مقالات آموزشی

استفاده از چه داده‌هایی برای برجسته کردن محتوای صفحه شهر می توان از آن بهره برد؟

مفید بود؟

همیشه نمی‌توانید نویسنده‌ای پیدا کنید که شخصا با شهری که در آن به محتوا نیاز دارید آشنا باشد. یعنی تیم تولید محتوا باید تحقیقات کافی انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی به گونه‌ای خوانده می‌شود که کسی برای آن منطقه است آن را نوشته، این همان چیزی است که شما می‌خواهید.

توصیه می کنیم مقاله چه چیزی یک صفحه شهر بد را می‌سازد؟ را مطالعه نمایید

ما در زیر برخی از منابع داده‌ای را که به نظر ما در ایجاد محتوای محلی مرتبط مفید است، ذکر کرده‌ایم:

منابع داده‌ها برای محتوای صفحه شهر

TripAdviser: خواندن اطلاعات و نظرات درباره شهرها، محله‌ها، جاذبه‌ها، فروشگاه‌ها و غذاها

Yelp: بررسی کنید که ساکنان واقعی در آن منطقه درباره خدمات و تاسیسات اطراف چه می‌گویند.

City Hall and chamber of commerce site: پیدا کردن قوانین محلی و عمومی یا کدهای مهم و اطلاعات عمومی درباره منطقه

Area Vibes: دیدن مسکن، تحصیل، آب و هوا، امکانات رفاهی، هزینه زندگی و دیگر اطلاعات درباره سطح محله

Livablity: نمرات زندگی را برای شهرها بررسی کنید و اطلاعات دیگر را بررسی کنید.

Zillow: اطلاعاتی درباره مسکن، مدارس، امکانات رفاهی و دیگر مشخصات منطقه پیدا کنید.

Trulia: اطلاعتی بیشتر از Zillow دارد.

Nerd Wallet’s Cost of Living Calculator: بررسی هزینه‌های زندگی در هر منطقه و مقایسه کردن با دیگر شهرها

Bureau of Labor and Statistics: اطلاع پیدا کردن درباره بازار کار و میانگین درآمد خاص در هر موقعیت و مکان

Census Data: بررسی انواع داده‌های جمعیت شناختی یک منطقه

City Data: دسترسی پیدا کردن به داده‌های جمعیت شناختی از نوع سرشماری در یک قالب‌بندی

Local News: روزنامه‌های آنلاین عمومی یا مجلات. به داستان‌های محلی و موضوعات ترند در صفحات اشاره دارند.

Local TV: سایت تلویزیون خبری: پیدا کردن اطلاعات درباره محلی که قرار است برای آن بنویسید و چیزهایی که ممکن است برای افرادی از طریق اخبارها و داستان‌ها به واسطه محله مهم باشد.

نتیجه‌گیری

همه چیز را بپیچید

نکته اصلی این است که اگر محصولی را می‌فروشید یا به شهرهای خاصی خدمات ارائه می‌دهید و پتانسیلی برای پیدا کردن مشتری در گوگل می‌خواهید، شما باید برنامه‌ای برای پروژه صفحات شهر در آینده‌ای نزدیک داشته باشید.  هنگامی که این کار را به درستی انجام دهید، به بازدهی فوق العاده می‌رسید اما فراموش نکنید که انجام نادرست آنها می‌تواند چالش‌ها و مشکلاتی را  ایجاد کند. اگر می‌خواهید صفحات شهری را در مقیاس صدها مکان ایجاد کنید، به متخصصان مجرب برای انجام کار نیاز دارید  و این همان جایی است که ما وارد می‌شویم. با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می‌توانید از تجربه گسترده‌ای با پروژه‌های صفحه شهر با حجم بالا برای نشان دادن نام تجاری شما توسط مصرف کنندگان محلی که شما آن‌ها را هدف قرار می‌دهید استفاده کنید.

نمونه هایی از عالی با عملکرد بالا صفحات شهر

 

آیا می‌خواهید قبل از شروع به ایجاد، صفحات شهری با عملکرد بالا، به خوبی نگاه کنید؟ در این‌جا برخی از موارد مورد علاقه ما آمده است.

این یک صفحه کاربرپسند است و حاوی اطلاعات زیادی است که به آسانی قابل دسترسی است. تنوع عالی از انواع اطلاعات از جمله اطلاعات مربوط به خدمات نظافت Handy در نیویورک است. بررسی‌های محلی، نمونه‌هایی از پروژه‌های موفق تمیز کردن، و برخی از متن‌های توصیفی که Handy را به نیویورک مرتبط می‌کند. به علاوه، توجه داشته باشید که url دقیقاً به شما می‌گوید که در اینجا چه چیزی پیدا خواهید کرد: نظافت منزل در شهر نیویورک. این صفحه به تنهایی دارای 328 کلمه کلیدی در فهرست گوگل ایالات متحده است ، با بازدید ماهانه تخمین زده شده ارزش 11،400 دلار.

 

این صفحه طولانی یا پیچیده نیست، اما ارزش را برای کاربر فراهم می‌کند و برای 129 کلمه کلیدی فوق العاده رتبه بندی می‌شود. این برخی از کارهای SEO فوق العاده است.

 

در اینجا یکی دیگر از قدرت‌های SEO است. در مورد نگارش این کتاب ، این صفحه دارای رتبه برتر برای “بازسازی شیکاگو” بود، اما در اینجا متوقف نمی شود. این رتبه بندی برای 80 کلمه کلیدی است – 22 مورد از آن‌ها در صفحه اول قرار می گیرند.

صفحه شهر Avis در شیکاگو کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد و اطلاعاتی را که مشتریان برای پیدا کردن آن‌ها نیاز به مکان و همچنین پاسخ به سوالات متداول و ملاحظات منحصر به فرد برای کرایه اتومبیل در شیکاگو دارند. آن‌ها آنقدر خوب کار کردند که این صفحه دارای 878 کلمه کلیدی در ایالات متحده Google است شاخص ، و از ترافیک ماهانه به ارزش 7،700 دلار برخوردار است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.