مقالات آموزشی

بررسی به چه چیزی یک صفحه شهر بد را می‌سازد؟

مفید بود؟
ثبت سفارش سئوی پایه

می‌دانید چه چیزی باعث ایجاد یک صفحه شهر خوب می‌شود، اما کجا می‌توانید اشتباه کنید؟ اشتباهات رایج در سئو و محتوا به تجربه کاربر و عملکرد صفحه آسیب می‌رسانند و به طور بالقوه صفحه شما را در رتبه بندی پایین می‌آورند و تمام کار سختی را که برای بازاریابی محلی خود انجام داده‌اید از بین می‌برند.

توصیه می کنیم قبل از خواندن محتوای زیر مقاله

چه چیزی باعث ایجاد یک صفحه شهر عالی می‌شود؟ را مطالعه نمایید

در اینجا لیستی از مواردی است که معمولا مشاهده می‌کنید و هنگام ایجاد صفحات شهر نمی‌خواهید انجام دهید آورده شده است:
• صفحات نازکی ایجاد کنید که به عنوان ورودی عمل می‌کنند، به سادگی بازدیدکنندگان را به سایر مطالب سایت خود هدایت کنید

• صفحاتی را برای مکانی ایجاد کنید که در آن خدمات ارائه نمی‌دهید
• صفحاتی را بدون محتوا ایجاد کنید که تجربه کاربر را کاهش داده و خدمات شما را به مجله مربوط کند
• انتشار صفحات شهر بدون اطلاعات محلی
• صفحات را با کلمات کلیدی زیاد پر کنید
• تعداد زیادی صفحه شهر ایجاد کنید (در بیشتر موارد، برای هر شهر یا محله کوچک به یک صفحه سرویس نیاز است)
• نسخه تلفن همراه صفحات شهر خود را بدون لینک یا ناوبری مناسب منتشر کنید
• از P.O استفاده کنید جعبه یا آدرس‌های دیگر فریبنده است تا به نظر می‌رسد که شما یک دفتر در منطقه‌ای که شما در آن هستید ندارید

 

 

چگونه می‌توانید در مقیاس صفحات شهر خوب ایجاد کنید؟

بسیاری از مشاغل به چند بازار محلی خدمات می‌دهند و چند صفحه شهر عالی را برای تعداد انگشت شماری ایجاد می‌کنند. مکان‌ها ممکن است کار زیادی نباشند. اما مقیاس دهی یا صدها مکان و چیزها را که شروع کنید همه چیز سخت‌تر می‌شود.
ما همه سناریوها را مشاهده کرده‌ایم و با افزایش تعداد صفحات مورد نیاز مشتریان، صفحات نیز افزایش می‌یابد چالش ایجاد صفحات شهری واقعا مفید است. ما به سال‌ها تجربه خود در زمینه ایجاد هزاران صفحه شهر برای ارائه این نکات مفید و راهنمای گام به گام فرآیند به شما برای ایجاد بازاریابی محلی در مقیاس کمک می‌کند، دست یافته‌ایم.

ایجاد یک فرایند تکرار شونده

ابتدا تعیین کنید که کدام شهرها و مناطق را پوشش می‌دهید. فقط مناطقی را انتخاب کنید که در واقع خدمات ارائه می‌دهید و از وسوسه ضربه زدن به هر شهر یا شهر کوچک دوری کنید. در عوض، مناطقی را انتخاب کنید که بهترین پتانسیل را برای کسب و کار شما ارائه می‌دهند.
به یاد داشته باشید که در اینجا هیچ قانونی وجود ندارد: مثلا Avis صفحات شهرها را با GreenPal متفاوت می‌کند، اما هر دو به دلیل توجه به بازار خوب موفقیت را مشاهده می‌کنند تجزیه و تحلیل عملکرد صفحات و ایجاد تغییرات بر این اساس.
هنگامی که می‌دانید چه زمینه‌هایی را باید پوشش دهید، مقیاس خود را می‌دانید و می‌توانید شروع به ایجاد یک فرآیند تکراری کنید تا چندین نفر بتوانند همزمان محتوای صفحه شهر را برای شما ایجاد کنند. اگر فقط یک نفر می‌داند چگونه صفحات شهر شما را بنویسد، شما نمی‌توانید به سرعت مقیاس بندی کنید.

