحشتناک و خسته کننده بود اما اکنون مانند بارگذاری هر ویدیوی دیگری است.با این به روزرسانی حالت افقی/عمودی از لیست ویژگی های مورد نیاز اینستاگرام حذف شد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.