مقالات آموزشی

نکاتی درباره نمایش تبلیغات در اینستاگرام

مفید بود؟

اینستاگرام دیروز از طریق وبلاگ Tumblr اعلام کرد، که پروژه بازاریابی با تبلیغات برای نمایش در فید کاربران را آغاز کرده است. به این ترتیب باید منتظر نمایش تبلیغات در اینستاگرام باشیم.

نمایش تبلیغات در اینستاگرام اجرایی می‌شود

با اشاره به اینکه اینستاگرام در حال حاضر بیش از 150 میلیون کاربر دارد، پست وبلاگ بیان کرد که آنها می خواهند تبلیغاتی که شما مشاهده می‌کنید، مانند تمامی عکس‌ها و فیلم‌هایی که از برند مورد علاقه خود تماشا می‌کنید، طبیعی جلوه کند.انتشار تبلیغات تدریجی خواهد بود و به صورت تصویر محور ارائه خواهد شد. همچنین در ابتدای راه بیشتر بر روی خلاقیت و جذابیت تصویری متمرکز خواهد بود تا پیام تبلیغاتی شرکت‌ها را منتقل کند.

 

در پست وبلاگ اشاره شده است که کاربران می‌توانند بر هر نوع تبلیغاتی

که می‌بینند نظارت کامل داشته باشند. مثلا اگر آگهی‌ای در فید ظاهر شد که آن را دوست ندارید یا مایل به دیدن آن نیستید، می‌توانید آن را پنهان کنید و همچنین در مورد دلیل عدم دوست داشتن خود به اینستاگرام بازخورد خود را ارائه دهید.

  • Instagram Announces Ad Rollout

مالکیت فیسبوک  همه چیز را تغییر داد

سایر وبلاگ هایی مانند Search Engine Watch گزارش داده‌اند که این نوع از تغییرات پس از خرید اینستاگرام توسط فیسبوک به مبلغ 1 میلیارد دلار تقریبا قابل تشخیص بود.
حتی با این که اطلاعاتی مانند روند تبلیغات یا هزینه آن هنوز به طور رسمی منتشر نشده باشد، اگر پست وبلاگ درست باشد، اینستاگرام با نوع محتوایی که برای تبلیغ و ارائه به کاربران انتخاب کرده است، حداقل در آغاز باعث تجربه بد کاربری خواهد شد.

تبلیغات اینستاگرام

بنابراین با وجود این که اطلاعات آماری و بخش بندی هنوز به طور کامل در دسترس نیست، واقعیت این است که بسیاری از تبلیغ کنندگان متوجه خواهند شد که بازاریابی برای پلتفرمی با 150 میلیون کاربر فرصتی مناسب است که نباید از دست بدهند. آیا تبلیغات اینستاگرام در فید شما نمایش داده شده است؟ تجربیات و نظرات خود را درباره نمایش تبلیغات در اینستاگرام با ما در میان بگذارید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.