از صفحات گسترده و الگوها برای مدیریت فرایند استفاده کنید.

اگر لیستی از شهرها دارید و تحقیق درباره کلمات کلیدی را کامل کرده‌اید، می‌دانید که از چه کلمات کلیدی   باید رتبه بندی استفاده کنید و می‌خواهید با صفحات خود به چه هدفی پاسخ دهید. با ساختن یک الگو که هر صفحه شهر آن را دنبال کند کار خود را شروع کنید. هر صفحه باید محتوای منحصر به فردی داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که نمی‌تواند در همان دستورالعمل‌ها قالب بندی شده باشند.

مثال‌های آنلاین صفحه شهر

عنوان صفحه شامل کلمه کلیدی اصلی 1
توضیحات متا شامل کلمه کلیدی اصلی 1
(و هر کلمه کلیدی اصلی دیگری که می توان به طور طبیعی در آن کار کرد)
H1 شامل کلمه کلیدی 1 اصلی و تمرکز بر هدف اصلی
معرفی کوتاه
محتوا با تمرکز بر اصلی قصد
سرصفحه H2 با تمرکز بر قصد دوم و به دنبال آن محتوای مربوطه
از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید
حداقل یک پیوند محلی را وارد کنید
سرصفحه H2 با تمرکز بر قصد سوم و به دنبال آن محتوای مربوطه
از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید
حداقل یک پیوند محلی را وارد کنید

مثال طرح کلی صفحه شهر

در حالی که هر صفحه شهر از قالب یکسانی پیروی می‌کند بنابراین همه مقاصد مرتب هستند و صفحات ممکن است به صورت یکسان قالب بندی شوند. محتوای نوشته شده ممکن است بسیار متفاوت باشد. برخی موارد دیگر که باید در قالب خود قرار دهید عبارتند از:
• تعداد کلمات برای هر عنصر یا بخش
• موضوعاتی که باید پوشش داده شوند
• موضوعاتی که باید از آن‌ها اجتناب کرد
• پیشنهادات مربوط به لینک‌ها یا انواع لینک‌ها
• هرگونه دستورالعمل نوشتاری دیگری که ممکن است بخواهید ارائه دهید
در اینجا نمونه ای از یک الگوی اصلی است که ممکن است یک شرکت تهویه مطبوع برای صفحات شهر استفاده کند

الگوی صفحه شهر

توضیحات متا: بیشتر از 160 کلمه یا کاراکتر نباشد. 1 یا 2 جمله داری کلمه کلیدی تهویه مطبوع در شهر
سر تیتر H1: شامل خدمات تهویه مطبوع در شهر
مقدمه: محتوایی درباره اینکه چرا استفاده از خدمات تهویه مطبوع در شهر به صورت حرفه‌ای مهم است.
سر تیتر H2: شامل کلمه کلیدی نگه‌داری تهویه مطبوع در شهر
درباره نگه‌داری خدمات صحبت می‌شود، درباره تگرانی‌های عمومی، آب و هوایی، کد ساختمان و ….
سرتیتر H2: شامل کلمه کلیدی نصب تهویه مطبوع جدید در شهر
چه زمانی نصب جدید نیاز به تعمیر دوباره دارد؟
هزینه نصب جدید چقدر است؟
چگونه اطلاعات بیشتری درباره نصب جدید پیدا کنیم.
CTA
به فرم ارتباطات و شماره تلفن در شهر اشاره کنید.
به آن‌ها اجازه دهید بدانند چه تکنولوژی‌های تجربی‌ برای ارائه در شهر وجود دارد.
تخمین میزان ماندن در صفحه
به طور معمول، مهمترین مورد برای سفارشی سازی، متن: توضیحات متا، آدرس اینترنتی و بدنه محتوا است. بسته به اندازه پروژه، ممکن است بخواهید همه چیز را در یک صفحه گسترده سازماندهی کنید، هر شهر یک ردیف را اشغال کرده و هر عنصری را که قصد دارید سفارشی سازی کنید در ستون قرار دهید.
مزیت صفحه گسترده این است که می‌توانید تمام کارهای خود را در سراسر پروژه صفحات شهر در محل پیگیری کنید.

