مقالات آموزشی

بررسی ۸ راز شگفت انگیز برای موفقیت در وبلاگ نویسی مهمان

مفید بود؟

آیا می خواهید وبلاگ نویسی مهمان در خدمت کسب و کار شما باشد؟ این هشت استراتژی به موفقیت بیشتر وبلاگ نویسی مهمان کمک خواهد کرد.

وبلاگ نویسی مهمان به روند کلی تبدیل شده و یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی ورودی است. پست مهمان (وبلاگ نویسی مهمان) استراتژیک دارای مزایای زیادی است، از جمله :

  • جذب ترافیک بیشتر.
  • جذب بک لینک ها.
  • کسب تعداد زیادی از لیدها.
  • ایجاد یک برند معتبر

از آنجا که وبلاگ نویسی مهمان یک استراتژی بسیار محبوب است، اکنون اکثر طراحان از آن استفاده می کنند.

صاحبان سایت غرق در ارائه ایده های خود هستند.

بدست آوردن نتایج ملموس از طریق این روش کمی دشوار است.

اما با استفاده از تاکتیک های درست، شما هنوز هم می توانید کار ارسال پست مهمان را به انجام برسانید و از مزایای خوب آن برای کسب و کار خود استفاده کنید. در این پست، ما از هشت راز موفقیت آمیز وبلاگ نویسی مهمان  (guest blogging) پرده برمی داریم.

1– توسعه روابط خود با اینفلوئنسرهای خاص پسند برای وبلاگ نویسی مهمان

توسعه روابط با افراد تأثیرگذار در حوزه شما در حال حاضر و نه بعدا می تواند مزیت شما را نسبت به رقبا در هنگام رقابت نشان دهد.

حالا قصد داریم به این موضوع بپردازیم که، وبلاگ نویسی مهمان  (guest blogging) چگونه می تواند به کسب و کار ما کمک کند؟

اکثر سایت ها معمولا هزاران تبلیغ فروش دریافت می کنند. اگر یک وبلاگ نویس میزبان شما را بشناسد، احتمال باز شدن ایمیل شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

این روزها بیشتر صاحبان سایت، هیچ بررسی در مورد تبلیغ فروش از یک شخص غریبه ندارند. در اینجا نحوه ورود به رادار اینفلوئنسرهای خاص پسند  آمده است :

  • در مورد پست های آنها نظر بدهید.
  • برای آنها یادداشت تشکر بنویسید.
  • پست های آنها را به اشتراک بگذارید.
  • در شبکه های اجتماعی با آنها تماس بگیرید.

همه این کارها را انجام دهید و  وقتی شما تبلیغ می کنید، بلافاصله قابل شناسایی خواهید بود. وقتی این کار را می کنید، شما یک امتیاز در رقابت با سایرین کسب خواهید کرد و در پی آن اتفاقات شگفت انگیزی رخ می دهد. به عنوان مثال، کوین دانکن از Be A Better Blogger به دلیل نظرات پربارش به عنوان وبلاگ نویس مهمان Smartblogger دعوت شد.

و حرف آخر اینکه : بده و بستان های تریگرهای ( تریگر شرط ورود و خروج از یک معامله است) با نفوذ، باعث ایجاد حسن نیت نسبت به شما می شود.

2- سایت های هدف خود را با دقت انتخاب کنید

 بسیاری از مشاغل ادعا می کنند که وبلاگ نویسی مهمان  (guest blogging) برای آنها کار نمی کند.

دلیل نتایج بد، اغلب هدف قرار دادن سایت های اشتباه است. پرش فرصت طلبانه به وبلاگ نویسی مهمان بدون انتخاب صحیح سایتهای مورد نظر، فقط منجر به شکست می شود.

راز موفقیت این است که اهداف خود را با دقت انتخاب کنید. وبلاگ هایی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف شرکت شما، باشد.

  • سایتهای پرطرفدار در حوزه تخصص خود را که توسط مخاطبان شما مکرر دنبال می شوند، هدف قرار دهید.
  • از سایتهای عمومی که ممکن است به موضوع شما علاقه مند باشند، شروع کنید (به عنوان مثال، اگر طراح وب سایت هستید، می توانید در یک سایت بازاریابی مشارکت داشته باشید و در مورد نحوه طراحی یک سایت بازاریابی عالی صحبت کنید.)
  • یک لیست مفید از تقریبا 500 وب سایت با رتبه بالا که پست های مهمان را منتشر می کنند و توسط بازاریابی متمرکز، گروه بندی می شوند، دانلود کنید.

