مقالات آموزشی

توجه به محتوای نامناسب در اینستاگرام به چه معناست؟

مفید بود؟

اینستاگرام

در حال کاهش دادن تعداد پست هایی است که در واقع خشونت را رواج می دهند و برخلاف دستورالعمل های ایجاد شده هستند. به زبان دیگر می توان گفت که این رسانه اجتماعی، محتواهایی را هدف گرفته است که از خط قرمزها عبور کرده اند و علاقه ای به تغییر رویه نیز ندارند.

این رسانه اجتماعی تمامی پست هایی که در این زمینه ایجاد شده اند را از توصیه به سایرین حذف خواهد کرد و حتی اگر شما با هشتگ سرچ کنید نیز نمی توانید آن ها را پیدا کنید.

 

این شرکت اینطور می‌گوید که:

ما در حال کاهش دادن پست های نامناسب هستیم که دستورالعمل های اینستاگرام را رد کرده اند و همچنین از توصیه آن ها در بخش Feed نیز خودداری خواهیم کرد.

محتوای نامناسب در اینستاگرام به چه معناست؟

این شرکت اینطور بیان داشته است که پست هایی که در واقع محتواهای غیراخلاقی دارند به عنوان محتوای نامناسب شناخته خواهند شد. هیچگونه اطلاعات دیگری در زمینه محتواهای دیگری که در این رسانه اجتماعی پخش می شوند در دست نیست. در این بخش خبری از TechCrunch را خواهیم خواند، رسانه ای که در همایش پخش شدن این خبر حضور داشته است.

این خبر اینگونه بیان می کند که:

شرکت اینطور بیان داشته است که محتواهایی که به عنوان شوک دهنده ها، محتواهای جنسی و اطلاعاتی با منشا نادرست باشند به عنوان اسپم شناخته خواهند شد و دیگر به اکانت های این رسانه اجتماعی پیشنهاد نمی‌شوند. فیس بوک هم یک تغییر مشابه را ایجاد کرده است و از این الگوریتم از نوامبر پارسال استفاده می‌کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.