منابع را شناسایی کرده و یک برنامه زمان بندی ایجاد کنید

ایجاد صفحات شهر مستلزم کار بیشتر از نوشتن است و درک زمان مورد نیاز پروژه به شما کمک می‌کند تا بفهمید به چه منابعی نیاز دارید و با توجه به آن چه برنامه‌ای ممکن است واقع بینانه به شما منابعی که برای کار کردن نیاز دارید را بدهد.

برخی از عناصر کار صفحه شهر عبارتند از:
• پژوهش
• نوشتن
• سئو
• طرح
• کار توسعه
• انتشار

اگر از قبل یک تیم طراحی و توسعه دارید، آن‌ها مجبور نیستند صفحه را به طور مکرر طراحی کنند، زیرا شما به احتمال زیاد با یک الگو کار می‌کنید و کپی منحصر به فرد را در هر صفحه وارد می‌کنید. اما شما باید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید، دستورالعمل‌ها را برای محتوا جمع آوری کرده و سپس همه آن‌ صفحات نوشته شده و ویرایش شده را داشته باشید.
از آنجا که شما صفحات با کیفیت بالا با لینک‌های مرتبط و اطلاعات محلی را می‌خواهید، سازندگان محتوا نیز باید حداقل برای هر صفحه کمی تحقیق کنند.
بیایید به یک فرضیه نگاه کنیم تا بفهمیم چگونه ممکن است نیازهای منابع را تعیین کنیم.
مدت زمان لازم برای نوشتن محتوا برای یک صفحه شهر

 

این فقط 80 دقیقه برای هر صفحه است تا محتوا ایجاد شود و این اعداد فرض می‌شود که شما افرادی دارید که محتوا را مدیریت می‌کنند و می‌دانند چه کار می‌کنند و نسبتا سریع عمل می‌کنند. حالا تصور کنید که به 20 صفحه شهر نیاز دارید. یعنی 26 ساعت کار. تصور کنید، شما می‌توانید این کار توسط یک یا چند نفر از اعضای تیم شما انجام دهید به همراه سایر وظایفی که دارند.ممکن است چند هفته طول بکشد تا همه چیز انجام شود.
اما اگر به 500 صفحه نیاز داشته باشید چه؟ این 667 ساعت کار ارزش کار یا یک کارمند امام وقت بر روی پروژه را دارد و فقط یک پروژه برای 16 هفته. و حتی یک نویسنده خوب احتمالا نمی‌تواند یک خوب از هزاران نوشته مشابه را ارائه دهد.خیلی ساده است که کسی بتواند روی یک موضوع بارها بنویسد یا آن را تکرار کند.
بعلاوه، ورود صفحه صفحات شهر به طور همزمان در مرحله توسعه می‌تواند هزینه بیشتری را برای شما اختصاص دهد و هزینه اغلب مدیریت قطعات برنامه‌ای یک پروژه در دسته‌های بزرگ‌تر آسان تر است. برای اکثر شرکت‌ها، این استفاده غیرقابل قبول از زمان کارکنان است و معمولا زمان برگشت بسیار طولانی برای برنامه‌های بازاریابی شما دارد. شما می‌توانید کارکنان خود را بر سر مشکل قرار دهید، اما به بیش از چهار نفر به صورت تمام وقت نیاز دارید. کارمندانی که چهار هفته بدون وقفه روی پروژه کار می‌کنند تا آن را انجام دهند.
اگر منابع داخلی شما با نیازهای برنامه شما مطابقت ندارد  یا می‌خواهید به طور کلی محتوا در مقیاس بزرگ ایجاد کنید، برون سپاری ممکن است گزینه بهتری باشد.