آرون اورندورف، از Iconicontent ، به سرعت یک تجارت موفق را طی چند ماه با استفاده از وبلاگ نویسی مهمان (guest blogging) به عنوان ستون اصلی استراتژی خود ایجاد کرد. او عمدتا وب سایت های تجاری A-list را هدف قرار داده است.

 مشخصات توییتر او را بررسی کنید :

هدف وی آشکار است : سایت های تجاری درجه یک.

3- مانند یک حرفه ای، نه مانند یک آماتور بی مهارت عمل کنید

 بدون یک تبلیغ حرفه ای، کمپین پست مهمان شما بی نتیجه می ماند.

 کلید پیروزی در تبلیغات کنار گذاشتن اشتباهات یک فرد تازه کار است :

  • عدم درج نام میزبان یا اشتباه گرفتن آن : صفحه مربوط به سایت هدف را بررسی کنید تا نام را درست دریافت کنید.
  • عدم لینک به پستهای قبلی خود : حداقل سه لینک به پست های قبلی خود وارد کنید تا به این طریق استعداد نویسندگی شما برای میزبان نمایان شود.
  • طرح موضوعات کاملا غیر مرتبط با سایت : اطمینان حاصل کنید که موضوع شما کاملا با وبلاگ مطابقت دارد.
  • اشکالات گرامری و املایی مشهود : از ابزارهای ویرایشی مانند Grammarly برای بهبود و پرداختن به پست خود استفاده کنید.
  • عدم مطالعه و پیروی از راهبردهای نویسندگان : می توانید راهبردهای نویسندگان را در منوی اصلی، سایدبار یا پاورقی پیدا کنید. عبارات متداول آورده شده در پایین برای توصیف صفحه دستورالعمل ها استفاده می شود : “راهنمای نویسندگان” ، “برای ما بنویسید” یا “مشارکت“.​

4- برای ایجاد وبلاگ نویسی مهمان یک پست کاملا سفارشی ایجاد کنید

هر سایتی به دنبال محتوای با کیفیت است تا موتور بازاریابی محتوای خود را استمرار دهد.

اگر به صاحب سایت یک پست سفارشی آماده ارسال کنید، به احتمال زیاد جواب بله دریافت خواهید کرد. برای تثبیت این روش، موارد زیر را انجام دهید :

  • از ابزاری مانند BuzzSumo برای تجزیه و تحلیل پست های برتر در سایت و مدل سازی آنها استفاده کنید.
  • به دنبال پر کردن شکاف محتوا باشید. این کار را با جستجوی نظرات پست های محبوب انجام دهید تا بفهمید، مخاطب می خواهد درباره چه چیزی بیشتر بیاموزد.
  • مطمئن شوید که به سایر پست های مرتبط در سایت میزبان لینک داده اید. وبمسترها از این امر استقبال می کنند زیرا در وقت آنها صرفه جویی می شود.

سایتهای مورد علاقه آنها را در لینک های خارجی قرار دهید. برای یافتن این موارد، مشخصات بک لینک سایت ها را با استفاده از Link Explorer یا Monitor Backlinks بررسی کنید. این به میزبان نشان می دهد که سایت و ماموریت او را می شناسید

5- یک منبع اضافی در کنار پست ارائه دهید

برای افزایش شانس پذیرش تبلیغ (مذاکره و بازار گرمی برای فروش) خود، فراتر بروید.

 به میزبان، یک منبع ارزشمند ارائه دهید که مکمل وبلاگ نویسی مهمان شما باشد.

در اینجا انواع بسیار ساده ای از ارتقاء محتوا وجود دارد که می توانید به آنها متوسل شوید :

  • یک چک لیست.
  • یک الگو.
  • چک لیست موارد ضروری.
  • مطالعه موردی.
  • لیستی از منابع.
  • نسخه PDF پست.

فرض کنید برای مثال نشریه میزبان در مورد کمپ زدن است. می توانید یک PDF  از چک لیست افراد جدید کمپ تهیه کنید. میزبان می تواند آن را به صورت دانلود رایگان به خوانندگان ارائه دهد و لیست ایمیل آنها را افزایش دهد. این به میزبان نشان می دهد که شما چقدر در ارزش قائل شدن به مخاطبان آنها جدی هستید. با مشاهده این تعهد بی مانند، آنها می گویند بله.

6- یک بک لینک متنی مناسب داشته باشید

معمولا صاحبان وبلاگ در لینک های موجود در خود پست، اجازه مانور نمی دهند.

آنها فقط در بیوگرافی نویسنده آزادی عمل می دهند.

آیا این بدان معناست که لینک در بدنه محتوا غیرممکن است؟ به هیچ وجه.

آنچه وبمسترها می خواهند، منابع مرتبط است که به مقاله ارزش می بخشد.

