مقالات آموزشی

توجه به بهبود امکانات مربوط به دایرکت در اینستاگرام

مفید بود؟

اینستاگرام در سال 2015 ایجاد مجموعه ی جدیدی از ویژگی ها در دایرکت را که اعلام کرد که ما در حال حاضر از آنها استفاده می کنیم. دایرکت اینستاگرام از زمان راه اندازی در سال 2013، بیش از 85 میلیون کاربر ماهانه جمع آوری کرده بود؛ اما این سرویس هرگز با دایرکت دیگر رسانه های اجتماعی و رقبای خود قابل مقایسه نبود و سطح پایین تری داشت.

 پیام های دایرکت اینستاگرام

اما سرانجام در سال 2015، اینستاگرام امکان مکالمه ی رشته ای و پشت سر هم را به پیام های دایرکت اضافه کرد. این بدان معناست که دیگر لازم نبود هر بار که می خواهید به یک فرد پیام دهید، با او صفحه چت جدیدی ایجاد کنید. اکنون می توانستید طوری به مکالمه در اینستاگرام بپردازید که گویی در حال ارسال پیام متنی در هر اپلیکیشن دیگری هستید و مکالمه خود را ادامه دهید. علاوه بر این، دایرکت دارای قابلیت دوربین سریع برای پاسخ دادن به عکس های سلفی هم شده بود و همچنین امکان ارسال ایموجی های بزرگ هم وجود داشت که هنوز هم این موارد را در اینستاگرام مشاهده می کنیم.

  • Instagram Improves Direct Messaging With Threaded Convos and Enhanced Emojis

 پست را از تایم لاین خود مستقیما برای کسی در دایرکت ارسال کنید!

به روز رسانی فید اصلی نیز به شما این امکان را می داد که یک پست را از تایم لاین خود مستقیما برای کسی در دایرکت ارسال کنید. پیش از این کاربران برای اینکه بتوانند عکسی را با کاربر دیگری به اشتراک بگذارند مجبور بودند او را در کامنت ها تگ کنند و همین موضوع باعث افزایش تعداد قابل توجهی از تگ ها در این اپلیکیشن شده بود. به طوری که به گفته این شرکت، نزدیک به 40 درصد از کامنت های هر پست شامل حداقل یک منشن بود. همین موضوع در نهایت الهام بخش اضافه شدن این ویژگی جدید شد تا کاربران بتوانند پست ها را به راحتی با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

دکمه های like و comment

پس کاربران اکنون می توانستند محتوا را مستقیماً با ضربه زدن روی پیکان جدیدی که در کنار دکمه های like و comment ظاهر شد، با دیگران به اشتراک بگذارند. این به شما این امکان را داده است که پست را به عنوان یک پیام در دایرکت با دیگران به اشتراک بگذارید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.