مقالات آموزشی

نکاتی درباره اینستاگرام که با ثبت یک رکورد، ۴۰۰ میلیون کاربر جذب کرد

مفید بود؟

اینستاگرام در سال 2016 پس از گذشت حدود 4 سال از خریده شدنش توسط فیس بوک، دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان از نظر تعداد کاربران ماهانه شد و شکستن یک رکورد موفقیت آمیز را جشن گرفت. تنها نه ماه پس از جشن گرفتن 300 میلیون کاربر، این شرکت 400 میلیون کاربر فعال ماهانه را گزارش داد که 75 درصد از آنها خارج از ایالات متحده زندگی می کردند. این 400 میلیون کاربر اینستاگرام، روزانه 80 میلیون عکس را در این شبکه اجتماعی منتشر می کردند.

اینستاگرام شکستن یک رکورد موفقیت آمیز را جشن گرفت

این شرکت همچنین اعلام کرد که در میان 100 میلیون کاربر اخیری که به اینستاگرام پیوسته بودند تعدادی افراد مشهور، ستاره های بین المللی ورزشی، شخصیت های سیاسی و دیگر افراد دیده می شد.
بدون احتساب برنامه های پیام رسانی فوری، اینستاگرام از نظر بیشترین تعداد کاربران فعال ماهانه در وب پس از فیس بوک در رتبه دوم قرار داشت.

  • Instagram Sees Record Gains, Hits 400 Million User Milestone

خبر خوبی برای اینستاگرام

این بدون شک خبر خوبی برای اینستاگرام بود، زیرا این دستاوردها در زمانی رخ می داد که این شرکت استراتژی های درآمدزایی خود را به طور گسترده ای تغییر می داد. این دستاوردها در کاربران اینستاگرام نشانگر احتمالی این بود که مردم از دیدن تبلیغات بیشتر اینستاگرام در فیدهای خود استقبال می کردند و یا حداقل به دلیل تبلیغات زیاد، این شبکه اجتماعی را ترک نمی نمودند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.