در اینجا اطلاعاتی در مورد دریافت بک لینک محتوا محور (متنی) وجود دارد.

  • سوال کنید : وقتی در مورد لینک ها صادقانه صحبت می کنید، صاحب سایت می فهمد که انگیزه شما خوب است و درخواست شما را قبول می کند.
  • ارتباط : وقتی که چیزی را که به آن لینک می دهید، به ارزش پست اضافه کند، موفق خواهید شد.
  • طبیعی : اگر لینک اجباری نباشد، اما به طور طبیعی با موضوع شما متناسب باشد، یک امتیاز مثبت دریافت خواهید کرد.

در اینجا یک مثال عالی از لینک متنی از بک لینک برایان دین آورده شده است.

 

این یک نمونه وبلاگ نویسی مهمان  (guest blogging) برای بافر است که برایان در آن نشان داده که چگونه با بهسازی محتوای هدفمند منحصر به فرد در خود پست، عضویت را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده، طوریکه لینک ، اسپم یا تصنعی نیست.

7- بهینه سازی بیوگرافی نویسنده برای حداکثر تبدیل

احتمالا آخرین چیزی که اطلاعیه های مهمان در مورد آن فکر می کنند، بیوگرافی نویسندگان است.

اما این یک اشتباه بزرگ است. عامل موفقیت در وبلاگ نویسی مهمان وجود یک نویسنده ایده آل است.

  • آمارهای  لینکدین  قدرت قرار دادن عکس در پروفایل رسانه های اجتماعی را آشکار می کند. شما   36 برابر پیام اضافی دریافت می کنید،21  برابر بازدید کنندگان پروفایل افزایش می یابد ، و 9 برابر افراد دیگر برای لینک به سایت شما سرک می کشند.
  • هویت خود را به نمایش بگذارید تا خوانندگان به سمت شما کشیده شوند.
  • از بیوگرافی تک خطی خودداری کنید. آن را طوری تنظیم کنید که مناسب مخاطب خاصی باشد که برای او می نویسید، به این صورت شما می توانید با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنید.
  • کلمات کلیدی خود را در کپی پردازش کنید.
  • برخی از شواهد اجتماعی را اضافه کنید تا خوانندگان شما را جدی بگیرند.

بیوگرافی بهینه شده در پایین را بررسی کنید.

 

بیوگرافی همه جنبه ها را پوشش می دهد.

این صفحه شامل یک عکس از چهره به شکل حرفه ای است، بک لینک های سایت ما، پیشنهاد منحصر به فرد فروش شرکت را به اشتراک می گذارند و با نمایش کتاب بر اقتدار ما تأکید می کنند.

8- لینک به یک صفحه فرود (لندینگ) اختصاصی، نه صفحه اصلی

هنگامی که یک پست مهمان می نویسید، تمام تلاش خود را بکنید تا سود بیشتری را در ترافیک دریافت کنید.

این کار را با لینک دادن به یک صفحه فرود خاص انجام دهید.

در اینجا نحوه انجام این کار وجود دارد.

  • به جای ارسال ترافیک به یک صفحه عمومی، یک صفحه خاص را طراحی کنید که مخاطبین سایت میزبان، شما را هدف قرار دهند.
  • پست مهمان خود را با ارائه اجناس مناسب به کاربران، متناسب با کمپینی که اجرا می کنید، تکمیل کنید.
  • استفاده از زبان قابل مبادله در صفحه بیوگرافی نویسنده و صفحه فرود (لندینگ) خود، برای اتصال خوانندگان با هر دو صفحه به راحتی و بصورت همزمان.
  • صفحه را از هر چیزی که ممکن است باعث شود خوانندگان بدون تغییر یا انجام عملی از صفحه خارج شوند، تهی کنید (به عنوان مثال لینک به صفحات دیگر را اضافه نکنید)

JACOB MCMILLEN درست عمل کرده و بیوگرافی نویسنده و صفحه فرود خود را به هم متصل کرده است :

پست مهمانی که او برای Crazy Egg  انجام داد، خوانندگانش را به صفحه فرود نشان دادهشده در زیر کشاند.

توجه داشته باشید که عنوان صفحه فرود مطابق با عنوان راهنمای رایگان که او در آخرین بخش از بیوگرافیش به خوانندگان قول داده، مطابقت دارد.

از آنجا که او ترافیک را به یک صفحه فرود برده است که می تواند اختیار عمل بیشتری به خوانندگان، در ثبت نام یا ترک صفحه دهد، به احتمال زیاد تبدیل بیشتری هم خواهد داشت.

با استفاده از این هشت استراتژی جدید، شما می توانید کمپین های وبلاگ نویسی مهمان (guest blogging) خود را به موفقیت های بزرگی تبدیل کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.