گزینه های خود را برای برون سپاری درک کنید

این روزها می‌توانید تقریبا هر کاری را برون سپاری یا جمع آوری کنید، اما ما به طور خاص برون سپاری اجزای تحقیق، نوشتن و SEO یک پروژه صفحه شهر می‌پردازیم.
تعداد بیشماری فریلنسر و فروشنده وجود دارد که می‌توانید در این نوع پروژه‌ها با آن‌ها کار کنید (برای انجام به آن‌ها بسیار زیاد است)، اما این‌ها ملاحظاتی است که شما  هنگام ارزیابی فروشندگان باید در نظر داشته باشید:
• تجربه. اول، تجربه خود فروشنده را در نظر بگیرید. آیا شرکت پروژه‌های بزرگ صفحات شهر را از قبل انجام داده است؟ در حالی که بسیاری از شرکت‌ها خدمات ایجاد محتوای وب را ارائه می‌دهند، نه همه آن‌ها نیازهای خاص مربوط به بازاریابی محلی  و محتوای کمی از وب را درک می‌کنند و تعداد محدودی کمپانی‌های تولید محتوا در زمینه‌های پروژه‌های با مقیاس بزرگ به خوبی عمل می‌کنند.دوم، تجربه نیروی کار را در نظر بگیرید. آیا فروشنده نویسندگان و ویراستاران با کیفیتی را که موضوع را می شناسند، از منبع استفاده می‌کند، یا کپی توسط افرادی با تجربه کم یا تسلط بر دستور زبان ایجاد می‌شود؟

• هزینه. هزینه کل پروژه‌های محتوا بسیاری از مردم را شگفت زده می‌کند، حتی پس از موافقت آن‌ها با هر کلمه یا قیمت هر قطعه‌ای که آن‌ها واقعا از آن راضی هستند. دلیلش این است که ما همیشه واقعیت مقیاس یک پروژه را در نظر نمی‌گیریم. بنابراین مطمئن شوید که اعداد را درست متوجه شده‌اید و هزینه واقعی را در زمان انجام آن درک کرده‌اید. پروژه صفحه شهر با 300 صفحه و هر یک 600 کلمه است در کل دارای 180،000 کلمه است. اما تنها هزینه کلمات را حساب نکنید و ارائه دهنده را با بهترین نرخ انتخاب کنید. در نظر بگیرید اگر ارائه دهنده نرخ محدود محتوای با کیفیت را ارائه ندهد و هزینه بالقوه‌ای را در بر می‌گیرد و شما  زمان و منابع شما برای رفع آن صرف کنید.

• ظرفیت. هر گزینه برون سپاری مناسب پروژه‌های بزرگ نیست. ممکن است یک فریلنسر مجرد، می‌تواند محتوای با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را در یک هفته ارائه دهد. اگر نیاز 500 صفحه، به یاد داشته باشید، یک نفر حداقل 16 هفته زمان نیاز دارد و محتوا ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشد. به دنبال فروشنده‌ای باشید که به صدها نویسنده واجد شرایط دسترسی داشته باشد، کسی سریع شغل شما را تغییر دهید.

• مدیریت پروژه. وقتی برون سپاری می‌کنید، می‌توانید تصمیم بگیرید خودتان آنطور که می‌خواهید بیشتر یا کمترین کار را انجام دهید و این شامل مدیریت گردش کار پروژه شما می‌شود. مدیران پروژه‌های با تجربه  می‌توانند به شما در تبدیل اطلاعات خام به الگوها و دستورالعمل‌های مناسب برای نویسندگان کمک کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند مراقب محتوا باشند همانطور که از طریق روند تحقیق و کلید واژه در  نوشتن، ویرایش و تحویل در جریان است. تیم مدیریت پروژه مناسب می‌تواند محتوای آماده انتشار را ارائه دهد،  بنابراین لازم نیست خودتان همه صفحات را ببینید.

