مقالات آموزشی

بررسی جستجوی پادکست‌ها با ایجاد زیرنویس خودکار در Google Podcasts

مفید بود؟

google Podcast جستجوی پادکست‌ها و اپیزودهای آن را بر اساس آنچه در یک نمایش مورد بحث قرار می‏گیرد و بر اساس زیرنویس خودکار، امکان‌پذیر کرده است. طبق مرکز کنترل اندروید، Google Podcasts گفتگوهای پادکست را به طور خودکار زیرنویس می‌کند و از آن به عنوان فراداده استفاده می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند قسمت‌های خاصی را جستجو کنند حتی اگر نام پادکست را به خاطر نیاورند. مرکز کنترل اندروید کشف کرد که زیرنویس‏ها در صفحه منبع  صفحات اپیزود در Google Podcasts web portal ثبت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: هزینه تولید پادکست

این ادعا تأیید شده است که می‌توانید متن را با استفاده از برنامه Google Podcasts در پادکست زیرنویس شده جستجو و قسمت مناسب را پیدا کنید. کل نمایش به طور خودکار زیرنویس می‏شود، اما این حالت عالی نیست. از آنجا که زیر نویس خودکار ایجاد می‌شود، مطمئناً اشتباهاتی وجود دارد. به عنوان مثال، نام “” Corbin Davenport  به عنوان “” Corbin dabbing port زیرنویس می‏شود.

همچنین مرکز کنترل اندروید خاطر نشان می‌کند که زیرنویس خودکار برای همه قسمت‌ها ایجاد نمی‌شود. اگرچه وقتی ایجاد می‌شوند، قابلیت پیدا کردن قسمت مریوط را بسیار بهبود می‌بخشد. گوگل از سال گذشته این برنامه را طراحی کرده است. در ماه اوت گذشته، Zach Reneau-Wedeen از تیم پادکست Google ، اعلام کرد قصد دارد محتوای صوتی بیشتری را جستجو کند.

به نظر می‌رسد که اکنون شاهد آشکار شدن اولین نشانه های طرح Google هستیم. این پتانسیل برای کمک به جستجوی پادکست‌های بیشتر توسط شنوندگان جدید است. همچنین این ویژگی می‌تواند به پادکست‌ها کمک کند تا توسط شنوندگانی را که در مسیرهای انحرافی قرار گرفتند، پیدا کنند. اگر یک شنونده مسیر گفت و گو را به خاطر بسپارد؛ اما به یاد نداشته باشد که از چه پادکستی استفاده کرده است، ممکن است به کمک این زیرنویس‌ها بتواند بخش دقیق آن را پیدا کند.
Google در آینده می‌تواند کارهای زیرنویس پادکست را انجام دهد، مانند انتشار آن‌ها در وب و حتی بیشتر از

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.