مقالات آموزشی

بررسی تبلیغات در اینستاگرام، بدون نیاز به داشتن حساب کاربری در این برنامه

مفید بود؟

چند سال پیش فیس بوک تبلیغات اینستاگرام را راه اندازی کرده و از دسامبر 2015، این امکان برای مشاغل ایجاد شد که بتوانند بدون داشتن حساب اینستاگرام، در این اپلیکیشن بیزینس خود را تبلیغ نمایند. مدتی بود که فیس بوک امکان تبلیغات در اینستاگرام را راه اندازی کرده بود و که بسیار هم مورد انتظار بود اما بسیاری از مشاغل از فرصت تبلیغات در اینستاگرام استفاده نکردند.

فرصت تبلیغات در اینستاگرام

ممکن است دلیل این اتفاق این بوده باشد که مخاطبان اینستاگرام را پذیرای هر تجارتی نمی دانستند و یا اینکه برای تبلیغات حتما به داشتن حساب INSTAGRAM نیاز بود که البته داشتن حساب کاربری به معنای لزوم فعالیت در آن است. تا اینکه سرانجام از هفته اول دسامبر 2015، مشاغل توانستند تبلیغات در اینستاگرام را بدون داشتن حساب در این اپلیکیشن داشته باشند.

 

این بدان معناست که تبلیغ کنندگان اکنون می توانند نرخ تعاملات خود را افزایش داده و تبادلات کم هزینه ای را با تبلیغ در اینستاگرام، بدون نیاز به ایجاد و استفاده از یک حساب اینستاگرام داشته باشند.

ویژگی های جدید تبلیغات در اینستاگرام

قبل از اعمال این آپدیت ها، تبلیغ کنندگان باید حساب اینستاگرام خود را به منیجر کسب و کار خود در فیس بوک لینک می کردند.

معایب این موضوع:

  • مشاغل مجبور به ایجاد، بهینه سازی و مدیریت یک صفحه اینستاگرام بودند.
  •  مشاغل نیاز به کسب مخاطب در اینستاگرام داشتند تا بتوانند با پست های خود، دسترسی های اساسی ایجاد کنند.
  •  اغلب مشاغل نمی خواستند درحالی منابع و انرژی خود را به اینستاگرام اختصاص دهند که نمی دانستند آیا این کار ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر.

داشتن حساب اینستاگرام

اما همانطور که گفته شد از هفته اول دسامبر 2015، تبلیغات اینستاگرام را می شد با استفاده از منیجر تبلیغات در فیس بوک و بدون داشتن حساب اینستاگرام و همچنین بدون نیاز به لینک کردن یک حساب اینستاگرام به منیجر کسب و کار فیس بوک، ایجاد کرد و حال تبلیغات اینستاگرام به صورت Placement در دسترس قرار گرفت.

حساب اینستاگرام برای اجرای تبلیغات

آیا داشتن و لینک کردن یک حساب اینستاگرام برای تبلیغات در اینستاگرام بهتر است؟ فیس بوک اعلام کرد که بله همینطور است:  “ما توصیه می کنیم (که البته اجباری نیست) که یک حساب اینستاگرام برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام داشته باشید. معرفی کردن کسب و کار خود با یک حساب اینستاگرام ممکن است به شما در دستیابی به نتایج بهتر در تبلیغ کمک کند. ” – فیس بوک

نحوه تنظیم تبلیغات در اینستاگرام بدون نیاز به داشتن حساب کاربری

1. وارد منیجر تبلیغات فیس بوک خود شوید و یک کمپین جدید ایجاد کنید (یا از کمپین های موجود استفاده کنید). به مجموعه تبلیغاتی آن کمپین بروید و اینستاگرام را به عنوان روش هدف مجموعه تبلیغاتی خود انتخاب کنید:

2. به قسمت مربوط به “تبلیغات” در آن مجموعه تبلیغاتی بروید و یک تبلیغ جدید ایجاد کنید.

3. هنگام ایجاد تبلیغ، صفحه فیس بوک خود را به عنوان مقصد انتخاب کنید.

اکنون می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • از همه روش های هدف گذاری موجود در فیس بوک استفاده کنید.
  •  از همه گزینه های مناقصه موجود در فیس بوک استفاده کنید.
  •  فقط زمانی نیاز به پرداخت مبلغ خواهد بود که شخصی روی تبلیغات شما کلیک کند.
  •  تبلیغات خود را مستقیماً از منیجر تبلیغات فیس بوک مدیریت کنید.
  • پیوندها را از طریق همان پیکسلی که از قبل از آن برای تبلیغات فیس بوک استفاده می کردید، پیگیری نمایید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.