در Crowd Content، ما صدها نویسنده مجرب صفحه شهرها را با قیمت‌های مختلف در دسترس داریم و به طور کلی می‌توانیم هر پروژه را متناسب با نیازهایی که دارید مقیاس بندی کنیم. ما همچنین مدیریت پروژه را ارائه می‌دهیم که شامل ایجاد گروهی از نویسندگان، اختصاص کار، ویرایش و کیفیت و ارائه محتوا به داخل قالب انتخابی مشتری است.

10 مرحله برای موفقیت در ایجاد محتوای صفحه شهر

اگر تصمیم گرفتید تعداد زیادی از صفحات شهر را برون سپاری کنید ، باید مراحل زیر را برای کمک به اطمینان از موفقیت دنبال کنید. در اینجا 10 مرحله‌ای است که توصیه می‌کنیم هنگام کار بر روی ده‌ها یا صدها صفحه شهر با تیم‌های مستقل دنبال کنید.

1. یک الگو برای صفحات شهر خود نهایی کنید و عناصری را که باید سفارشی شوند مشخص کنید. ایجاد کردن دستورالعمل برای هر عنصر قابل تنظیم برای مثال، ممکن است به نویسندگان بگویید که بدنه محتوا نیاز به سه پاراگراف در حدود 50 کلمه دارد و آن‌ها باید به داده‌های اطلاعات محله اشاره کنند.

2. یک صفحه گسترده فهرست کنید که همه مکان‌ها، زمینه‌های قابل تنظیم و لینک‌ها به هر داده یا منبع را شما می‌توانید کارگران را تامین کنید.

3. یک راهنمای سبک و خلاصه خلاقانه ایجاد کنید که همه نویسندگان باید از آن پیروی کنند یا با مدیریت پروژه همکاری کنند. اگر برون سپاری می‌کنید به شرکتی که این خدمات را ارائه می‌دهد این موضوع را بگویید.

4. صفحه گسترده خود را برای کسانی که محتوا را برون سپاری کرده‌اید ارسال کنید.

5 از تیم برون سپاری بخواهید یک دسته آزمایشی از صفحات شهر ایجاد کند که شما آن‌ها را مرور کنید (ما در Crowd Content ، ما این را دور کالیبراسیون می‌نامیم). به طور معمول ، 5-10 صفحه باید کافی باشد. صفحاتی را که برمی گردانید مرور کنید و  نظرات خود را به ارائه دهنده محتوا منتقل کنید. شما (یا تیم مدیریت پروژه) نیز باید راهنمای سبک را به روز و با یافته‌ها مختصر کنید.

6. هنگامی که راضی شدید، از ارائه دهنده بخواهید بقیه صفحات شما را بر اساس یک برنامه توافق شده بنویسد.

7. با بازگشت محتوا، اطمینان حاصل کنید که در حال بررسی کیفی آن هستید. اگر به تجدید نظر نیاز دارد، مطمئن باشید سریع ساخته می‌شوند اگر مناطق قابل توجهی را پیدا کردید که نیاز به تجدید نظر دارد، ممکن است بخواهید آن را به روز کنید. راهنمای سبک و پایگاه مختصر و لمسی با ارائه دهنده خود. کالیبراسیون مداوم به دریافت بهتر محتوای شما کمک می‌کند

8. مشخص کنید محتوا در چه فرمت می‌خواهید. اسناد ورد و فایل‌های متنی رایج هستند اما هنگام ایجاد تعداد زیادی صفحه، کار با آن‌ها خسته کننده می‌شود. بسیاری از  مشتریان صفحه گسترده ای می خواهند که با محتوای جدید نوشته شده باشد و از موارد تکمیل شده صفحه گسترده برای ایجاد صفحات استفاده کرده باشد.

9. محتوای تکمیل شده خود را به تیم توسعه خود ببرید و از آن‌ها بخواهید صفحات شما را برای شما ایجاد کنند

10. به صورت دستی صفحات شهر را هنگامی که زنده هستند مرور کرده (و در صورت نیاز به روز کنید).  اگر این روند را دنبال کنید، می‌توانید تعداد زیادی صفحات شهر با کیفیت در مقدار زمان نسبتا کوتاه ایجاد کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.